Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

2 uren geleden, Raytheman zei:

Die complete Isabel zal wel een klein vermogen hebben gekost ūüôā

Ik ben er zeer content mee !

Deel dit bericht

Link naar bericht

snap ik. ik heb sinds kort ook de hele serie weer compleet. Had m vroeger al eens maar verkocht toentertijd

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Raytheman zei:

Die complete Isabel zal wel een klein vermogen hebben gekost ūüôā

Complete serie zie ik geregeld op CW en Bobbedoes veilingen langskomen, en niet tegen extreem hoge prijzen, recent bv:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/17331323-isabel-1-t-m-12-+-isabel-en-meneer-flophuis-+-d-dicace-will-13x-sc-1e-druk-1982-1995 (zelfs met dedicace in één van de albums).

Deel dit bericht

Link naar bericht

- Buck Danny Classic #5 (HC)

- Echter, 3x misgelopen: Lonesome #1 (HC): 3 pré-orders  (2 voor kennissen, 1 voor mijzelf)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Hardcover zei:

- Buck Danny Classic #5 (HC)

- Echter, 3x misgelopen: Lonesome #1 (HC): 3 pré-orders  (2 voor kennissen, 1 voor mijzelf)

Willen die uitgevers niets verdienen?

Rare jongens die uitgevers!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Longsome 1 

Dark Knight - het superras

Marshall Bas 2

Misty Mission 3

Torpedo 1936 deel 3

Auguria 3

Don Quichot (van Flix )- een aanrader!

Agent 327 integraal 1

De jaren Eppo

Eagle + Adler 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
32 minuten geleden, Tweetie zei:

Vond je 'em saai?

Nee, maar ik vind het wel een Durango-kloon met die typische spaghetti-western sfeer. Marshall Bass is qua verhaallijn verassender.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/6/2018 om 19:33, Simon zei:

Niet vandaag gekocht, maar wel vandaag geleverd. Deze keer zat er geen grijze¬†aluminiumplaat bij. ūüėü

F77A5D21-B805-4D71-BD27-86E03DE04695.jpeg

Hier nog steeds niets. Zijn er anderen die hem ook besteld hebben, maar nog niet ontvangen? Kontiki? 

tenor.gif?itemid=10129936

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Hier ook nog niet, nee. Maar ik had tegelijk ook een andere bestelling lopen van een luxe van Lebeaults Robbedoes en daar was ik uitgeloot als een van de gelukkigen die een extra dédicasse zou krijgen. Die luxe kende al een vertraging.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de trekking van de dédicase dacht ik dat enkel de eerste zoveel bestellers er een kregen. Ik heb die op de dag dat hij bestelbaar was, deze besteld, misschien daarmee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Waldorf zei:

Hier nog steeds niets. Zijn er anderen die hem ook besteld hebben, maar nog niet ontvangen? Kontiki? 

tenor.gif?itemid=10129936

Hier ook nog niets ontvangen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Bart 01 zei:

Gisteren gekregen voor vaderdag¬†ūüôā

2092342592_Foto11-06-18081903.thumb.jpg.9aa19798eb1a8e934819c14d0e9962d6.jpg

Mooi cadeau zeg!  Staat eveneens op mijn wenslijstje.  Misschien moet ik snel aan kinderen beginnen ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, esteban² zei:

Mooi cadeau zeg!  Staat eveneens op mijn wenslijstje.  Misschien moet ik snel aan kinderen beginnen ...

De box kopen is minder kostbaar hoor..:e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Rik zei:

De box kopen is minder kostbaar hoor..:e007:

Lap, maak ik mijn vrouw zwanger, zodat ik deze box ook kan krijgen, vertellen ze me dit..

Deel dit bericht

Link naar bericht

De zoon heeft een tijdje terug Casper en Hobbes ook ontdekt. Met als gevolg dat heel veel van mijn oude boeken (die al bijna kapotgelezen waren) nu letterlijk uit elkaar hangen. Alle pagina's lossen. Ik heb voor zijn verjaardag nog uitgebreid gezocht naar nieuwe NL boeken, maar ze zijn hard to find. Toen liet ik thuis vallen dat er bol.com een box stond voor een wel heel scherpe prijs, maar jammer genoeg in het Engels.

Nu zijn al mijn oude boeken verhuisd naar de kamer van de zoon en heb ik een mooie nieuwe box, die ondertussen al blijkbaar negen euro duurder is geworden op bol.com as we speak.

Deel dit bericht

Link naar bericht

1 uur geleden, Bart 01 zei:

De zoon heeft een tijdje terug Casper en Hobbes ook ontdekt. Met als gevolg dat heel veel van mijn oude boeken (die al bijna kapotgelezen waren) nu letterlijk uit elkaar hangen. Alle pagina's lossen. Ik heb voor zijn verjaardag nog uitgebreid gezocht naar nieuwe NL boeken, maar ze zijn hard to find. Toen liet ik thuis vallen dat er bol.com een box stond voor een wel heel scherpe prijs, maar jammer genoeg in het Engels.

Nu zijn al mijn oude boeken verhuisd naar de kamer van de zoon en heb ik een mooie nieuwe box, die ondertussen al blijkbaar negen euro duurder is geworden op bol.com as we speak.

En het is ook goed voor uw Engels precies!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ravian integraal 5 en 6

Yoko Tsuno integraal 3

De jonge jaren van Thorgal 6

De kronieken van Roodhaar 4

De wouden van Opaal 10

Sangre 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 hours ago, Bart 01 said:

68‚ā¨ voor die 4-delige box is geen geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn vrouw heeft hem nog aan 59.95 ‚ā¨ besteld blijkbaar. In de Fnac had ik hem rond nieuwjaar gezien voor 100 ‚ā¨.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minutes ago, Bart 01 said:

Mijn vrouw heeft hem nog aan 59.95 ‚ā¨ besteld blijkbaar. In de Fnac had ik hem rond nieuwjaar gezien voor 100 ‚ā¨.

Was dat voor de box met 4 delen in SC?

Want als het de versie was in 3 delen in HC¬† is die 59,95‚ā¨ echt een weggeefprijs geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...