Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Zojuist, Noël zei:

Amazon.de  :

image.thumb.png.bf78a9b473db676f6803514213128557.png

Met hartelijke dank namens de onderbetaalde postbezorger en je lokale stripwinkelier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Met hartelijke dank namens de onderbetaalde postbezorger en je lokale stripwinkelier!

Mijn Nederlandstalige strips haal ik altijd bij mijn lokale stripwinkel. Soms verschijnen er Franstalige boeken, die ik, hoewel ik de Franse taal niet beheers, toch graag wil hebben. Zoals bv. deze van Walthéry, of van Peyo.  Amazon.de is dan een uitkomst. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Je hebt gelijk, maar mijn stripwinkelier (De Poort in Gent) is al een tijdje gestopt met het Franse aanbod. Ik spuug wel elke keer naar een foto van Jeff Bezos als ik iets bestel bij Amazon (spuw, spuw). Ik heb dus zowel Chaland als Walthéry besteld. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Neat Stuff zei:

Je heb natuurlijk het grootste gelijk van de wereld, meestal surf ik op internet voor alternatieven indien mogelijk.

Heb jij eigenlijk een website?, ik kan m niet vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren gekocht door Bieder 2709 op Catawiki.

Stripwinkel Dick Bos heeft een ander verdienmodel.  De nieuwe Asterix met een flesje toverdrank. 

image.thumb.png.1b6df035662d2abb85fbae3a3c0eb66b.png

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is toch ook dankzij Amazon dat ik soms bij kleinere retailers in Duitsland of Italië koop, die dankzij hun Amazon webshop over heel Europa kunnen opereren. Of is dat dan ook verkeerd? 

Het enige wat tegenwoordig wel echt opvalt, is dat mijn Prime leveringen zo slecht verpakt zijn, dat ik soms gekreukte kaften of bordspeldozen heb. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 minuten geleden, kurisu74 zei:

Het is toch ook dankzij Amazon dat ik soms bij kleinere retailers in Duitsland of Italië koop, die dankzij hun Amazon webshop over heel Europa kunnen opereren. Of is dat dan ook verkeerd? 

Neen, verkeerd is een onjuiste formulering, het gaat meer over marktdominantie en gun factor.

Een goede relatie onderhouden met een kleine onderneming als tegenwicht over de grote geweldenaar kan mij een prettig

gevoel geven.

En ja, ook ik bestel wel eens op Amazon.

image.thumb.png.577de7bc9e13991fbc99bf9cec0824ac.png

Plaatjes zeggen meer dan woorden, Jeffrey Bezos, Josh Kusher, Lloyd Blankfein, leuke vriendengroep !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Yoko Tsuno HC Integraal #6

Ik heb deze gekocht en als vanouds genoten van de verhalen van Yoko en haar vrienden. Het dossier erbij was absoluut van toegevoegde waarde en gaf me meer inzicht over Leloup en zijn aanpak. Nu begrijp ik ook eindelijk waarom ze een andere look kreeg, na die eerste avonturen.

Yoko Tsuno 29

Ik heb al eens eerder vermeld, dat Yoko stiekem mijn eerste liefde was. Ik heb altijd genoten van haar avonturen.

Maar #29 voelde toch redelijk tragisch. Het verhaal schiet alle kanten op, is 1 grote warboel.

De cover is de slechtste ooit, met een aan elkaar ge-fotoshpte elementen die in de ruimte hangen zonder context. Blegh
En de vertaalde titel is gewoon belachelijk. Bah bah bah

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, kurisu74 zei:

Het enige wat tegenwoordig wel echt opvalt, is dat mijn Prime leveringen zo slecht verpakt zijn, dat ik soms gekreukte kaften of bordspeldozen heb. 

Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de order pickers en inpakkers bij dit soort organisaties onder enorme druk staan. Als je in luttele seconden waardevolle en kwetsbare items moet inpakken, omdat je megalomane werkgever beweert je pakket nog dezelfde dag af te leveren, is dat enigszins te verwachten. Maar ja, als je je quotum niet haalt zijn er schijnbaar 10 anderen die op je onderbetaalde baan staan te wachten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Neat Stuff zei:

Maar ja, als je je quotum niet haalt zijn er schijnbaar 10 anderen die op je onderbetaalde baan staan te wachten...

letterlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, boomvavavoom zei:

Yoko Tsuno 29

Ik heb al eens eerder vermeld, dat Yoko stiekem mijn eerste liefde was. Ik heb altijd genoten van haar avonturen.

Maar #29 voelde toch redelijk tragisch. Het verhaal schiet alle kanten op, is 1 grote warboel.

