Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

12 uren geleden, esteban² zei:

Wat is het eigenlijk, Zwendel?  Een getekende weergave van de werkelijkheid?  Of een soort van persiflage?

Het zijn lange (3 blz) gags rond gebeurtenissen die werkelijk plaatsgevonden hebben. Eerder verschenen in Eppo.

Het is goed, maar het probleem met Trump is dat je moeilijk dingen kunt bedenken die onnozeler zijn dan de dingen die hij zelf doet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/7/2018 om 20:49, esteban² zei:

Wat is het eigenlijk, Zwendel?  Een getekende weergave van de werkelijkheid?  Of een soort van persiflage?

Tja, die werkelijkheid is vaak al een komedie. Persifleren is heel lastig bij Trump. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, gags dus.  Ok.  Thanks.

't Is inderdaad zo dat fictie de werkelijkheid moeilijk kan overtreffen wanneer het over Trump gaat.  Ik volg zijn avonturen op de voet.  Trevor Noah slaat zit wat mij betreft het meest raak wat de POTUS betreft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben ik de enige die die Trump ontzettend slecht getekend vind? Dat gezicht lijkt in de verste verte niet op Donald. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hij lijkt inderdaad iets meer op Rodney Dangerfield met een Trump-pruik, dan op zichzelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, esteban² zei:

Hij lijkt inderdaad iets meer op Rodney Dangerfield met een Trump-pruik, dan op zichzelf.

of deze in spiegelbeeld.

1200px-Koning-willem-alexander-okt-15-s.thumb.jpg.c97366a928952330122c173ff4538cfe.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik weet ook niet welke planeet die atlas moet voorstellen maar van de aarde heeft t weinig weg..of ligt Afrika tegenwoordig op t noordelijk halfrond?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die globe bedoel je?

Ja, Afrika ligt tegenwoordig grotendeels op het noordelijk halfrond.

Dat Trump Zweedse lucifers gebruikt vind ik dan weer wat minder geloofwaardig...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Boekenmagazijn zei:

Dat Trump Zweedse lucifers gebruikt vind ik dan weer wat minder geloofwaardig...

Hij is net terug uit Zweden, waar hij z'n Nobelprijs heeft opgehaald 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht

Lang geleden pre-ordered, nu plots zonder bombarie ineens in de winkel: Ravian & Laureline 11 & 12 van Sherpa.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎20‎/‎07‎/‎2018 om 12:17, Boekenmagazijn zei:

Die globe bedoel je?

Ja, Afrika ligt tegenwoordig grotendeels op het noordelijk halfrond.

Er is niets mis met die globe. Afrika ligt al sinds de laatste continentenverschuiving een paar miljoen jaar geleden al voor meer dan 2/3 op het noordelijk halfrond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎25‎/‎07‎/‎2018 om 23:43, Lefranc zei:

Er is niets mis met die globe. Afrika ligt al sinds de laatste continentenverschuiving een paar miljoen jaar geleden al voor meer dan 2/3 op het noordelijk halfrond.

Pfew... vreesde even dat het een staaltje geografische propaganda was voor de linkse kerk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Lester Cockney Integraal 2

Guust Flater luxe uitgave 15 en 16

Samoerai 11

Er was eens....de mens 1 en 2

Marshal Bass 1+2 met een mooie prent

Alfa eerste wapenfeiten 5

Nieuwe avonturen van Rik Ringers 3

en toen was het verjaardagsgeld weer op.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Feitelijk gisteren gekocht: Game of Crowns. Een soort parodie/persiflage op Game of Thrones. Best wel grappig als je de serie kent.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook zonder de serie te kijken is het best wel grappig. :) Nog nooit een aflevering gezien, maar dankzij hetgeen dat de afgelopen jaren overal voorbij kwam, ben ik toch mee met het merendeel.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Krimson zei:

Fonske 1,2 en 3 

Auch...

Die heb ik een jaar of zes geleden al voor veel te veel geld verkocht.

Of zijn die prijzen ondertussen - terecht - gezakt?

Wil je de prijs met ons delen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voorbesteld:

- January Jones #10 (HC)

- Berentand #6/6 (HC)

- Buck Danny Classic #5 (sc)

- Buck Danny #56 "Vostok ne repond plus (HC)

- Angel Wings #5 "Black Sand" (grand-format met bonus, HC)

- Lonesome #1 (Splitter Verlag, HC)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Paul_NL zei:

Guust Flater Chronologisch deel 17 en 18, nog 3 (+ de box) te gaan!

Komt er inderdaad een box?

Had wel iets opgevangen maar nog niks gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Willem zei:

Komt er inderdaad een box?

Had wel iets opgevangen maar nog niks gezien.

In 1 van mijn mails naar Ballon media werd dit door hen bevestigd ja. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze met het laatste deel samen worden uitgegeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Paul_NL zei:

In 1 van mijn mails naar Ballon media werd dit door hen bevestigd ja. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze met het laatste deel samen worden uitgegeven.

Een sleeve toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...