Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

18 hours ago, Kool Thing said:

Mmm zou iemand nog die 2 tekeningen hebben??? Ik zie binnenkort Dodier en zou dit graag eens voorleggen.

Je kan Dodier misschien eens vragen of hij het niet jammer vindt dat hij zijn originelen verkoopt, en in bredere zijn, wat hij vindt van de originelenmarkt. Verzamelt hij bv zelf het werk van zijn collega's?

Tekenaars hebben hierover soms sterk uiteenlopende meningen. Sommigen willen hun tekeningen absoluut niet verkopen, anderen hebben er geen enkel probleem mee. 

Het is maar een suggestie... 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/1/2019 om 15:25, Kool Thing zei:

Mmm zou iemand nog die 2 tekeningen hebben??? Ik zie binnenkort Dodier en zou dit graag eens voorleggen.

Wat wil je precies aan Dodier voorleggen?

Dit zijn toch gewoon alternatieve plaatjes die het album uiteindelijk niet hebben gehaald (vgl. ‘mijn’ tekening hieronder met het plaatje uit het album).

94A8585B-17CD-48BD-9348-211470734DFE.jpeg

552CF3B8-A9A5-414E-AD42-F1E082CD4544.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het onbrak mij nog altijd aan het laatste deel van Isabelle Avondrood (Het helse labyrint) dus heb deze eindelijk eens gekocht (geinspireerd door de Integrale die is aangekondigd).

Ik vraag mij alleen af waarom dit deel 60 euro moet kosten terwijl ik vorig jaar delen 1-8 voor een perfect normale prijs heb gevonden.

image.thumb.png.8f7f0b01fddc4acdce0f072cb8c91e7e.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

De nieuwe Druuna van Serpieri gekocht. Tot mijn verbazing reeds verschenen!

De eerste zeven pagina's zijn zwak, maar daarna herpakt de grootmeester zich.

Hoewel ik het niet zo heb voor indianen gaf het me toch een kick om nieuw werk van Serpieri te zien.

... Ook een extra katern... Mooi!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zitten er in Druuna dan Indianen? Is Serpieri de Cowboys and Aliens toer opgegaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen