Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Ik ben verre van een communist, eerder een libertair, maar mijn punt was dat dit het einddoel is van vele systemen, maar we blijven in een tussenfase trappelen.

En wat maakt het jou uit wat andere mensen met hun vrije tijd doen, al is het als een zombie op de smartphone zitten heel de dag? Jij vindt dat ze dan maar Amazon bestellingen moeten inpakken? Want daar was je ook tegen toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
32 minuten geleden, kurisu74 zei:

Ik ben verre van een communist, eerder een libertair, maar mijn punt was dat dit het einddoel is van vele systemen, maar we blijven in een tussenfase trappelen.

En wat maakt het jou uit wat andere mensen met hun vrije tijd doen, al is het als een zombie op de smartphone zitten heel de dag? Jij vindt dat ze dan maar Amazon bestellingen moeten inpakken? Want daar was je ook tegen toch?

Je leest slecht. Ik kijk in het geheel niet neer op het werk van het inpakken van iemands gekoesterde bestellingen. Ik vind het echter wél kwalijk dat er onder druk slecht wordt verpakt en een hoop spullen beschadigd raken. Wat dat betreft heb ik een hekel aan onze wegwerpmaatschappij. Met het vernietigen van teruggestuurde kleding, omdat het herverpakken hier duurder is dan de kinderhandjes die overzee nieuwe t-shirts fabriceren, als dieptepunt...

Deel dit bericht

Link naar bericht

™Je leest slecht." :D Jij bent me er toch eentje hoor Neat. Ben je ook zo arrogant en neerbuigend in het echte leven of alleen online?

Wat je zegt over beschadigde spullen is waar, wat het met mijn posts te maken heeft weet ik niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, kurisu74 zei:
2 uren geleden, kurisu74 zei:

Ben je ook zo arrogant en neerbuigend in het echte leven of alleen online?

Ik heb het even nagevraagd. In het echte leven ben ik neerbuigend en arrogant. Online heb ik meestel mijn broek rond mijn enkels...

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ik heb het even nagevraagd. In het echte leven ben ik neerbuigend en arrogant. Online heb ik meestel mijn broek rond mijn enkels...

klopt, je moet ook wachten voor de winkel tot je naar binnen geroepen wordt...…..

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Willem zei:

klopt, je moet ook wachten voor de winkel tot je naar binnen geroepen wordt...…..

Als hij dan maar niet zijn broek rond zijn enkels heeft...... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, JPAR zei:

LOL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, JPAR zei:

Dat ligt er natuurlijk in het geheel aan wie er voor de deur staat te wachten. In bepaalde situaties ben ik best bereid als 'Nude Stuff' door het leven te gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Dat ligt er natuurlijk in het geheel aan wie er voor de deur staat te wachten...

Willem :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag naar Neat Stuff geweest.

Ik mocht zomaar doorlopen...….

Apri Kusbiantoro kwam signeren.

tevens nog de laatste Samoerai en Samoerai legenden meegenomen.

Apri 2.jpg

Apri.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, Willem zei:

Apri 2.jpg

Apri.jpg

en nu met de afbeeldingen correct.

Apri 2.jpg

Apri 3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Willem zei:

En wederom bedankt dat je deze 'arrogante en neerbuigende' ondernemer een hart onder de riem steekt. Ik waardeer het zeer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Waldorf zei:

IMG_2087.thumb.JPG.a742667ec48243da02c38a13682215c8.JPG

Mooie aanschaf. On A Sunbeam en Clyde Fans zijn beiden meesterwerkjes. Je had er niet onverstandig aan gedaan om Tillie Walden's nieuwste boek 'Are You LIstening?' ook meteen mee te nemen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minuten geleden, sanderg zei:

is de nieuwe Thorgal nog de moeite?

De nieuwste ‘Jonge Jaren’ alvast niet. Ik geraak daar niet doorheen. Het is 1 grote deja vu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, sanderg zei:

is de nieuwe Thorgal nog de moeite?

Ik vind hem terug omhoog kruipen. Tekenwerk is goed. Zoals Rosinski zelf vertelde tekent Fred goed, met gebreken maar gepast voor Thorgal. Het scenario had nog wat Yann elementente veel, maar belooft toch.het is eerder ern overgangsverhaal. Niet één van de grote Thorgals, maar hij heeft toch dat Vintage-Thorgal gevoel te pakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 hours ago, Ambreville said:

Ik vind hem terug omhoog kruipen. Tekenwerk is goed. Zoals Rosinski zelf vertelde tekent Fred goed, met gebreken maar gepast voor Thorgal. Het scenario had nog wat Yann elementente veel, maar belooft toch.het is eerder ern overgangsverhaal. Niet één van de grote Thorgals, maar hij heeft toch dat Vintage-Thorgal gevoel te pakken.

dat klinkt goed- zal m een dezer dagen toch maar eens halen dan... bedankt! Hopelijk weet Yann het allemaal scenario technisch weer wat omhoog te sturen want in zijn algemeenheid ben ik geen fan van Yann..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8/11/2019 om 16:07, Neat Stuff zei:

Mooie aanschaf. On A Sunbeam en Clyde Fans zijn beiden meesterwerkjes. Je had er niet onverstandig aan gedaan om Tillie Walden's nieuwste boek 'Are You LIstening?' ook meteen mee te nemen...

Ik heb nog niets van Tillie Walden gelezen, maar ik heb deze gekocht omdat jij daar nogal lovend over was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Waldorf zei:

Ik heb nog niets van Tillie Walden gelezen, maar ik heb deze gekocht omdat jij daar nogal lovend over was.

Uh-oh... Ik hoop niet dat ik er op afgerekend wordt...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik probeer iedereen die hier iets aanraadt buiten de platgetreden paden eens te wegen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Waldorf zei:

Ik probeer iedereen die hier iets aanraadt buiten de platgetreden paden eens te wegen. 

Bij mij is het buiten de paden dusdanig platgetreden dat het reguliere pad veelal onbelopen blijft...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als inmiddels oude lul die door plots opgekomen jeugdsentiment van bepaalde uitgaven een heerlijk warm gevoel krijgt, kon ik deze niet aan mijn neus voorbij laten gaan...

9791034738113-couv-M800x1600.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...