Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

21 uren geleden, Ambreville zei:

Ding dong the bitch is back.

dingdong.thumb.jpg.cac84a5978e53838d3d93b35765421a2.jpg

Zowel Kick-ass als Hitgirl hebben een nieuwe ongoing serie gekregen het afgelopen jaar. Kick-ass is radicaal... veranderd. Hit-girl is hetzelfde personage dat nu al eens een stukje van de wereld ziet. Romita doet enkel kick-ass. De stijl van hit-girl is anders maar het plezier van de makers druipt zo'n beetje van de paginas af. 

Als ik die cover zie heb ik zin om te kopen. De tweede Kick-Ass film vond ik wel niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een hele stapel strips, behalve de nieuwe restyled Suske en Wiske omdat die door Steven Dupré getekend is, en daar krijg ik nooit een signering van.

Dus ga ik het eerste album in die reeks weggeven aan mijn buurmeisje, want een reeks moet volledig zijn voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ter verduidelijking: ziehier wat ik gereageerd heb op de post van een vriend daarjuist op facebook, die zowaar wél een signering van hem scoorde in Gent vandaag: "De tekenaar van wie ik wel veel strips heb, maar nog nooit een signering kreeg. Het is altijd wel iets: er staan er al teveel in de rij of ik kom te laat wegens vervoersproblemen, etcetera. Een keer op de Boekenbeurs stond hij terzelfdertijd aangekondigd op twee stands. Ik was extra vroeg gekomen en stond zelfs eerste in de rij! Toen bleek dat onze rij op de verkeerde stand gegokt had. Jammer!"

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Martin zei:

Een hele stapel strips, behalve de nieuwe restyled Suske en Wiske omdat die door Steven Dupré getekend is, en daar krijg ik nooit een signering van.

Tja, laat ik dan ook maar stoppen met het kopen van strips van Gibrat, Marini, Guarnido, Schwartz, etc. Het lukt toch nooit om die strips ooit gesigneerd te krijgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag de jaarlijkse Kressedag:

nieuwe uitgave Indianen-reeks, speciale Kressedag uitgave,

nieuwe uitgave van Hans G. Kresse’s Zorro verhalen (in kleur),

een boek over de portretschilderen van Hans G. Kresse

C16481D7-A680-43E5-8DD2-7F5C977B4558.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, Jilles zei:

Vandaag de jaarlijkse Kressedag:

nieuwe uitgave Indianen-reeks, speciale Kressedag uitgave,

nieuwe uitgave van Hans G. Kresse’s Zorro verhalen (in kleur),

een boek over de portretschilderen van Hans G. Kresse

Wat vind je van de Zorro uitgave (ben zelf nl. nooit zo gecharmeerd van ingekleurde Kresse tekeningen)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minuten geleden, JJL zei:

Wat vind je van de Zorro uitgave (ben zelf nl. nooit zo gecharmeerd van ingekleurde Kresse tekeningen)?

Ik heb al een zeer mooie uitgave van Zorro.

Waarom geven ze dat opnieuw uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
52 minuten geleden, linthout zei:

Ik heb al een zeer mooie uitgave van Zorro.

Waarom geven ze dat opnieuw uit?

Je bent niet de enige die die strip wil, er zijn vast nog wel een flink aantal mensen die hem nog niet hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, linthout zei:

Ja, zeg, zo bedoel ik dat niet!

Maar volgens mij is die box nog gewoon te koop.

Ik heb hem onlangs toch nog zien liggen.

Het is een uitgave uit 2005, lijkt me sterk dat die nog in de winkels ligt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, bammar said:

Staat niet bij de silvester-aankondigingen van november en december. Zal dus voor Kerstmis 2019 zijn.

Misschien moeten ze het in hun lange termijn strategie opnemen door het in het doelstellingenkader Visie 2050 te zetten en er dan de nodige reklame rond te maken: " Sylvester gaat ervoor dat tegen 2050 elke Kobijn box volledig gevuld zal zijn. Geen half volle Kobijn boxen meer in 2050 ! Elke lege ruimte in de kast is er één te veel. Samen op weg naar een duurzamere stripkast!"

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen