Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Gast Kontiki
4 uren geleden, Simon zei:

B2B055B9-6A79-45EA-9F0F-572019F9B3CC.thumb.jpeg.bff91cc8c3f72707ada2bd05d6b6904c.jpeg

Welke leesvolgorde op ruggen prefereren jullie eigenlijk? Als ze op een tafel liggen, lijkt me die van bijvoorbeeld De Smurfen beter. Maar als ze rechtop in een kast staan, wandel ik eigenlijk van links naar rechts en houd ik mijn hoofd naar links zodat ik bij wijze van spreken niet met mijn hoofd tegen de muur loop en dan is de richting van De Minimensjes meer geschikt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat treft, ik vroeg me nu nét hetzelfde af bij het zien van die foto! :) Omdat ik nogal een lastig iemand ben wanneer het op visuele continuïteit aankomt.  En ik kan me ook vinden in jouw persoonlijke constatatie.  Ja, ik deed zowaar de test. :e007: De Smurfen is de betere keuze als ze neerliggen, voor de hand liggend ook.  En om de één of andere reden leest de richting van De Mini-Mensjes beter bij 't voorbij gaan van de staande exemplaren ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik zit hier ook te testen. Als ik mijn hoofd de andere richting op houd, heb ik meer moeite om iets verticaals van links naar rechts te lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gelukkig dat ik hier geen foto's van mijn verzamelingen plaats. Dat zou een ramp zijn voor orde-freaks :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hèhè.  Zo erg kan het niet zijn, toch? ;) 

Bij mezelf merk ik dat ik de richting van De Minimensjes haast altijd het best kan lezen als ze rechtop staan, hoe m'n hoofd ook staat ... Misschien is er wel iets mis met mij, dat kan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Kontiki zei:

Welke leesvolgorde op ruggen prefereren jullie eigenlijk? Als ze op een tafel liggen, lijkt me die van bijvoorbeeld De Smurfen beter. Maar als ze rechtop in een kast staan, wandel ik eigenlijk van links naar rechts en houd ik mijn hoofd naar links zodat ik bij wijze van spreken niet met mijn hoofd tegen de muur loop en dan is de richting van De Minimensjes meer geschikt.

Toen ik de foto nam, viel het me ook op en ben ik naar mn kast gegaan om de andere mini-mensjes te bekijken. Ik dacht eerst dat bij deze de rug omgekeerd stond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Mini-mensjes 4

Marshal Bass

Misty mission 1+2

Duke 2

Te mooi om waar te zijn 1+2

Grote zeeslagen 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Frédéric zei:

Mooie selectie! Ben zelf erg benieuwd naar Een ster van zwart katoen.

Dank u.

Ik ben ook benieuwd naar Een ster van zwart katoen. Ik had nog geluk dat ik hem kon meenemen, het was het laatste exemplaar dar ze nog hadden. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zojuist door de postbode gebracht, de volledige collectie Maarten Milaan allemaal 1st druk en in erg goede staat.

En dat voor nog geen 30euro :e005:

IMG_3196.jpg

IMG_3197 2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken die reeks niet, maar het ziet er wel uit als iets wat ik zou kunnen smaken.  Je bent in ieder geval blij met de vangst, dat is duidelijk. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Dit jaar verschijnen alle vier in het Frans verschenen integrales (met de oorspronkelijke verhalen die bij Dupuis verschenen) in vertaling. Deel 2 volgt in april. Standaard Uitgeverij heeft gelukkig mooi het Franse voorbeeld gevolgd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop in ieder geval dat het zo'n succes is, dat -bij wie die beslissing ook ligt- de rest ook uiteindelijk als integrales verschijnt. Voor mij moet daar dan niet eens een dossier aan te pas komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Ronals A, wat je me smurft!

@Metabaron, deel 5 komt ook al in April. Gaat énorm snel zo. Mijn portemonnee kan het niet bijhouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki
1 uur terug, esteban² zei:

Ik hoop in ieder geval dat het zo'n succes is, dat -bij wie die beslissing ook ligt- de rest ook uiteindelijk als integrales verschijnt. Voor mij moet daar dan niet eens een dossier aan te pas komen.

Dan zou in het Frans normaal gezien Le Lombard hier werk van moeten maken. Met Johan en Pirrewiet en net zo goed Natasja zat dat ook bij twee uitgeverijen verspreid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
31 minuten geleden, Kontiki zei:

Dan zou in het Frans normaal gezien Le Lombard hier werk van moeten maken. Met Johan en Pirrewiet en net zo goed Natasja zat dat ook bij twee uitgeverijen verspreid.

Ballonmedia bevestigde onlangs via mail dat een vertaling van de Franse Natasja integrales niet op de planning staat voor 2018.

We blijven dan maar hopen op 2019, 2020,.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...