Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Shi 4 HC 

Duke 4 HC

Tango 4 HC

oorlog van de Lulus 6

Prins vd nacht 9 HC

Blueberry HC 

10 oude Jommekes 

Wild West 1 HC 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, Krimson zei:

Shi 4 HC 

Duke 4 HC

Tango 4 HC

oorlog van de Lulus 6

Prins vd nacht 9 HC

Blueberry HC 

10 oude Jommekes 

Wild West 1 HC 

op de jommekes na heb ik hetzelfde boodschappenlijstje 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

😎

ze lagen op een rommelmarkt , 1 ste drukken tss de nrs 20 en 40 en in Nieuwstaat.

Heb ze dan maar meegenomen .

Deel dit bericht

Link naar bericht
  • Wild West HC + Tirage de Tête. Met dédicace van Lamontagne en Gloris,  uiteraard :)

IMG_0996.thumb.jpeg.62bc8ef178508aa3899b3f57e7d0f171.jpeg

• Ça vous intéresse? L'intégrale. In één woord Superbe. Alle moppen van Dany (behalve twee die niet meer te verantwoorden zijn) maar tonnen, leuk extra materiaal. Aankoop van de week.

image.thumb.png.c4fbf61908491320e798968630c40d5e.png

• Tango 4 HC
  • Rik Ringers , het origineel van de laaste pagina verhuist in maart naar Hasselt ;)
  • Oorlog van de  Lulu's 6
  • Zwarte Waterlelies
  • Duke 4 SC +  Tirage de Tête (uiteraard ook met Dédi van Hermann)

De TT's van Duke waren al prachtig, maar nu viel me op hoe de strip er effectief anders uit ziet gedrukt op betere kwaliteit papier. Het meest frapperende waren imho de luchten. In de gewone uitgave zijn een raar groen, in de TT komen ze als blauw naar voor, wat dadelijk meer naturelle  aanvoelt.   Nochtans gaat het hier om originelen in kleur. De foto toont het een beetje aan, lichtomstandigheden waren heel slecht.

IMG_0997.thumb.jpeg.e8c7c8cc6380dd1062be2b8f724d5b2c.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Ambreville zei:
  • Wild West HC + Tirage de Tête. Met dédicace van Lamontagne en Gloris,  uiteraard 
  • Duke 4 SC +  Tirage de Tête (uiteraard ook met Dédi van Hermann)

Uiteraard. ... Wie koopt er nu een zonder dédi? 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
42 minuten geleden, Tweetie zei:

Uiteraard. ... Wie koopt er nu een zonder dédi? 😀

Ik heb gehoord dat ze dat nog doen in Nederland.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tango # 4: Quitte of dubbel in Quito

Blueberry # 1: Apache Rancune (door Blain & Sfar)

Deel dit bericht

Link naar bericht

China Li  deel #2/3 (HC)

De Jonge Jaren Van Thorgal deel #8/8 (HC)

Stagecoach Inn  deel #1 (HC)

Torpedo 36 Int. delen #1 - #5 (HC)

Tot De Laatste (HC)

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 hours ago, Hardcover said:

Deze is toch nog niet uit? Zou maar voor begin april zijn in het Nederlands.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Hardcover zei:

China Li  deel #2/3 (HC)

Tot De Laatste (HC)

Zijn deze al uit???

Deel dit bericht

Link naar bericht

Komen deze maand en begin komende maand uit. Ik heb ze al betaald, dus aangeschaft, alleen moet ik nog ff wachten op de levering.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Meer dan 800 blz voor 54 euro. Dan zie je het voordeel van een groot taalgebied.

1464114167_PlanetaryWeird-Scince.thumb.jpg.a11a9df3e4559189dbb7fd4a5f0e4d3b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
50 minuten geleden, Zwendel zei:

Meer dan 800 blz voor 54 euro. Dan zie je het voordeel van een groot taalgebied.

1464114167_PlanetaryWeird-Scince.thumb.jpg.a11a9df3e4559189dbb7fd4a5f0e4d3b.jpg

Eerder het opruimen van stocks. Die planetary kostte origineel al een stuk meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8-2-2020 om 13:28, Rik zei:

Echte aanrader! Heb je deel 2 ook?

IMG_0645.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

Er is iets geks met die hoed aan de hand. Of heeft Calamity Jane een punthoofd?

Ze komt er niet in met die kleren aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/2/2020 om 22:02, Retardi zei:

Aangezien jouw avatar uit deze reeks is geknipt, weet je vast ook wel of dit de moeite waard is? De strip bedoel ik. :D 

Om daar nog even op terug te komen, het is in de kern wel degelijk een jeugdreeks.  Vandaar ook die jeugdige sidekicks soms.  Inspecteur Bayard won dan ook de Prix Jeunesse du festival d'Angoulême (7-8 jarigen) in 2003.  Het verscheen in het Franse Astrapi, stripmagazine gericht op de jeugd. En op de cover prijkte al eens de zin:  "Aan jou om de puzzels op te lossen".  Máár het is wél een jeugdreeks die kinderen niet als idioten behandelde en waar volwassenen bijgevolg, volgens mij althans, evenveel plezier zullen aan beleven.  Ik zie het meer als een 9 tot 99 reeks, een reeks voor alle leeftijden, waar zowel de jongsten als oudsten iets aan hebben.

Dat gezegd zijnde, dit eerste album (eigenlijk het 4de album in de reeks) verschijnt in mei.  Ik hoop écht op een softcover.  Mijn petekind (11) is ook al benieuwd op basis van de (Franse) pagina's die ik liet zien.  Die hond en dat meisje doen 't hem, denk ik.

image.thumb.png.02572486a4df544643463cff83660258.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 21/2/2020 om 18:40, linthout zei:

Ze komt er niet in met die kleren aan.

En toch werd er de afgelopen week €45 neergelegd voor de hardcover van dit album. Stripliefhebbers zijn soms echt ...

48 minuten geleden, esteban² zei:

Dat gezegd zijnde, dit eerste album (eigenlijk het 4de album in de reeks) verschijnt in mei.  Ik hoop écht op een softcover.  Mijn petekind (11) is ook al benieuwd op basis van de (Franse) pagina's die ik liet zien.  Die hond en dat meisje doen 't hem, denk ik.

Een beetje peetoom neemt gewoon de hardcover. 😛 (Het is wel een fraaie plaat)

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, Retardi zei:

Een beetje peetoom neemt gewoon de hardcover. 😛 (Het is wel een fraaie plaat)

Sinterklaas, Kerstmis, Nieuwjaar, Verjaardag, Goede Rapporten.  Uitgeverij Hum gaat je niet kunnen volgen. De eerste 18 gelegenheden zijn al gedekt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een beetje peetoom kan twee maal zoveel geven als het softcover is! 😛  Anders waren de zeer gewaardeerde Hilda en Cérise albums er niet gekomen, ook van bij haar thuis uit niet.  Maar ook voor mijzelf verkies ik SC hoor.  HC loopt aan het eind van de rit véél te hoog op voor een serie als dit.

Elke gelegenheid die je noemde, brengt zeker een strip mee, Ambreville, das waar.  :)  Maar met een tempo van 2 albums per jaar is ze 21 wanneer de laatste avonturen verschijnen.  Héhé.  Ik denk dat die interesses dan toch iets verschoven zullen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...