Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

eerste pakket van 2024 binnen!!

Ik had Cucca's KOLONISATIE #7 gekregen tijdens de feestdagen, maar miste nog #6.

Via Lastdodo dat missing issue gevonden... en then some :)

 

image.thumb.png.2b4fa01715dbcaf002b2eacd5fc46e14.png

 

zeer content zeker ook met Betty/Dodge. Ik ben nogal dol op de tekenstijl van Caju, al zijn de verhalen niet altijd voor mij weggelegd.
Maar dit vind ik leuk.. echt leuk.
En Hein de Kort? Altijd goed!!! De meest verschrikkelijke tekenstijl éver, met humor récht in je lachspieren!!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

@BobFish

nu is natuurlijk de vraag: hoe ruiken de boeken.

 

Algemeen

De thalamus wordt meestal beschreven als het schakelstation naar de cortex. Zo treedt het dus op als filter voor de prikkels van buiten maar ook van binnen (je eigen lijf). Wat belangrijk is of waar de aandacht op is gericht, wordt uitgesorteerd en naar de cortex gestuurd, waar het in het geheugen wordt opgeslagen of doorgestuurd naar relevante gebieden (bijv de kleur van een bloem naar de visuele schors, of speldenprik naar de gevoelsschors). Alleen de geursignalen maken deze omweg niet. Ze gaan rechtstreeks naar het reukcentrum in de hersenschors. Dat zegt veel over het primair belang van geursignalen: eenmaal herkend (en geformatteerd) door de receptoren in de reukcellen, worden ze zonder omwegen naar de dichtstbijzijnde locatie gestuurd zodat de hersenen direct kunnen reageren in gevaarsituaties. De thalamus is ten slotte een schakelstation tussen de grote hersenen en de kleine hersenen én tussen de hypothalamus en de grote hersenen.

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
Op 14/12/2023 om 13:03, BobFish zei:

 

👍

Hoi Bob, naar aanleiding van jouw videos over de Taschen uitgaven, heb ik eens op hun website gekeken of er van Batman een zelfde soort uitgave bestaat als die van Superman, The Silver Surfer, The Avengers, X-men, Fantastic Four, maar dat bleek helaas niet het geval. Weet je toevallig of een andere uitgever de oude Batman verhalen integraal heeft heruitgegeven, met eventueel de nodige aanvullende informatie over Batman in zo'n integrale (dus een beetje zoals deze Taschen uitgaven)?

Link naar reactie
53 minuten geleden, Savantas zei:

Ik zie Jimi H., Lemmy K., (Iron Maiden's) Eddie, Gene S. en Papa Emiritus II. Wie missen we nog? 
Erg grappig trouwens, hoe die tong van Gene Simmons zo ver van 'm weg getekend is. 😁

Kerry K.

voodoo pop (van Corn)

harry en harriëtte 

Elvistick? Vetkuif naast Jimmy H.

sid V. ?

 

Dat ratje op de box heet vast Robert van der F. 

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
2 uren geleden, Savantas zei:

Hoi Bob, naar aanleiding van jou videos over de Taschen uitgaven, heb ik eens op hun website gekeken of er van Batman een zelfde soort uitgave bestaat als die van Superman, The Silver Surfer, The Avengers, X-men, Fantastic Four, maar dat bleek helaas niet het geval. Weet je toevallig of een andere uitgever de oude Batman verhalen integraal heeft heruitgegeven, met eventueel de nodige aanvullende informatie over Batman in zo'n integrale (dus een beetje zoals deze Taschen uitgaven)?

Op zo’n mooie manier als die van Taschen nog niet…

DC heeft wel omnibussen van Golden Age Batman, die ik ondertussen aan het sparen en aan het lezen ben. Maar die zijn lang niet zo mooi gerestoreerd als de Taschen Marvel Comics Library uitgaves.

Hopelijk gaat Taschen uiteindelijk ook met DC in zee.

Batman op deze manier zou inderdaad ongelooflijk fantastisch zijn ! 😍

Link naar reactie
16 minuten geleden, BobFish zei:

Op zo’n mooie manier als die van Taschen nog niet…

DC heeft wel omnibussen van Golden Age Batman, die ik ondertussen aan het sparen en aan het lezen ben. Maar die zijn lang niet zo mooi gerestoreerd als de Taschen Marvel Comics Library uitgaves.

Hopelijk gaat Taschen uiteindelijk ook met DC in zee.

Batman op deze manier zou inderdaad ongelooflijk fantastisch zijn ! 😍

Bedankt voor de info. Dan ga ik me ook maar eens verdiepen in de Golden Age Batman uitgaves van DC. En hopen dat Taschen zich ook nog op Batman gaat richten. 👍  

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

IMG_8429.thumb.jpeg.6fe0d112422647635ac260cf56aec2e9.jpeg

 

nieuwe Asterix-dag. Voor de dossier-uitgaves heb ik nu ook de taalsprong gemaakt. 
 

 

Verschilt dat (los van de taal) inhoudelijk met die Nederlandstalige luxe-uitgave van enkele jaren geleden?

Trouwens nog te verkrijgen: https://www.bol.com/nl/nl/p/asterix-luxe-editie-lu01-asterix-de-gallier/9200000101820116/?bltgh=lzk0L6Uvo-NKt6v2sMFCLg.2_11.14.ProductTitle

 

afbeelding.png.cdb0f4b099c4eab07b7c085ef5ad5ff4.png

 

 

Link naar reactie
18 minutes ago, cinco said:

 

Verschilt dat (los van de taal) inhoudelijk met die Nederlandstalige luxe-uitgave van enkele jaren geleden?

Trouwens nog te verkrijgen: https://www.bol.com/nl/nl/p/asterix-luxe-editie-lu01-asterix-de-gallier/9200000101820116/?bltgh=lzk0L6Uvo-NKt6v2sMFCLg.2_11.14.ProductTitle

 

afbeelding.png.cdb0f4b099c4eab07b7c085ef5ad5ff4.png

 

 

Het zou een nieuwe versie moeten zijn, het is wel degelijk een copyright 2024,  en ik had de NL niet.  

 

 

 

Link naar reactie
On 1/24/2024 at 2:07 PM, Ambreville said:

Het zou een nieuwe versie moeten zijn, het is wel degelijk een copyright 2024,  en ik had de NL niet.  

Ik dacht eerder dat de inhoud hetzelfde is als de luxe-uitgave (FR) uit 2019. Enige verschil is de rug. En de eerder verschenen luxe NL is ook dezelfde.

 

Idem voor de andere 65 jaar Asterix luxes die later dit jaar zullen verschijnen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...