Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Gast Kontiki
10 minuten geleden, Peter Motte zei:

Pakketje Urban. Het hernnert me aan Orbital. Zelfde team?

Dat is zo makkelijk op te zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook net de melding gehad dat hij binnen is, maar nog niet overal blijkbaar. Misschien morgen de rest. Heb je 'm al Sjaakie? Je mag stoefen met foto's hé. Dan kan ik mij daar al aan verlekkeren. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, sjaakie zei:

Gung Ho box komt net binnen, goed begin van het weekend.

2! ziet er prachtig uit. 

+ Torpedo. 

Veel leesplezier dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ken je dat? Zo'n zaterdag waarop er  : 

- Dingen zijn die er al een maand hadden moeten liggen.

- Nieuwe dingen zijn waarop je gewacht hebt.

- Enkele uitgevers je een plezier willen doen door in het lang weekend iets vlugger uit te willen geven.

En je daarvoor nog langs een Carrefour bent geweest met een stripactie.

Het zware resultaat : 

IMG_1006.thumb.jpg.3c9f75008b7367e092116f6f1d113132.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag mijn gereserveerde exemplaar in de winkel opgehaald voor een grote fan.

Naar ik begreep is de productie tot op heden geplaagd door problemen, waaronder een groot deel van de boeken die nog in Turkije staan (waar ze gedrukt zijn) en het al eerder gemelde euvel dat de prent voor deel 1 niet tijdig klaar was.

Ook de zogenaamde ''troef'' is bij de winkels nog niet bekend, er heerst eerder scepticisme over de toekomst van deze reeks.
Bij deze ook wat foto's:

20180331_163516.thumb.jpg.a3af89890f461da6cf3ec38c24f08574.jpg20180331_163522.thumb.jpg.0914de30121263bfd223c6d2ccb7bc13.jpg20180331_163528.thumb.jpg.105b85c23306cfdae0339a1c8aa1fe66.jpg20180331_163536.thumb.jpg.b4c2fe0d898509080d39ba7868755acd.jpg20180331_163538.thumb.jpg.3bc1cca7df7156639de2932450ba6c72.jpg20180331_163539.thumb.jpg.a8fa8eb3ab4813a82a9c8eab78756e5b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Het lijkt me wel een grondig gemaakt dossier. Ik koop het sowieso... zolang het ook in Vlaanderen raakt. We zien wel hoe het verder evolueert.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond ergens een pagina digitaal. Opzich wel aardig. Het is natuurlijk wat oud en in die tijd zal het vooruitstrevend zijn geweest. Wel dapper dat men het integraal probeert. Amateuristisch is het wel dat er zoveel produktieproblemen zijn, het is nou niet dat er sinds kort strips worden uitgegeven. Geen goed teken ook. Verkeerd signaal ook naar potentiele kopers. Wie dit niet kent gaat het waarschijnlijk niet kopen omdat men misschien denkt dat het niet wordt afgemaakt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Renegade zei:

Amateuristisch is het wel dat er zoveel produktieproblemen zijn, het is nou niet dat er sinds kort strips worden uitgegeven.

Helaas is een deel van de verzending vertraagd door de Turkse douane. Daar doe je als ondernemer helaas niet veel aan.

Op DCC vanmiddag mijn gereserveerde exemplaar opgehaald. Ik vind het een heel mooi verzorgde uitgave met een uitgebreid eerste dossier. De lijst van intekenaars dat het album kwam ophalen was best lang. Ik denk dat het wel goed komt. Ik snap niet waarom er vaak negatief wordt gedaan over dit soort initiatieven. Ze zijn heus niet achterlijk bij uitgeverij Personalia.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Michel zei:

Helaas is een deel van de verzending vertraagd door de Turkse douane. Daar doe je als ondernemer helaas niet veel aan.

Op DCC vanmiddag mijn gereserveerde exemplaar opgehaald. Ik vind het een heel mooi verzorgde uitgave met een uitgebreid eerste dossier. De lijst van intekenaars dat het album kwam ophalen was best lang. Ik denk dat het wel goed komt. Ik snap niet waarom er vaak negatief wordt gedaan over dit soort initiatieven. Ze zijn heus niet achterlijk bij uitgeverij Personalia.

