Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

7 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ik huiver voor het beeld van die hoer die je voor 16,95 gaat inhuren...

Ach zolang de kans op een SOA nihil is...:e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ik huiver voor het beeld van die hoer die je voor 16,95 gaat inhuren...

Nog altijd even grappig die Neatstuff. 

Misschien kan ik nu een betere hoer nemen omdat ik 16 euro méér budget heb bovenop mijn al bestaande hoerenbudget?

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, kurisu74 zei:

Misschien kan ik nu een betere hoer nemen omdat ik 16 euro méér budget heb bovenop mijn al bestaande hoerenbudget?

Et voila. De hoer van 16 euro.

image.thumb.png.48af274b78fb06c9d67ba87a460f7168.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, kurisu74 zei:

Met een beetje geluk heb je er voor die meerprijs ééntje mét tanden...

giphy-4.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tricken76 zei:

Is dat een nieuwe Locke & Key?

Nee hoor. Dat is een mooie Locke & Key. Wederom bedankt, Jan Willem!

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Neat Stuff zei:

Nee hoor. Dat is een mooie Locke & Key. Wederom bedankt, Jan Willem!

Inderdaad een mooie cover en afwerking. Bedankt voor je antwoord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, Tricken76 zei:

Inderdaad een mooie cover en afwerking. Bedankt voor je antwoord.

Deze versie is een lichtelijk oversized hardcover met een reliëfstans. De zes paperbacks zitten nu per twee in drie glorieuze hardcovers. Zeer de moeite waard. Maar dit vind ik toch wel de mooiste...

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Neat Stuff zei:

Deze versie is een lichtelijk oversized hardcover met een reliëfstans. De zes paperbacks zitten nu per twee in drie glorieuze hardcovers. Zeer de moeite waard. Maar dit vind ik toch wel de mooiste...

da's inderdaad een heel mooi exemplaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
58 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Eerste aankoop van het jaar. Kon ik niet laten liggen en mijn Frans is net voldoende voor deze.

20200201_181943.jpg

Mooie aankoop.

Hoop dat deze ook in het Nederlands komt.

Mijn Frans is echt …..

Deel dit bericht

Link naar bericht

Destijds gevraagd of hier plannen voor waren, maar de uitgeverij wist te zeggen dat ze twijfelen of hier wel een publiek voor is.  Het is wel besproken, zo bleek.  Ik zie hem graag komen en denk dat hier sowieso een publiek voor is.  Het is Peyo.  De integrales van Steven Sterk, Johan en Pirrewiet en De Smurfen (integraal) deden het ook echt goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 25/1/2020 om 17:29, Retardi zei:

Wow, jij laat er geen gras over groeien. Ik ben benieuwd naar je ervaring met Preacher @Willem

Ik was aangenaam verrast.

Wil alleen noch gaan tellen hoe vaak het F... woord voorkomt :)

Maar ik ben begonnen met lezen en heb het eerste deel in 1 ruk uitgelezen.

Probleem is alleen dat ik pas eind van de maand Februari weer terug kan voor het volgende deel.

Maar die komt er zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Behalve een flinke stapel albums gekregen te Angouleme, kwamen deze vier integrales ook per DHL binnen:

franse_albums.thumb.JPG.dfcae560d4653b0c02c75da69da6f761.JPG

Het zijn softcovers op een wat klein formaat... daar moeten wij dan maar wat grotere hardcovers van fabriceren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oeh!  Ik wil eventueel wel eens wat foto's van de binnenkant zien. :)  Blijft jammer da wij deze niet krijgen ... Maar goed, ik ben al blij met de aankomende softcovers.  Beter dan niets.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Serieus? Softcovers???? Wat een gemiste kans.

Maar ook ik ben hier al zeer blij mee.

Ik koop ze allemaal twee keer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, linthout zei:

Serieus? Softcovers???? Wat een gemiste kans.

Maar ook ik ben hier al zeer blij mee.

Ik koop ze allemaal twee keer!

Nee, de Franse integrales zijn softcovers... wat wij gaan maken in vertaling zullen zeer waarschijnlijk mooie grote hardcovers worden...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eerlijk gezegd, ik hoop in ieder geval dat de te verschijnen avonturen bij HUM! softcovers zijn.  Waarom?  18 afzonderlijke delen in HC ... dat loopt wel heel snel hoog op.  Aan het eind van de reeks zit je dan boven de 300 €.  Mogelijk een afknapper.  Zeker voor een oudere reeks die niet kan terugvallen op grote bekendheid een serieuze drempel, vermoed ik.  Zelfs ik, grote fan, zou dan beginnen twijfelen.  SC is een veel minder grote brug en lijkt mij ook de ideale keuze voor een reeks als deze.

Integrales in HC?  Dat koop ik wél ongetwijfeld.  Sowieso heb je dan de hele collectie voor een veel aantrekkelijker bedrag.  Met de integrale-hype die heerst, zou ik dat zelfs een meer logische keuze vinden dan een HC-reeks aan afzonderlijke delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, ik pleit ook echt voor integralen, dan zou ik ze ook zeker kopen.

Verwacht dat meer publiek wordt getrokken met integrale uitgaven.

Afzonderlijk in HC haak je in dit geval sneller af, dat is duidelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond dat ook raar met die Olivier Vareses van Marini bij Sylvester versus die Gypsy's bij Dark Dragon Books.  Beide zijn series die gedaan zijn, die  de fans wel kennen en die moeilijk nieuwe fans gaan vinden omdat je weet dat het na zoveel albums uit is. De Dark Dragon Books-aanpak vind ik hiervoor beter. Meerwaarde in een dossierke, twee stevige boeken. Jammer dat het idee van de rug-naam totaal geflopt is. 

Ik ken deze serie niet, buiten die avatar van Est., maar als ik zou weten dat het zou stoppen doe ik niet de moeite om het te bekijken. Een goede serie leeft ook een beetje op de hoop dat het volgende album er aan komt en nog beter gaat zijn.  Je gaat toch ook niet trouwen als je weet dat het na 7 jaar gedaan gaat zijn. Een integrale daarentege zou ik dadelijk kopen. De Franse cover ziet er veelbelovend genoeg uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...