Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Op 17-1-2018 om 19:54, esteban² zei:

Oh, dat valt reuze mee en is heel wat anders dan de prijzen die ik doorgaans zie.  'k Zal wat beter moeten opletten. ;)  Ik wist niet dat ze al verscheidene malen herdrukt waren.  Prima, ik hoef geen eerste druk te hebben.  Dit zijn exemplaren om te verslinden en toch wel te koesteren tegelijkertijd.

De hardcovers worden niet meer herdrukt. Fantagraphics is begonnen om deze boeken in paperback opnieuw uit te geven. Ik heb de mails nog van de uitgeverij waarin ze dit bevestigen. Ik zou niet te lang wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

I'll keep it in mind. Maar mijn budget laat in de nabije toekomst geen aanschaf toe. Als het dan uiteindelijk toch SC zou moeten worden, denk ik dat ik daar mee kan leven. Die zouden dan ook iets goedkoper (moeten) zijn. Want 't is toch een flink aantal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 1/18/2018 om 13:51, Noël zei:

Weer iets om naar uit te kijken dus. 

Aan diegenen die niet op dat boek over Peyo willen wachten, kan ik dit lijvig boek aanraden.

Het staat boordevol reproducties van originele platen en tekeningen, aangevuld met achtergrondinformatie.

Peyo.thumb.jpg.224537346bf2f6621b991c3d1d0ab110.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ik het me goed herinner is dat boek hierboven wel ontzettend veel meer beeld dan tekst met vele reproducties van originele platen. Was het niet uitgegeven voor een veiling?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Kontiki zei:

Als ik het me goed herinner is dat boek hierboven wel ontzettend veel meer beeld dan tekst met vele reproducties van originele platen. Was het niet uitgegeven voor een veiling?

Van dit Peyo boek is ook een Engelse variant:

http://www.smurfstore.be/en/bookcomic/437-book-in-english-the-life-and-work-of-a-marvelous-storyteller.html

Zeeeeer de moeite waard btw

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen