Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

37 minuten geleden, esteban² zei:

De Alleen-integrale, dat is enkel de verhalen op zich?  Geen extra info of dergelijke?

Enkel de verhalen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind het jammer dat de Alleen integrale in softcover uitgebracht is.

Voor een prijs van €31,00 als ik het goed heb en dat lijkt me echt te duur.

Een hardcover had ik meer gewaardeerd.

Die had vermoedelijk wel voor €35,00 op de markt gekomen, maar dan was het voor mij wel iets geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, linthout zei:

De nieuwe XIII moet ge ook niet kopen, ik heb het hele verhaal al uitgelegd hierboven.

Ik hoop dat uw uitleg van verhalen niet te vaak gebeurd :)

Mijn vrouw hoopt van wel want dan hoef ik niks meer te kopen......

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

De nieuwe XIII moet ge ook niet kopen, ik heb het hele verhaal al uitgelegd hierboven.

Zullen we een topic starten om de Urbanusstrips uit te leggen... dan moeten we die ook al niet meer kopen😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minuten geleden, bammar zei:

Zullen we een topic starten om de Urbanusstrips uit te leggen... dan moeten we die ook al niet meer kopen😀

Nee …..vooral niet doen.

Dan krijg je zoiets als:

Willem, wat zijn dat voor boeken in de kast?

Dat zijn de strips van Urbanus schat.

Hoeveel zijn dat er wel niet?

Uh... zo'n 165 stuks maar ik heb ze bijna compleet.

Dan vraag je die meneer Linthout toch om de recensie's, dan hoef je ze niet meer te kopen, Ik heb overigens een paar zeer mooie laarzen zien staan., en een andere salontafel zou ik wel iets zijn.

Kunnen we ons geld eindelijk aan iets nuttigs uitgeven.

En daar ga ik dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 hours ago, Willem said:

Ik vind het jammer dat de Alleen integrale in softcover uitgebracht is.

Voor een prijs van €31,00 als ik het goed heb en dat lijkt me echt te duur.

Een hardcover had ik meer gewaardeerd.

Die had vermoedelijk wel voor €35,00 op de markt gekomen, maar dan was het voor mij wel iets geweest.

Die HC van de Integrale was vermoedelijk wel verschenen in een te kleine oplage waardoor je dan minstens 70€ ervoor moet voor betalen :-p

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, shakeitupguy zei:

Die HC van de Integrale was vermoedelijk wel verschenen in een te kleine oplage waardoor je dan minstens 70€ ervoor moet voor betalen 😛

Ik heb altijd begrepen dat de meerprijs van het vervaardigen van een hardcover ten opzichte van een softie praktisch te verwaarlozen is. Een uitgever verhoogt er zijn winstmarge alleen maar mee. Een hardcover bundel van een extra's loze 5 deeltjes Alleen kan best voor minder dan 4 tientjes op de markt gebracht worden. Kijk naar uitgeverij Saga, die doen dat al een tijdje prima!

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ik heb altijd begrepen dat de meerprijs van het vervaardigen van een hardcover ten opzichte van een softie praktisch te verwaarlozen is

het geheim zit altijd in de bestelde aantallen :) denk ik

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik had KOLONISATIE #1 en #2 van DarkDragonBooks gekocht, omdat ik Cucca toch wel geweldig vindt tekenen.

Maar het is een Cucca niet zoals Panda of Charlotte, maar gewoon keigoed, zonder sexy.

Het is echt leeswerk... script en dialogen zijn sterk waardoor je gewoon veel strip hebt.

Dan is mijn andere aanschaf SAUL eentje die er (ondanks het waanzinnige tekenwerk) schril bij afsteekt, ben ik bang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
34 minuten geleden, boomvavavoom zei:

Dan is mijn andere aanschaf SAUL eentje die er (ondanks het waanzinnige tekenwerk) schril bij afsteekt, ben ik bang.

Omdat Apri langs kwam en er twee gesigneerde boeken waren heb ik me Saul maar aangeschaft. Inderdaad prachtig werk. Ongelooflijke landschappen en details en karakterkoppen Don Lawrence waardig. Maar dat scenario... In het dossiertje geven ze zelf een Storm-complex aan, maar dat is niet van tel. het verhaal is verschillend genoeg, de vrouwelijke 'heldin' is het lichtpunt in het verhaal maar het verhaal houdt geen steek en neemt je ook ergens mee. De overgangen zijnd simpelweg idioot. Het doet je denken wat Apri zou kunnen betekenen voor een echte scenarist zoals Runberg. Jammer dat de afstand naar Parijs voor hem zo groot is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De nieuwe Thorgal in hardcover.

Ik las alweer berichten dat deze hardcover in te kleine aantallen is uitgeleverd en mijn reguliere ssz zat al zonder. Is nu ook niet na te bestellen. Dus maar snel eentje via Catawiki besteld. 

Dus als je deze nog moet kopen: doe het nu...

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minuten geleden, eriktex zei:

De nieuwe Thorgal in hardcover.

Ik las alweer berichten dat deze hardcover in te kleine aantallen is uitgeleverd en mijn reguliere ssz zat al zonder. Is nu ook niet na te bestellen. Dus maar snel eentje via Catawiki besteld. 

Dus als je deze nog moet kopen: doe het nu...

Die wordt bijgedrukt. Dat is aangekondigd. De lage oplage hier was een fout.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Ambreville zei:

Ja, maar dat wordt dan toch een soort tweede druk. En ik heb toch als het even kan de eerste druk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, eriktex zei:

Ja, maar dat wordt dan toch een soort tweede druk. En ik heb toch als het even kan de eerste druk.

Identiek dezelfde boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 hours ago, Ambreville said:

De oplages van Lonesome 2, en de laatste Blake en Mortimer in Luxe waren blijkbaar ook laag maar die herdrukken ze dan niet :-p 

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, shakeitupguy zei:

De oplages van Lonesome 2, en de laatste Blake en Mortimer in Luxe waren blijkbaar ook laag maar die herdrukken ze dan niet 😛

Nope. Ik heb het in een FB berichtje van de stripspeciaalzaak zien voorbij komen. Bij Lonesome en B&M waren de oplages zoals bedoeld.  Of maw. ze hebben graag een schaarsteeffect waardoor de strip meer gewild wordt. Bij Thorgal, wat een zeer grote verkoop in HC heeft, was er ergens een fout gebeurd. De bijdruk was daar al besteld voordat de strip naar de winkels ging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
35 minutes ago, Ambreville said:

Nope. Ik heb het in een FB berichtje van de stripspeciaalzaak zien voorbij komen. Bij Lonesome en B&M waren de oplages zoals bedoeld.  Of maw. ze hebben graag een schaarsteeffect waardoor de strip meer gewild wordt. Bij Thorgal, wat een zeer grote verkoop in HC heeft, was er ergens een fout gebeurd. De bijdruk was daar al besteld voordat de strip naar de winkels ging.

Dit terwijl er van de Thorgal HC totaal geen sprake is van schaarste want kan je nog vinden (zie ook  Catawiki) :-p

"ze hebben graag een schaarsteeffect waardoor de strip meer gewild wordt" --> heeft de uitgever dat geinsinueerd? Is wat raar, want ik zou denken dat de populariteit vooral komt aan de verkoop van SC exemplaren.  Verkoop van HC is gewoon extra winst op hetzelfde album.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...