Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Op 14/12/2018 om 18:12, eriktex zei:

Dat is best wel moeilijk te realiseren, je moet de drukker er vaak extra goed op laten controleren. En op 20 albums lukt dat dan meestal 1 of 2 keer niet. 

Misschien een beetje off topic maar waarom is dat moeilijk te realiseren? Voor de duidelijkheid ik heb geen verstand van druktechnieken hoor.. :) Maar als ik in Word zit en iets uitprint dan wordt het toch wel binnen een paar mm op de zelfde plek geprint (ervan uitgaande dat het papier in de printer op dezelfde plek zit)

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, snowmansion zei:

Misschien een beetje off topic maar waarom is dat moeilijk te realiseren? Voor de duidelijkheid ik heb geen verstand van druktechnieken hoor.. :) Maar als ik in Word zit en iets uitprint dan wordt het toch wel binnen een paar mm op de zelfde plek geprint (ervan uitgaande dat het papier in de printer op dezelfde plek zit)

Dit spul wordt niet alleen gedrukt maar daarna ook verplaatst en gelijmd. Vooral bij dat lijmen kunnen wel eens afwijkingen ontstaan... Maar het is zeker wel mogelijk om het correct te doen. Daarvoor moet je echter veelvuldig controleren en monitoren en dat kost tijd=centen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, snowmansion zei:

een paar mm inderdaad, maar dat is al niet mooi meer op de rug van een album.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eigenlijk is de enige oplossing die Ballon nog een beetje gezicht kan redden, toch de doos te printen en te verdelen. Dan staan de ruggen tenminste naar achter gericht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14-12-2018 om 13:28, snowmansion zei:

@Paul_NL nice die fantagraphics boeken

Geweldige uitgeverij, heb al hun Disney uitgaves plus Peanuts compleet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij mij werkt dat averechts. Een stevig hint over wat er onder de kleren zit is opwindender dan naakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In de vooraankondinging op stripspeciaalzaak.be staat blijkbaar ook de ongekuiste versie met een donker logo, dat lijkt dezelfde te zijn als op stripweb: http://www.stripspeciaalzaak.be/beelden/TeVerschijnen/Arboris/Huurling-5.jpg

Maar op de site van arboris staat de gekuiste versie met een wit logo:
https://www.arboris.nl/shop/index.php?item=de-definitieve-huurling-5_-het-waterfort-_lux_&action=article&group_id=52&aid=948&lang=NL

Deze versie staat ook op catawiki.

Mogelijk heeft ze het tussen de vooraankondiging en de uitgave koud gekregen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Anthony zei:

Ramiro box: ziet er alvast mooi uit. Iemand enig idee wat de oplage is geworden?

20181222_124759.jpg

Mooi, ik heb lang getwijfeld, maar het toch niet gedaan. Het was mij net even te duur.

Gisteren wel de box met alle 10 delen van Okko gekocht, ook daar twijfelde ik vooraf over, maar toen ik die zag leggen toch direct gekocht. 

Wie weet, kom ik Ramiro nog eens tegen. Grote nadeel blijft dat ik daar alle ooit verschenen uitgaven al van heb, dus in mijn ogen (en ik weet zo moet ik het niet zien, maar toch) blijft het 150 euro voor 4 stripverhalen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, lukoste zei:

Die XIII dossier deel 2 komt blijkbaar niet in hardcover? 

Dat las ik ook ergens. Tja, is ook maar 30-tal blz. met helft tekst. Was gelukkig beter dan verwacht, maar voor mij hoeft die niet in HC.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minuten geleden, Willem zei:

He???? Gaston erbij?:)

Mooie koop

Dank je. Ik wacht natuurlijk nog om Gaston uit zn seal te halen. Straks komt Ballon toch nog uit met de juiste rug. Dan is deze direct een collectors-item. 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Simon zei:

Dank je. Ik wacht natuurlijk nog om Gaston uit zn seal te halen. Straks komt Ballon toch nog uit met de juiste rug. Dan is deze direct een collectors-item. 😉 

Ik was zelf helaas te laat.
Ik had hem al uit de seal gehaald.

gelezen.

en toen begon iemand over de tekst op de rug

echt een gemiste kans.

Ik leer het nooit :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, sjaakie zei:

Zeker niet dat doe je heel goed je hebt gedaan waarvoor je een boek koop.

Ik heb hem met plezier gelezen.

Guust was een van mijn Favourite stripfiguren jaren geleden.

Ik snap de discussie over de verkeerde rug maar persoonlijk geloof ik het wel en is de reeks compleet uitgegeven en voor mij afgesloten.

Ik heb Guust softcover, als lecturama box, als de luxe franquin reeks(blauwe) en nu deze serie.

Voor mij is het een unieke strip en ben er blij mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/12/2018 om 12:52, Anthony zei:

Ramiro box: ziet er alvast mooi uit. Iemand enig idee wat de oplage is geworden?

20181222_124759.jpg

Genoeg, want je kan hem op de site gewoon bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen