Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Goh, Soda ... Doet er mij aan denken dat ik die topreeks eigenlijk ook eens in huis zou moeten halen.  Destijds ontdekt en gelezen via de bib.  Helemaal mijn ding.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die albums heb ik nooit gekocht omdat ik die toen nog in het weekblad Robbedoes las. In het geval van nr 6 is dat 24 jaar geleden. :e010:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben Soda ook opnieuw aan het samen zoeken ..Ze zijn nog makkelijk te vinden na al die jaren.

Ik lees dat zeer graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ha...Toen viel de bom! Zeer goed boek!

Black Dog valt uit de toon bij je andere aankopen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van diezelfde Raymond Briggs is er deze uiterst charmant ogende animatiefilm die niemand gezien heeft. :)  'k Laat het maar weten, dacht ik zo.

@gedo - Paul, nóg zo een reeks die ik héél dringend eens wat aandacht moet geven, want hoogstwaarschijnlijk mijn smaak. 

En tussen haakjes, van 't weekend een strip gekocht op basis van een SSZ recensie die ik op 't zicht niet zou meegenomen hebben, en ik beklaag het me al dat ik niet meteen deel twee meenam. :-)

@Yncke, kan je mij en @Koen alsnog uit ons lijden verlossen? We zijn benieuwd. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kami 1. Een best wel tragisch verhaal in  zonovergoten tekeningen. Het kon mij zeer bekoren. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
40 minutes ago, esteban² said:

Ahzo.  Dat is minder mijn ding, maar die cover heeft zeker wel wat. 

Wel, dat was een beetje het probleem: de cover is juist helemaal mijn ding niet. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

@esteban² Ik vind Paul een heerlijke reeks, de een wat sterker als de ander, maar ik kan het zeker aanraden.

Het tempo ligt niet hoog en er zitten geen echte grote plotwendingen in maar het zijn gewoon fijne coming of age verhalen. Ik heb nu alle Nederlands (2) en Engels talige uitgaven compleet maar ik zou graag zien dat een paar alleen in het frans uitgegeven delen nog eens in het Engels zouden verschijnen.

En bedankt voor het linkje naar de Ethel en Ernest animatie.

@linthout Black dog viel niet alleen qua aankoop uit de toon. Helaas viel hij qua smaak ook uit de toon.

Voor mij is het wel een mooi kijkboek maar verhaal technisch gezien achteraf niet mijn ding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 hours ago, esteban² said:

Goh, Soda ... Doet er mij aan denken dat ik die topreeks eigenlijk ook eens in huis zou moeten halen.  Destijds ontdekt en gelezen via de bib.  Helemaal mijn ding.

Als je ze gaat kopen, laat de laatste achterwege. Nummer 13 is zeer teleurstellend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Of koop het pas wanneer het vervolg van dat tweeluik verschijnt. Duurt nog wel een paar jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, maar voor mij is het alles of niets hé. ;) Als het mij bevalt. Dank voor de tips. En maar hopen op Engels voor die paar die enkel in 't Frans zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Soda Integraal... ik werp het maar op ;-)

Eigenlijk is Warnant nog altijd de beste Soda tekenaar, hee. En zijn die eerste delen op nog echt papier de ideaalste uitvoering. Die eerste 16 woordeloze pagina's van deel 1... zou zo uit een jaren zeventig film kunnen gekomen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, esteban² said:

Ah, maar voor mij is het alles of niets hé. ;) Als het mij bevalt. Dank voor de tips. En maar hopen op Engels voor die paar die enkel in 't Frans zijn.

Koop nummer 13 als completist; maar lees hem niet :e007:.

Doe ik ook soms.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, marioboon zei:

Eigenlijk is Warnauts nog altijd de beste Soda tekenaar, hee.

Je bedoelt Warnant?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aangekomen.

Misschien interessant voor degene die serie gebundeld willen hebben; de engelse versie van Niourk uitgegeven door Dark Horse. 

Ik heb de reeks als los in het Nederlands. Maar ik wilde een HC en een bundeling 

De HC is wat groter dan de NL versie; niet zoveel verschil in grootte van de tekeningen. 

foto 1 Cover is een variant op de cover deel 2; vindt hetzelf een mooie cover
5b040825ca2ab_Niourk1.thumb.JPG.23f8f1b26ac01a4922083097670185dc.JPG

foto 2 formaat is iets groter dan de NL versie

5b04082f65bc3_Niourksize.thumb.JPG.b2f08af623f95e66e01548575edc6552.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...