Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Gast Kontiki

Dat zijn geen tekeningen van Willy, maar van Urbanus zelf zie ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Parallelle Wereld - Spiegel

Philemon - Het geheim van Filistijn

Parijs, Mei 1968

Majoor Fataal - De man van de Ciguri

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hellboy Library Edition 1-4, wat een prachtige uitgave!

Deel dit bericht

Link naar bericht

gungho.thumb.jpg.2d16d3a11487c03c9501d007a2ef36cf.jpg

Visueel is Gung Ho een feest voor 't oog.  Die belichting! Heel filmisch ook, dit zou een fantastische televisie-serie zijn. (Waar ik het met de makers al over gehad heb, ik denk dat we dit uiteindelijk wel mogen verwachten) Fris, origineel en qua genres overlappend en breed.   Als dít de jeugd niet opnieuw doet watertanden naar strips, is er geen hoop meer.  Hetzelfde voor minder jonge lezers die gewoon eens iets relatief nieuw willen zien, wat tekeningen betreft.  Dit is hoe dan ook simpelweg goed gemaakt.  Dat deel 3, want nieuw voor 2018, nog niet in de TOP 10 lijstjes opduikt, verrast mij.

Alleen denk ik dat het twijfelende publiek maar beter wacht op de 'gewone' HC uitgaves die nog moeten verschijnen.  Die extra dossier-pagina's zijn toch wat aan de simpele kant.  De makers van Gung Ho delen veel via sociale media (making-off via YouTube bv) en wie dat wat volgt, ziet hier absoluut niets nieuws.  En dan is (ongeveer) 30 € toch wel heel veel per deel, zelfs voor iemand die reeds enthousiast was wanneer de reeks voor 't eerst z'n intrede deed geruime tijd geleden.

Enfin, toch fier dat deze in mijn kast zal staan, eens die gebouwd is. :) 

* En wat mij betreft Robert Sheehan (Nathan uit 'Misfits' UK) als Zach.  Perfect casting.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeker doen.  Ik denk dat ik voor het eerst een dubbele koop (enfin, de portemonnee spreekt dat tegen, maar kom) zou overwegen.  De covers van de "normale" uitgaves zijn zo verdomd aantrekkelijk en helemaal mijn ding. :) 'k Hoop dat ze snel komen, zodat ook de niet-luxe-kopers er kunnen van genieten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Tegen dan hopelijk samen met deel 4.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Derde testament 5, laatste deel al gelezen en zeer zeer goed

Namibia

Ravian deel 6

Shi 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki
38 minuten geleden, pedem zei:

Is deel 4 dan al verschenen?

Nog niet, maar in het Frans is de eerste helft al klaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Veel nieuw spul ( Aldo, Alice Matheson, Shi, Thorgal, Carthago ) en nog de eerste twee integrales van Torpedo gekregen van mijn winkelier. Yes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Kool Thing zei:

Veel nieuw spul ( Aldo, Alice Matheson, Shi, Thorgal, Carthago ) en nog de eerste twee integrales van Torpedo gekregen van mijn winkelier. Yes!

Ah... gekregen...., de Hollander komt in mij bovendrijven. waar?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mini-mensjes integraal 5, Roze Bottel integraal 3 en vier Katamaroms. Nog 2 delen te gaan en geen moeilijke meer. :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kleine flater van de Standaard Uitgeverij. Dit getuigt van weinig eerbied voor het werk van Paul Geerts.

image.thumb.png.b0c4e010010ba49b19f669a6460e69dd.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit heeft niks te maken met eerbied voor Paul Geerts zijn werk. Dit is gewoon een  vergissing. Meer valt daar niet achter te zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ola. Een ongelukkige vergissing. Ah, degene die daar daadwerkelijk interesse in hebben, zullen wel weten dat het om de Paul gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op de rommelmarkt:

Soda 6, 7 en 8

Achterland (van Ferrandez)

Voor de kinderen een Kid Paddle en enkele Buddy Longways

In De Poort:

Guust Chronologisch 13 en 14

Voorts lag er niets in de ssz dat mij tot een aanschaf kon bewegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...