Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

7 minuten geleden, cinco zei:

 

Laat niets je belemmeren in vrijheid van meningsuiting. :ph34r:

Ik ben ook wel benieuwd naar de mening van de lezer (niet de recensent)...

 

Tot nu toe heb ik me vanuit een vooringenomenheid (ik heb het niet zo voor die tomboy look ) ver gehouden van de reeks, maar mocht nu blijken dat het verhaal echt wel ok is, dan wil ik de reeks toch wel een kans geven...

Link naar reactie
18 hours ago, Neat Stuff said:

Als ik eerlijk ben krijg ik waarschijnlijk de gehele reep met fakkels en hooivorken aan de deur...

hahahahaha. Ieder heeft een mening, maat. Die van jou is net zoveel waard als die van mij.

18 hours ago, Neat Stuff said:

Oké, alles kan nu stoppen. Deel 2 is in da house!

vertel? Mis ik wat?!

17 hours ago, cinco said:

 

Laat niets je belemmeren in vrijheid van meningsuiting. :ph34r:

precies. Als je het maar niet met scheldwoorden persoonlijk maakt.

17 hours ago, Neat Stuff said:

Jij ramptoerist! Je hebt geen idee wat vrijheid van meningsuiting tegenwoordig kan aanrichten!

nu maak je me benieuwd :)

In het ergste geval krijg je een reactie terug "als je denkt dat je het beter kan, dan ga je gang :)  "

17 hours ago, lordofindifference said:

Ik ben ook wel benieuwd naar de mening van de lezer (niet de recensent)...

 

Tot nu toe heb ik me vanuit een vooringenomenheid (ik heb het niet zo voor die tomboy look ) ver gehouden van de reeks, maar mocht nu blijken dat het verhaal echt wel ok is, dan wil ik de reeks toch wel een kans geven...

tomboy look is idd niet mijn ding, en daarom lijkt dit ook meer op een échte prequel, van voordat ze zich vrouwelijker kleed. Ik hoop dat we ook die overgang gaan zien.

 

Voor nu vind ik het gelaagd genoeg om interessant te blijven.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
31 minutes ago, Bart 01 said:

 

Oh ja, deel 1 bij het beste wat ik vorig jaar gelezen heb! Kopen die handel! 😆

net #1 en heflt #2 online gelezen. Damn dit is goed!!!

 

Waarom is dit DC en waarom heet dit niet Vertigo?

 

18 hours ago, Neat Stuff said:

Oké, alles kan nu stoppen. Deel 2 is in da house!

 

9781779517401.jpg.68c6dbf52e56c28523e441964a10f002.jpg

tpb 2 denk ik dan?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
10 minuten geleden, cinco zei:

 

Ah uitstekend.

Die Nice House on the Lake staat al een tijd op mijn radar, maar ik zit te wachten tot ik de delen back-to-back kan lezen in een kwalitatieve uitgave.

Dan moet je wachten tot er over een paar jaar een omnibus gaat verschijnen, want het is met deze delen nog lang niet gedaan...

 

Link naar reactie
11 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Dan moet je wachten tot er over een paar jaar een omnibus gaat verschijnen, want het is met deze delen nog lang niet gedaan...

 

 

Vormt het één groot verhaal of is de structuur een combinatie van verschillende cyclussen die elk een afzonderlijk geheel vormen?

Link naar reactie
17 minutes ago, Neat Stuff said:

Je bedoelt dat comics geen strips zijn? Je zou beter moeten weten, Richard. Het opdelen van deze categorieën zorgt er alleen maar voor dat iedereen nóg meer op z'n eigen eilandje blijft zitten...

comics: USA-format. Andere manier van uitgeven, cyclussen, size, opzet etc.

strips: EU-format....

manga....


Daarom zijn er 3 subcategorieën hier op de Reep :)

 

16 minutes ago, Neat Stuff said:

Dan moet je wachten tot er over een paar jaar een omnibus gaat verschijnen, want het is met deze delen nog lang niet gedaan...

 

 

niet gedaan? Is het niet een 12-delig verhaal?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
38 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

veel over gehoord, dus nu dan gevonden... PETER PAN maar dan een soort prequel, begrijp ik.

 

afbeelding.thumb.png.f3b3922246d068e834055f8d51170335.png

 

Het covert ook de elementen die in het eigenlijke verhaal aan bod komen, maar dan vanuit een donkere interpretatie.

Bovendien worden bepaalde Londense laat-negentiende eeuwse mythes in het geheel verwerkt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...