Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

4 hours ago, Hardcover said:

- Blueberry Integraal #8 (HC)

Tof. Ligt die al in de rekken. Ik dacht dat voor juni ging zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

IMG_4316(Edited).thumb.jpg.bfa4b53430f1417c99ad7cd7547d391a.jpg

Een goede dag. Bilal, de allerlaatste schuiten (ik kon niet kiezen tussen edities) en Libertalia 3. De allereerste keer ooit dat ik een strip ben gaan halen waarvan ik de voor- en actercover van heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Ambreville zei:

IMG_4316(Edited).thumb.jpg.bfa4b53430f1417c99ad7cd7547d391a.jpg

Een goede dag. Bilal, de allerlaatste schuiten (ik kon niet kiezen tussen edities) en Libertalia 3. De allereerste keer ooit dat ik een strip ben gaan halen waarvan ik de voor- en actercover van heb.

Ah. Ik zie dat je de 175 Euro editie van B&M al in je bezit hebt. Lucky you! En een dag te vroeg nog wel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Ah. Ik zie dat je de 175 Euro editie van B&M al in je bezit hebt. Lucky you! En een dag te vroeg nog wel! 

29.95 euro :) Dinsdag naar de vier auteurs voor signering in het justitiepaleis zelf ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bezoekje aan Neat Stuff:

Blake en Mortimer Oblong en de gewone.

Mini mensjes Integraal 7

Aria 35 en 36

Orcs en Goblins 3

Dwergen 8

Sensei 3

Leesvoer voor een lang weekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
52 minuten geleden, NielsVV zei:

Mijn buit na een bezoekje aan de Gentse stripbeurs.

20190602_143641.jpg

En tevens welkom op dit forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, NielsVV zei:

Mijn buit na een bezoekje aan de Gentse stripbeurs.

20190602_143641.jpg

Mooi. Wat heb je daar voor die Laatste farao betaald als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minuten geleden, Metabaron zei:

Mooi. Wat heb je daar voor die Laatste farao betaald als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Is de sc versie. €11.95.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, NielsVV zei:

Is de sc versie. €11.95.

O, ik wist helemaal niet dat er ook een SC- oblong was.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is de angle van de foto, dit is geen oblong. ;) Ik moest ook twee keer naar dat formaat kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, esteban² zei:

Het is de angle van de foto, dit is geen oblong. ;) Ik moest ook twee keer naar dat formaat kijken.

50 minuten geleden, NielsVV zei:

Is de sc versie. €11.95.

47 minuten geleden, Metabaron zei:

O, ik wist helemaal niet dat er ook een SC- oblong was.

31 minuten geleden, esteban² zei:

Amai ja, nu zie ik het. Heb al wat biertjes uit met het mooie weer vandaag... 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aan het aantal quotes te zien, geloof ik je op je woord, Metabaron. ;) 🍺 Santé! (of schol, al naar gelang)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, esteban² zei:

Aan het aantal quotes te zien, geloof ik je op je woord, Metabaron. ;) 🍺 Santé! (of schol, al naar gelang)

Hehe.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gekocht bij Bedebox Waterloo: 

IMG_20190607_151954.thumb.jpg.55076dba5ded36601541af44bd2e1670.jpg

Ik heb thuis verder geen Black & Mortimer maar dit formaat leest enorm prettig 😀 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2/6/2019 om 17:52, Bart 01 zei:

2B64027B-4190-4235-B2EF-A1D4F1B286EB.thumb.jpeg.9fc3a6769a2036f446151511a9fa369a.jpeg8256B9BD-CECD-4048-9B46-38E73DC198E4.thumb.jpeg.443c5f6e74a17bf5a3ea91469c54e54d.jpeg

Heel gaaf. Is dat gewoon normaal A4 formaat die reeks van Humo? Heb zelf die verzamelbox van alles door Morris &Goscinny maar die is op A5. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een tijdje niet naar de ssz gaan kan rugklachten veroorzaken. 😁

B442C680-6845-47AA-9699-0710440AC69A.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Simon, your remark made me smile. :) 

image.thumb.png.74470e37635d48744f552445886e2c3f.png

Een 'Get well soon' cadeautje.  Blij mee!  Puntje van kritiek, sommige scans hebben toch heel zichtbare kwaliteitsverlies.  Weinig scherpte en fletse kleuren. Die zien er duidelijk beter uit in de losse uitgaves.  En toch ontzettend jammer dat de covers er niet pagina-groot in staan, in plaats van telkens dezelfde grote prent bij het begin van een verhaal. Saga toch.  Voor de rest helemaal top!  Vooral blij met dat dossier vol dingen over de tijd uit het S&W Weekblad, pure nostalgie versmelt met interessante weetjes over mijn favoriete tekenaar. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, die integrale van Sara & Robin... ik heb die gekocht wegens groot fan, maar had er beter eerst eens in gebladerd.

Eigenlijk is dit een bootleg. Zonde, want een dergelijke reeks had een integrale verdiend bij een professionele uitgeverij. Stel je voor dat dit bij Matsuoka was verschenen, als broertje van die prachtige Nino-integrale...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie het énkel en alleen voor de stripverhalen op zich doet, kan inderdaad beter op zoek naar de losse strips.  (+ dan heb de je prachtige covers er ook bij) De kwaliteit van enkele pagina's laat soms echt te wensen over.  Toch ben ik nog steeds énorm tevreden met deze aanwinst, al is het maar voor de cover en het zeer fijne achtergronddossier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...