Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

41 minuten geleden, Tanuki zei:

250_1672018142524-alleen-11-spijkerharde

Al gelezen? :)  Ik moet zelf nog met de tweede cyclus beginnen.  (allemaal samen gekregen) Veel reviews merkten op dat het spoor wat zoek was.  Maar hier lijkt het back on track te zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minuten geleden, Tweetie zei:

Eigenlijk jammer dat door de Kobijn strips uit te brengen Silvester een einde maakt aan een lang gekoesterde droom. En aan de langst lopende running gag op de Reep. 

O maar koen en ik hebben hierna nog dromen hoor.

Kuch

* lupus integrale *

Kuch

Deel dit bericht

Link naar bericht
31 minuten geleden, esteban² zei:

Al gelezen? :)  Ik moet zelf nog met de tweede cyclus beginnen.  (allemaal samen gekregen) Veel reviews merkten op dat het spoor wat zoek was.  Maar hier lijkt het back on track te zijn.

Klopt. Ik vond het een beetje verwarrend, die 2e cyclus, maar nu lijkt het allemaal bijeen te komen. Aangezien je de cyclus nog moet lezen vertel ik best niet teveel. Ik blijf in ieder geval fan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tanuki zei:

Klopt. Ik vond het een beetje verwarrend, die 2e cyclus, maar nu lijkt het allemaal bijeen te komen. Aangezien je de cyclus nog moet lezen vertel ik best niet teveel. Ik blijf in ieder geval fan.

Goed om te horen, Tanuki. :) Al snel gelezen ook, blijkbaar.  Ik moet nog wachten tot de eerste cyclus de verhuisdozen kan verlaten (ik schat januari) en dan kan ik na die te herlezen ook een inhaalpoging ondernemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alberto Breccia - De loden ogen

De "heilige graal" van de strip, het meesterwerk van de Argentijnse stripauteur, luxe uitvoering van stichting Zet.El en het enige ( zover ik weet ) verschenen Nederlandstalig werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, esteban² zei:

Nieuwste 'Alleen'... Pfffff... Zware tegenvaller. Tekenwerk blijft ok maar dat scenario? Zo boeiend begonnen inderdaad maar dit is niet meer dan voortkabbelen. Van Gazzotti geen klagen maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Veto zei:

maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Waarom denk je dat jij dat einde nog mee zal maken? Waarschijnlijk houdt het op een gegeven moment gewoon op. 

Voor de oudere Nederlanders: kunnen jullie je nog Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? herinneren? Ze hebben nooit de weg terug naar huis gevonden, ondanks vijf jaar zoeken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Tweetie zei:

Voor de oudere Nederlanders: kunnen jullie je nog Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? herinneren? Ze hebben nooit de weg terug naar huis gevonden, ondanks vijf jaar zoeken. 

Oudere Vlamingen kunnen zich dat ook nog herinneren want in die tijd keken wij nog massaal naar de Nederlandse zenders.  :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, Veto zei:

Nieuwste 'Alleen'... Pfffff... Zware tegenvaller. Tekenwerk blijft ok maar dat scenario? Zo boeiend begonnen inderdaad maar dit is niet meer dan voortkabbelen. Van Gazzotti geen klagen maar ik vraag me af hoe Vehlman ooit dit verhaal zal doen eindigen? 

Het was heel goed tot nr.5 of zo. Nu is het een gigantisch sukses (zombies voor kinderen is een nieuwe markt) en zal het niet zo snel stoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Smurfen INT 3 (verbazingwekkend dat je voor deze elke keer goed moet zoeken om een gaaf exemplaar te vinden)

Merlijn 5

Roodbaard INT 11

Rasputin - Voice of the dragon

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is nu eens een "bulletproof" verpakking.

Met oa luxe Duke 1 en 2 (Bruno Graff)

1 met dédi en 2 met storyboard

IMG_5478.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Smurfen INT 3 (verbazingwekkend dat je voor deze elke keer goed moet zoeken om een gaaf exemplaar te vinden)

Dat viel mij dus ook op. Krasjes, deukjes enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minuten geleden, Simon zei:

In de Poort valt dit reuzegoed mee.

De Poort is nu toch met verlof? Pas volgende week opnieuw open.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Paul_NL zei:

Dat viel mij dus ook op. Krasjes, deukjes enz.

Iets dat mij de laatste tijd steeds meer stoort. Het wordt steeds moeilijker een gaaf exemplaar te vinden. Ligt dit aan het transport? 

Van de integrale van de blauwbloezen heb ik tot op heden nog geen deftig exemplaar gevonden. Bij alle exemplaren die ik gezien heb waren de rug onderaan of bovenaan gedeukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, pedem zei:

Iets dat mij de laatste tijd steeds meer stoort. Het wordt steeds moeilijker een gaaf exemplaar te vinden. Licht dit aan het transport? 

Natuurlijk ligt dat aan de verpakking en verzending. Er wordt flink met dozen met stripalbums gesmeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, marioboon zei:

Schoon pakket. Hoeveel ribben kost dat? :)

Zo'n zwevende rib valt wel te missen.

.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...