Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

43 minuten geleden, Waldorf zei:

Een beetje Franstalig spul gekocht.

 

IMG_7328.thumb.jpg.e5a61a55fc75a5b3b4a37f0e198587e5.jpg

Die Fado spreekt me enorm aan na de bespreking van de SSZ gelezen te hebben. Het is dat het te druk is op het werk om in een SSZ te raken, want ik sta te popelen om die te lezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
5 hours ago, esteban² said:

Die gloednieuwe uitgeverij weet wel indruk te maken met hun releases, mooie selectie en dito uitgaven. Edelweiss en De Overblijvers spreken me 't meest aan, maar haast álles is interessant. Prijzig, dat wel.

Edelweiss was nu wel een verhaaltje van niets. IMHO.

Voor de rest wel een paar kleppers idd.

Link naar reactie
On 9/1/2023 at 1:39 PM, esteban² said:

Die gloednieuwe uitgeverij weet wel indruk te maken met hun releases, mooie selectie en dito uitgaven. Edelweiss en De Overblijvers spreken me 't meest aan, maar haast álles is interessant. Prijzig, dat wel.

 

Tja, maar de meeste van hun strips zijn ook erg dik. Ijzeltje is de enige met een aantal pagina's van 48 en dat HC album is ongeveer dezelfde prijs als de HCs van Daedalus, Silvester en Saga van vergelijkbare dikte.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...