Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

7 minuten geleden, Retardi zei:

Het gevoel wat je krijgt bij het terugzien van een oude vriend. ;)

Ik heb die oude vriend nooit gehad. :o

Ik ken alleen de Asterix-parodie, die blijkbaar ook dezelfde sidekicks heeft. (dat laatste, daar ben ik pas achter sinds ik hier zoveel van Roodbaard heb zien passeren)

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, eriktex zei:

De comeback van Roodbaard na al die jaren??? Ik ga het album donderdag afhalen! Daar mag op een stripforum toch wel over gepraat worden! 

Tuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd naar de reden waarom deze strip zoveel aantrek heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 minuten geleden, cinco zei:

Tuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd naar de reden waarom deze strip zoveel aantrek heeft.

Goeie tekenaar, goeie scenarist, goed verhaal. Het kan soms simpele redenen hebben.

Btw, in Hasselt lagen vandaag nog Hardcovers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
31 minuten geleden, cinco zei:

Ik heb die oude vriend nooit gehad. :o

Dan zal het op jou minder aantrekkingskracht hebben. 

Het ziet er uit als een doorsnee Amerikaanse comic.  De fans zullen hier gemiddeld lyrischer over zijn dan mensen die geen voorgeschiedenis hebben met deze reeks. Als je openstaat voor een piratenstrip dan kun je hem best oppikken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Ambreville zei:

Btw, in Hasselt lagen vandaag nog Hardcovers.

Wonderland?

Deel dit bericht

Link naar bericht

vandaag laatste Rani gekocht- topreeks!! ontzettend jammer dat t klaar is maar ook wel goed- mooi afgerond verhaal zo

Deel dit bericht

Link naar bericht

De nieuwe Roodbaard heb ik als softcover gekocht, en ben er al wel aan begonnen, maar niet in 1x uitgelezen. Aardige strip in het genre, maar op geen enkel vlak spectaculair of de hele ophef waard.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Door verlof en andere verplichtingen, nu pas naar m’n ssz kunnen gaan. Ik ben benieuwd naar de nieuwe Roodbaard!

346017E2-9F80-4469-A709-8D704F3897BA.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/9/2020 om 14:08, Neat Stuff zei:

Hier ook nog zo'n vijf(-tig) exemplaren...

thumbnail_20200907_140305.jpg

Hoeveel van die 45 hc's heb je nog over?

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Pfoeh. Hoeveel heb je er nodig? 

Haha. Ik was benieuwd omdat ze alweer aangeboden worden voor meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, JPAR zei:

Haha. Ik was benieuwd omdat ze alweer aangeboden worden voor meer.

Aan die onzin doe ik niet mee. Bij mij zijn ze gewoon 16,95. Uitverkocht my @ss! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Neat Stuff zei:

Aan die onzin doe ik niet mee. Bij mij zijn ze gewoon 16,95. Uitverkocht my @ss! 

Ik vraag me serieus af hoeveel ssz'en strips achterhouden om te speculeren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, JPAR zei:

Ik vraag me serieus af hoeveel ssz'en strips achterhouden om te speculeren?

Als blijkt dat er de komende twee jaar iedere week een aantal exemplaren op de veilingsites aangeboden worden, een hoop...

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Als blijkt dat er de komende twee jaar iedere week een aantal exemplaren op de veilingsites aangeboden worden, een hoop...

Ik denk al eerder. Maar dit is een voorbeeld. Er zijn veel meer die achter gehouden worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

afbeelding.thumb.png.b0eac26cdaddbf313ea881fde36251d7.png afbeelding.png.9226e8787745f20743d0037b98991592.png

En ook eindelijk deze twee. Dat La Mondaine tweeluik wou ik al lang hebben.

afbeelding.png.188bd7ba0bc03c588cc74a0c3e660cd4.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Ambreville zei:

Bij Wonderland lagen er zaterdag nog een aantal, het lijkt zeker niet zo snel uitverkocht te geraken.

Deze keer zullen er waarschijnlijk wel genoeg exemplaren gedrukt zijn. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Simon zei:

Deze keer zullen er waarschijnlijk wel genoeg exemplaren gedrukt zijn. :) 

Slechts 800. Plus de 200 van Stripweb. Op de Last Dodo zijn de goedkoopste exemplaren al tegen de dertig pegels oplopend tot 50. Ik heb medelijden met de sul die zo'n aanschaf overweegt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Neat Stuff zei:

Slechts 800. Plus de 200 van Stripweb. Op de Last Dodo zijn de goedkoopste exemplaren al tegen de dertig pegels oplopend tot 50. Ik heb medelijden met de sul die zo'n aanschaf overweegt...

Dat is toch relatief? Iedereen die iets koopt voor meer dan de winkelprijs is een sul die die markt in stand houdt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Paul_NL zei:

Dat is toch relatief? Iedereen die iets koopt voor meer dan de winkelprijs is een sul die die markt in stand houdt. 

Ik noem dat eerder een sul die niet op tijd besteld en geen goede relatie heeft met zijn ssz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/9/2020 om 12:20, Ambreville zei:

Ik noem dat eerder een sul die niet op tijd besteld en geen goede relatie heeft met zijn ssz.

Eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18/9/2020 om 23:25, Paul_NL zei:

De Beestenburcht HC

Ik ben halfweg gestopt omdat ik het zo goed vond en de rest van de reeks/cyclus ga afwachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo goed zo goed? Beetje goedkope rip off van Animal Farm of Floere het Fluwijn in nieuwe wijnzakken, toch? Wel degelijk gebracht, ja. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
32 minuten geleden, Waakwater zei:

Zo goed zo goed? Beetje goedkope rip off van Animal Farm of Floere het Fluwijn in nieuwe wijnzakken, toch? Wel degelijk gebracht, ja. 

Niet echt een ripoff als men op de achterkant al aangeeft dat dat juist de inspiratie is voor het verhaal. Of zijn alle Batman films ook een ripoff? Uiteindelijk is vrijwel elk verhaal een ripoff van iets, het gaat om de uitwerking en die is subliem! Dingen kunnen ook naast elkaar bestaan, gelukkig.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...