Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

16 uren geleden, Willem zei:

Trent integraal 3

Krasse Knarren 5

Elsje 7

Lanfeust Odyssey 10

Trollen van Troy 23

S1ingle 16

Lanfeust Odyssey 10, is die al uit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Willem zei:

Ja, afgelopen week uitgekomen volgens mij..

Zowel in hard- als softcover.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/3/2019 om 18:58, Willem zei:

Trent integraal 3

Krasse Knarren 5

Elsje 7

Lanfeust Odyssey 10

Trollen van Troy 23

S1ingle 16

En wederom bedankt voor je trouwe ondersteuning!

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 uren geleden, Willem zei:

Ja, afgelopen week uitgekomen volgens mij..

22 uren geleden, Rik zei:

Zowel in hard- als softcover.

Volgens mijn Stripmunk-app pas eind deze maand. Kan er zoveel verschil zitten tussen de NL- en BE-release? Ik weet wel dat sommige kleinere NL-uitgevers soms pas een week later leveren in België, maar een hele maand?”

Deel dit bericht

Link naar bericht
57 minuten geleden, Metabaron zei:

Volgens mijn Stripmunk-app pas eind deze maand. Kan er zoveel verschil zitten tussen de NL- en BE-release? Ik weet wel dat sommige kleinere NL-uitgevers soms pas een week later leveren in België, maar een hele maand?”

Dat gebeurt nog wel eens. In dit geval denk ik dat de Dutch Comic Con belangrijk was voor hun. Uitgeverij L hangt hun grote releases vaak aan beurzen (Breda, Veldhoven...) op. Er is nu wel poetic justice doordat onze strips bij hun duurder zijn :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, Ambreville zei:

Dat gebeurt nog wel eens. In dit geval denk ik dat de Dutch Comic Con belangrijk was voor hun. Uitgeverij L hangt hun grote releases vaak aan beurzen (Breda, Veldhoven...) op. Er is nu wel poetic justice doordat onze strips bij hun duurder zijn :)

Dat laatste is al helemaal een dwaze situatie. Je zal maar een stripwinkel hebben dicht bij de grens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Metabaron zei:

Dat laatste is al helemaal een dwaze situatie. Je zal maar een stripwinkel hebben dicht bij de grens.

Precies. Ik denk dat er zat mensen zijn die hun strips nu in België aanschaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, JPAR zei:

Precies. Ik denk dat er zat mensen zijn die hun strips nu in België aanschaffen.

Maar die moeten daar dan wel iets langer  op wachten😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Rik zei:

Maar die moeten daar dan wel iets langer  op wachten😁

Niet echt. Sangre 2, Lanfeust en USS Dolores heb ik al in het frans gelezen. De rest staat in de Eppo. Die komt maar twee dagen te laat aan :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Ambreville zei:

Niet echt. Sangre 2, Lanfeust en USS Dolores heb ik al in het frans gelezen. De rest staat in de Eppo. Die komt maar twee dagen te laat aan :)

every cloud has a silver lining...

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Ambreville zei:

Sangre 2, daar zit ik echt op te wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Days of hate act 2

Deadly class 3 en 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Metabaron zei:

Sangre 2, daar zit ik echt op te wachten.

Goeie reeks. Arleston zijn versie van de Duivelsprinsen van Jack Vance.

In het Frans komt van Soleil ook altijd een zwart-wit versie uit met extra artwork. Die kost ergens in de 20 euro en is een dikke aanrader. Gewoon via Amazon.fr te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Natasja integraal 2

Roodbaard integraal 11 en 12

Steven sterk integraal 5

XIII mystery 12 en 13 hc

Guus slim integraal 5

Baard en kale integraal 6

Chick bill integraal 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Ambreville zei:

Goeie reeks. Arleston zijn versie van de Duivelsprinsen van Jack Vance.

In het Frans komt van Soleil ook altijd een zwart-wit versie uit met extra artwork. Die kost ergens in de 20 euro en is een dikke aanrader. Gewoon via Amazon.fr te krijgen.

Bedankt voor de tip. Ik ga deze wel gewoon in de softcovers van Uitgeverij L blijven volgen, zoals de rest van de Arleston-reeksen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎1‎/‎04‎/‎2019 om 12:34, Metabaron zei:

Ik kijk eigenlijk wekelijks(meestal op woe of do op akim.nl of comicstripshop.nl

Op beide sités wordt goed bijgehouden wat er verschenen en dus te koop is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Willem zei:

Ik kijk eigenlijk wekelijks(meestal op woe of do op akim.nl of comicstripshop.nl

Op beide sités wordt goed bijgehouden wat er verschenen en dus te koop is.

De data in de app komt van De Poort, die houdt ook alles netjes bij. Denk dat we hier gewoon met een verschillend releasevenster voor NL en BE zitten met dit album. Gebeurt blijkbaar vaker bii deze uitgever.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoempa Pa is sinds vandaag in de winkel verkrijgbaar.

Mooie schutbladen (tekening Uderzo). 5 verhalen en 16 niet eerder uitgegeven pagina's. 

20190403_133910.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
58 minuten geleden, snowmansion zei:

Hoempa Pa is sinds vandaag in de winkel verkrijgbaar.

Mooie schutbladen (tekening Uderzo). 5 verhalen en 16 niet eerder uitgegeven pagina's. 

20190403_133910.jpg

Kan je enkele foto’s posten van de inhoud?Ik twijfel nog om deze ook aan te schaffen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...