Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 2/4/2023 om 20:43, hemweg zei:

Als je de tekstfragmenten bij elkaar zou voegen kom je nauwelijks aan vier pagina's.

Het boek bevat voornamelijk beeldmateriaal en de gehele U-Straal in zwart-wit.

Gekocht! Zeer de moeite waard, ook het prentje (schets-opzet van een pagina), de houtgeur en de gehele U-Straal is niet alleen zwart-wit maar volledig facsimile opgenomen 🤩

Link naar reactie
52 minuten geleden, Ambreville zei:

Leuk speelgoed. Fanbox van Henry Vaillant met foto’s, krant,… tot het eerste ontwerp van een wagen door een 6-jarige Jean-Pierre.

302908DD-4BFA-4A5A-988E-D264F961A5FC.thumb.jpeg.fd351b5f9775110c093b289165391ce6.jpeg

 

Grappig. Staat er bij wie zijn kind die auto heeft getekend?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
8 minuten geleden, Ambreville zei:

Jean-Pierre, 6 ans.

 

Het zal dus een echte zijn ;)

 

😆

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Vandaag gekregen,

 

Mijn dochter had voor mij de 3 Rik Ringers boekjes gekocht.

Ze zit in de verpakkingsontwikkeling en heeft er een grote hardcover van gemaakt(zeg maar als een proefproject).

Zeer blij mee aangezien het de 3 albums een oblong formaat zijn en het zijn ook nog softcovers.

Het geheel is wit, dus nog maar eens kijken voor een mooi afdruk op de voorkant

rik.jpg

Link naar reactie

Kent er iemand dit magazine? Hebben een issue uit met focus op Belgische strips

 

image.thumb.png.085255c4db693f4c6ee20bf3b0a9f744.png

 

zie twitter voor meer details:

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 20/4/2023 om 17:53, Willem zei:

Vandaag gekregen,

 

Mijn dochter had voor mij de 3 Rik Ringers boekjes gekocht.

Ze zit in de verpakkingsontwikkeling en heeft er een grote hardcover van gemaakt(zeg maar als een proefproject).

Zeer blij mee aangezien het de 3 albums een oblong formaat zijn en het zijn ook nog softcovers.

Het geheel is wit, dus nog maar eens kijken voor een mooi afdruk op de voorkant

rik.jpg

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...