De cover is de slechtste ooit, met een aan elkaar ge-fotoshpte elementen die in de ruimte hangen zonder context. Blegh
En de vertaalde titel is gewoon belachelijk. Bah bah bah

Ik ben het helemaal met je eens. Yoko heeft me altijd kunnen bekoren. Maar dit laatste verhaal is niet te volgen. 

Op een gegeven moment vroeg ik me ook af of Leloup nog wel de tekenaar (inkter?) was.  Als ik sommige tekeningen van Yoko bekijk lijkt ze soms niet meer op Yoko uit eerdere albums. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Neat Stuff zei:

Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de order pickers en inpakkers bij dit soort organisaties onder enorme druk staan. Als je in luttele seconden waardevolle en kwetsbare items moet inpakken, omdat je megalomane werkgever beweert je pakket nog dezelfde dag af te leveren, is dat enigszins te verwachten. Maar ja, als je je quotum niet haalt zijn er schijnbaar 10 anderen die op je onderbetaalde baan staan te wachten...

Mijn probleem is eerder de dunne enveloppes waar het vroeger een kartonnen mapje was. 

Trouwens, er moeten nog van zulke domme jobs zijn want de maatschappij verwacht van iedereen dat hij werkt. Als alle bedrijven zoals Amazon verder zouden automatiseren om deze jobs obsolete te maken (wat ze volgens mij nu al kunnen), is het waarschijnlijk ook niet goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
48 minuten geleden, Noël zei:

Als ik sommige tekeningen van Yoko bekijk lijkt ze soms niet meer op Yoko uit eerdere albums. 

klopt. Sommige gezichten werden bijna karikaturen of 2 dimensioneel neergezet

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minuten geleden, kurisu74 zei:

Trouwens, er moeten nog van zulke domme jobs zijn want de maatschappij verwacht van iedereen dat hij werkt.  

Ik neem aan dat dit satirisch bedoeld is ?!, kijk nooit op dit soort jobs neer, het staat zo lelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, bouncer zei:

Ik neem aan dat dit satirisch bedoeld is ?!, kijk nooit op dit soort jobs neer, het staat zo lelijk.

Hola, ik kijk niet op de mensen neer die het doen, maar op de jobs zelf, die alleen bestaan omdat we zogezegd allemaal moeten werken, en we moeten allemaal werken omdat we allemaal moeten bijdragen etc etc en dit houdt oa verregaande automatisatie tegen. Iets als een UBI zou hier veel oplossen, dan moeten de werkgevers wel uit hun pijp komen met deftige jobs, anders beginnen we zelf wel iets, en dan kan het inpakken van mijn pakjes door getaxeerde robots gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, kurisu74 zei:

Hola, ik kijk niet op de mensen neer die het doen, maar op de jobs zelf, 

Akkoord, maar iets zelf beginnen kan altijd hoor !

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, bouncer zei:

Akkoord, maar iets zelf beginnen kan altijd hoor !

In Amerika ofzo ja, daar kan je zo een eigen zaak beginnen...  hier is het risico en het startkapitaal te groot en als mijn paycheck stopt, stopt mijn luxeleven ook. Ik blijf wel een corporate slaaf dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, kurisu74 zei:

In Amerika ofzo ja, daar kan je zo een eigen zaak beginnen...  hier is het risico en het startkapitaal te groot en als mijn paycheck stopt, stopt mijn luxeleven ook. Ik blijf wel een corporate slaaf dan.

Les excuses sont fait pour s' en servir. :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Waldorf zei:

Les excuses sont fait pour s' en servir. :ph34r:

Dus... waarom werken er volgens Bouncer en jij eigenlijk mensen bij Amazon, en beginnen ze zelf niks?

Ik verdien genoeg zonder veel te moeten doen, dus ik ben sowieso niet echt vragende partij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

1 uur geleden, kurisu74 zei:

Als alle bedrijven zoals Amazon verder zouden automatiseren om deze jobs obsolete te maken (wat ze volgens mij nu al kunnen), is het waarschijnlijk ook niet goed. 

Als dit je ding is natuurlijk wel.

giphy.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht

En waarom niet? Vind jij dat mensen moeten werken om te werken? Begrijp niet waar uw kritiek op gebaseerd is.

Zelf communisten droomden initieel van een volledig geautomatiseerde industrie zodat de tijd nuttiger kan besteed worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, kurisu74 zei:

Zelf communisten droomden initieel van een volledig geautomatiseerde industrie zodat de tijd nuttiger kan besteed worden. 

Nuttiger? Het grootste deel van de medemensen zie ik enkel nog dit doen. Dan is werken misschien nog niet zo verkeerd.

En het Communisme schijnt over het algemeen toch niet zo goed gewerkt te hebben. Maar dromen mogen ze best...

large_80MBBqOva-HjxSjrewlqLjFYFc2I3y7hW1NStfW7Rj8.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...