Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

55 minuten geleden, Bart 01 zei:

Mijn vrouw heeft hem nog aan 59.95 € besteld blijkbaar. In de Fnac had ik hem rond nieuwjaar gezien voor 100 €.

57 Euro op Amazon.de

Ik ben aan het twijfelen. Heb ze onlangs allemaal uit de bieb gelezen en heb al enkele van de reguliere delen

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, mojo zei:

Ziet er een heel knappe uitgave uit, maar die prijs kan ik er niet aan geven.

EUR 215 😳, wat een prijs inderdaad.

Ze kunnen er ook EUR 299 voor vragen en dan verkopen ze er wsl. even veel (maar iets dergelijks schreef ik eerder ook al over de super-de-luxe L’Homme Qui Tua Lucky Luke door Bonhomme).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Als ik zou optellen wat ik op jaarbasis aan Black & White betaal, zou ik wellicht bleek uitslaan, maar ik heb geen enkele spijt van gelijk welke aankoop. Ze maken ook heel knappe en betaalbare edities van oude Lucky Luke-verhalen door Morris.

Ik ben nu wel aan het twijfelen over die Blacksad. Jeremiah liet ik sowieso links liggen. Ik kom net uit een periode waarin ik veel geld aan de staat moest geven (daar heb ik meer spijt van) en er wenkt ook een reis. Dit kan er eventjes niet bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat een gelegenheidsuitgave of zullen alle verhalen van Blacksad op die manier worden uitgegeven?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/6/2018 om 14:10, Waldorf zei:

Hier nog steeds niets. Zijn er anderen die hem ook besteld hebben, maar nog niet ontvangen? Kontiki? 

tenor.gif?itemid=10129936

Ik heb het boek afgelopen zaterdag ontvangen (NL), besteld op 22 april. Nu aan het twijfelen over de Blacksad en volgens een kaartje dat erbij zat dat er ook een boek met Atom Agency van Schwartz uitkomt en een Soda (Un Ange trépasse) van Warnant. Oeioeioei...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Sparen geblazen. En het najaar zal op vertaald gebied ook al niet van de poes zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Kontiki zei:

Sparen geblazen. En het najaar zal op vertaald gebied ook al niet van de poes zijn.

Is er al geweten wat Daedalus in juli, augustus, september uitgeeft?

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minuten geleden, pedem zei:

Is er al geweten wat Daedalus in juli, augustus, september uitgeeft?

Ja

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, The Alderwood zei:

Ja

Waar te vinden?

Staat nog niet op SSZ.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik heb nog geen beelden en korte inhouden gekregen. Ik betwijfel of ik het zaterdag online ga kunnen gooien en de update daarna is pas voor 30 juni.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/6/2018 om 12:24, Metabaron zei:

Yoko Tsuno integraal 3

Ik heb de boeken al en in sommige gevallen ook nog dubbel in oude (afgeschreven) bibliotheek-uitgaven (gewoon... heb ik het idee dat ik zelf een bieb heb :D ) maar ben dankbaar voor deze Integrale UItgaves.

Mooi vormgegeven, met een prachtig dossier wat me echt de dubbele aankoop waard is. En het is eigenljik wel gaaf om deze verhalen bij elkaar  te lezen, qua thema.

Anyway, ik heb De Rode Ridder #258 binnen. YAY :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Daedalus zal me vandaag nog het benodigde bezorgen. zaterdag een laatste grote update voor ik er tussenuit trek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
26 minuten geleden, Kontiki zei:

Daedalus zal me vandaag nog het benodigde bezorgen. zaterdag een laatste grote update voor ik er tussenuit trek.

Dank u.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Dan toch geen update van Daedalus wegens nog niet klaar. In juli verschijnt er niets. De info voor augustus-september-oktober volgt eind deze maand.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Agent 327 integraal. Jeugdsentiment maar ik vindt het nog steeds goed. Prachtige uitgave ook. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een arm en een rib kwijt :-)

Suske en Wiske bundeling 4

Samoerai Origins

Samoerai 11

Meester inquisiteurs 4

XIII mysterie 12 HC 

Mooie zomers 4

Sangre 1 HC

Berenkoning HC

Succubus 7 HC 

Luxe Amoras

Regenboogcollectie 1

Rode ridder 258

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Krimson zei:

Een arm en een rib kwijt 🙂

Meester inquisiteurs 4

Is nummer 4 al uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...