Achterlijk niet, onervaren in het uitgeven van dit soort produkties wel naar mijn weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Paul_NL zei:

Achterlijk niet, onervaren in het uitgeven van dit soort produkties wel naar mijn weten.

Dan hebben ze voor een onervaren een heel mooie integrale afgeleverd waar sommige ervaren uitgeverijen nog veel van kunnen leren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Michel zei:

Dan hebben ze voor een onervaren een heel mooie integrale afgeleverd waar sommige ervaren uitgeverijen nog veel van kunnen leren.

Ze hebben 1 mooie integrale uit weten te brengen zonder de bijbehorende prent en waarvan de helft nog in Turkije staat. Niet te vroeg juichen. Eerst eens zien of deze serie netjes verschijnt in zijn geheel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Michel zei:

ik denk dat geen enkele uitgeverij een initiatief opstart met het oog verlies te maken maar ik denk ook dat HEEL veel kopers voorzichtig worden met nieuw initiatieven over lang lopende reeksen die dan ergens na X exemplaren stokken. Daar hebben ook wat langer bestaande uitgeverijen last van.... Ik hoef geen namen te noemen de voorbeelden zijn legio. ik laat de generaal dan ook graag even aan mij voorbij gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 29-3-2018 om 17:18, darthfrysk zei:

beste Repers

Heeft iemand reeds Streamliner HC 01 Billy Joe gekocht/gelezen?

Gemaakt door Fane, bekend van Joe Bar Team. Ik ben niet bekend met de serie Joe Bar Team.

Google laat zien dat cua tekenstijl Streamliner me best wel aantrekt, maar voor een 4-delige serie a 19.95 Euro  zou ik ook een verhaal erbij willen hebben :e005:

alvast bedankt 

Strip vandaag vast gehad. Ziet er keurig uit maaaaaaar 19,95 is geen weg geef prijs. Daarnaast krijg ik een beetje veel jeuk van al die verschillende uitgaven van een strip. Hardcover, Hardcover linnen rug, hardcover andere linnen rug met 8 pagina's extra en het begin van wat uiteindelijk een poster moet worden na aankoop van alle 4 de boeken uit de reeks. 

Ik gun iedereen het succes maar ik wacht even met het uitgeven van respectievelijk 19,95, 49,95 of 89,95 ....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zie hier weer mooie aanwinsten voorbij komen. :) 

Miljaar!  Ik was de komst van Zwendel-Girl volledig vergeten.  Argh, al die keuzes.  Het gaat een confronterend jaar worden op dat vlak, mijn budget is er al door, lol.  Het zal dan toch nog de Gung-Ho box worden voor mij, denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wil van Streamliner eerst de vertaling checken sinds ik de eerste pagina's van Mazeworld te zien kreeg...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Arco zei:

Ik wil van Streamliner eerst de vertaling checken sinds ik de eerste pagina's van Mazeworld te zien kreeg...

Iets mis met de vertaling?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met Mazeworld wel. Zeker 10 fouten in de eerste 6 pagina's, maar hé... wellicht hebben ze dat nog hersteld na verspreiding van de preview...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgelopen zaterdag in de Jaarbeurs in Utrecht tijdens De Stripdagen-Dutch Comic Con:

40 Hours # 4: Liefste collega

De Generaal Integraal # 1: 1971 - 1973 

January Jones Collectors Edition # 9: Heroîne voor Hanoi

Uit de 1 Euro bakken:

Johnny Goodbye # 7 - De stille ster

Haas # 3- Biechtvader

Lucky Luke # 3 (Dupuis reeks)- Arizona

Lucky Luke # 27 (Dupuis reeks) - Het 20ste cavalerie

Thunderbirds Special 2 : Noodoproep aan basis

Thunderbirds Special 3 : ...In de ruimte

Thunderbirds Special 4: Operatie P.

Deel dit bericht

Link naar bericht

steven sterk integraal 3

de brokkenmakers integraal 3

ira dei 1 dargaud hc

laowai 1 glenat hc

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...