Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

3 uren geleden, Ambreville zei:

IMG_2155.thumb.jpg.7c33acce0f0043da1e524c176cc0c2ee.jpg

 

Stapeldagje. Het begint wel op te vallen dat Franstalige strips dikker en dikker worden, en steeds betere uitgaves krijgen, en dan toch niet duurder zijn dan de modale Daedalus hardcover.

De modale Daedalus hardcover kost toch evenveel als de HC's van Silvester, DDB, BDmust, Bonte, Microbe...

Link naar reactie
9 minuten geleden, bammar zei:

De modale Daedalus hardcover kost toch evenveel als de HC's van Silvester, DDB, BDmust, Bonte, Microbe...

Aangepast. Het was geen bedoelde pun tegen Daedalus. Gewoon ern vaststelling dat je voor hetzelfde bedrag in het Frans veel mooiere boeken hebt. De schaal grootte zit daar zeker ook bij, maar er is ook een trend om dikkere en mooiere boeken uit te geven.

 

 

 

 

Link naar reactie
12 uren geleden, Ambreville zei:

IMG_2155.thumb.jpg.7c33acce0f0043da1e524c176cc0c2ee.jpg

 

Stapeldagje. Het begint wel op te vallen dat Franstalige strips dikker en dikker worden, en steeds betere uitgaves krijgen, en dan toch niet duurder zijn dan de modale Nederlandstalige hardcover.

 

Nederlandse strips zijn sowieso duur, vind ik

en -helaas- willen ze lang alles niet vertalen,

of is die Frank Pe toch...

Link naar reactie
Op 17/10/2020 om 18:41, Ambreville zei:

IMG_2155.thumb.jpg.7c33acce0f0043da1e524c176cc0c2ee.jpg

 

Stapeldagje. Het begint wel op te vallen dat Franstalige strips dikker en dikker worden, en steeds betere uitgaves krijgen, en dan toch niet duurder zijn dan de modale Nederlandstalige hardcover.

 

Wat voor uitgaves zijn die 'QRN sur bretzelburg'?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

wel erg leuk om te zien dat die Gilles albums nu ook in België goed aan lijken te slaan  🙂 meer dan verdiend! het zijn echt geweldige strips waarvan ik er graag nog minstens 10 nieuwe delen zou hebben gezien.. maar dat zal wel niet gebeuren..  eentje extra zou toch wel fantastisch zijn...het verhaal De universiteit ligt al jaren op de planken.. zonde dat die crowdfunding t niet heeft gered.. 

Link naar reactie
7 hours ago, sanderg said:

wel erg leuk om te zien dat die Gilles albums nu ook in België goed aan lijken te slaan  🙂 meer dan verdiend! het zijn echt geweldige strips waarvan ik er graag nog minstens 10 nieuwe delen zou hebben gezien.. maar dat zal wel niet gebeuren..  eentje extra zou toch wel fantastisch zijn...het verhaal De universiteit ligt al jaren op de planken.. zonde dat die crowdfunding t niet heeft gered.. 

Heb ook de integrales en smaakt me wel. Dit albums zijn voldoende. Niet alles moet uitgemolken worden.

Link naar reactie
1 uur geleden, Aleksandr zei:

ze proberen uit te leggen waarom dit nummer 65 is

terwijl nummer 64 nog niet verschenen is   :rolleyes:

 

I know. Ik vroeg me af of het letterlijk op de cover gedrukt stond of dat het een sticker was.

Sticker dus. Ik heb het album ondertussen. En de sticker er al afgehaald.

Link naar reactie
2 uren geleden, Muchacho zei:

Mij ook. Maar 75€ is wel een hele kluif...

 

Inderdaad, het hield me eerst wat tegen. Maar als je 4 strips van een 200 tal paginas koopt, kom je al gemakkelijk op meer uit bedacht ik me dan ;) 

 

Komende weken gewoon iets minder strips kopen dan gewoonlijk heb ik er wel voor over :D 

Link naar reactie
17 uren geleden, kbellon zei:

Inderdaad, het hield me eerst wat tegen. Maar als je 4 strips van een 200 tal paginas koopt, kom je al gemakkelijk op meer uit bedacht ik me dan ;) 

 

Komende weken gewoon iets minder strips kopen dan gewoonlijk heb ik er wel voor over :D 

Daar heb je ook wel weer gelijk in - ik ga er hard over nadenken :-)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...