Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

4 uren geleden, Aerogi zei:

Beetje tegen mijn goesting toch maar het dertiende deel van Prometheus gekocht. Heb lang zitten twijfelen.

Ook getwijfeld en besloten het even af te wachten. 

Laat eens weten wat je ervan vond?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij terugkomst van vakantie in de brievenbus:

1537030036505-70952712.thumb.jpg.3bd6529fd06158a504d3d8ab5ac98314.jpg

En laatst bij de SSZ:

Edena

Philemon, De kat met de negen staarten

De honden van Pripyat 2, De atoomkinderen

Sherman 8, De wegen van. Jeannie, 1969

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Rork zei:

Bij terugkomst van vakantie in de brievenbus:

1537030036505-70952712.thumb.jpg.3bd6529fd06158a504d3d8ab5ac98314.jpg

En laatst bij de SSZ:

Edena

Philemon, De kat met de negen staarten

De honden van Pripyat 2, De atoomkinderen

Sherman 8, De wegen van. Jeannie, 1969

Van berlin is er ook een geweldig hc omnibus te koop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎14‎/‎09‎/‎2018 om 16:24, De Hollander zei:

Ook getwijfeld en besloten het even af te wachten. 

Laat eens weten wat je ervan vond?

heb het in de helft weer aan de kant gelegd. Wat een verschrikkelijk ding. Is duidelijk een tussenverhaal, waarbij er telkens een aantal pagina's wordt besteed hoe de mens in het verleden al contact heeft gehad met de aliens. Been there done that... En het lijkt het hele album door te gaan. Blijkbaar verschillende tekenaars, maar sommigen lijken er zich makkelijk vanaf gemaakt te hebben.

Zal het deze week nog eens proberen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Aerogi zei:

heb het in de helft weer aan de kant gelegd. Wat een verschrikkelijk ding. Is duidelijk een tussenverhaal, waarbij er telkens een aantal pagina's wordt besteed hoe de mens in het verleden al contact heeft gehad met de aliens. Been there done that... En het lijkt het hele album door te gaan. Blijkbaar verschillende tekenaars, maar sommigen lijken er zich makkelijk vanaf gemaakt te hebben.

Zal het deze week nog eens proberen...

Ja, Kontiki had het er al over, betreft een tussen album over de eerste contacten, daarna volgen er albums over individuele groepen die het overleefd hebben. Daar ik geen idee heb wat ik kan verwachten, ben ik enigzins afwachtend. Ik heb geen zin in niets toevoegende albums, waarvan er straks nog meer van verschijnen als de hoofdreeks. Denk aan XIII The Mystery. Met dat verschil dat daar de hoofdreeks echt wel heel goed was, terwijl het hoofdverhaal van Prometheus toch enigzins teleurstelde. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooie aanwinst, voor mij één van dé covers van dit jaar.  Ik blijf hopen dat de 4de luxe (deel 4.1 en 4.2 in één) ook deze omslag zal hebben. :) Wel nog lang wachten, helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor velen is dit misschien oude meuk, maar ik wil toch een lans breken voor uitgeverij Panda/ uitgeverij Cliché... Cliché heeft toegezegd de reeksen die door Hans Matla zijn opgezet te vervolledigen. Het handelt om De Belevenissen van Koning Hollewijn en De Avonturen van Panda. De tekststrips van Toonder zijn in het geval van Hollewijn een mooie en soms melancholische satire op t Nederland van de jaren 50 en 60. De teksten van Lo Hartog van Banda zijn een feest om te lezen. Bij de reeks Panda is men vooral bezig met de ballonstrips van de hand van Piet Wijn. Deze hebben de tand des tijds wonderwel doorstaan. Veel verhalen zijn verrassend goed en de tekeningen, zoals we dat van Wijn gewend zijn een streling voor het oog. Dit alles gebundeld in prachtige en kloeke kunstleren folianten. Vandaag weer twee delen binnengekregen nadat ik de kennismakingsdelen aan de helft van de prijs heb besteld... de reeks Panda zal uiteindelijk 44 delen tellen ( tekst- en ballonstrips) en Hollewijn 19. Prijzig, maar beslist geen kat in de zak, en ze staan daarbij ook nog eens prachtig in de boekenkast door hun fraaie vormgeving.... een aanrader! 

3C3CAAF8-1AED-4ABA-878E-E6A36DC82B63.jpeg

60365444-0828-4C5B-BCC7-19C3FC911EEB.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen