Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Veto

Veto Stript... Eindelijk Mijn Eigen Blog

Recommended Posts

Krokusvakantie afgesloten met twee 'knallers'. Een oneshot vol zombies op zoek naar bloed aan boord van een schip en de zalig humoristische opstart van de tweede cyclus van 'De Reis van de Vaders'... lijkt nog beter te worden dan de eerste cyclus en die vond ik al zo boeiend. Beide albums verschijnen in HC in de Collectie Gorilla (Strip 2000).

post-69-0-11112000-1455481673_thumb.jpg

post-69-0-04473800-1455481675_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je recensie over jonge wolven vind ik zeer goed! Ik heb exact dezelfde mening, mooi verhaal maar de stekker gaat er te plots uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Simon : bedankt voor je feedback. Het is idd heel raar dat einde. Alsof de uitgever had gezegd dat hij er na x-aantal pagina's moest mee ophouden. Dat zou toch scenario-matig moeten geregeld kunnen worden om dat einde niet zo plots te maken. Allez, zo denk ik erover.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Paasvakantie goed begonnen. Mijn gedacht weten over deze drie pas verschenen albums ? Ga gewoon eens naar mijn blog 'Veto stript' !

post-69-0-03067200-1459010405_thumb.jpg

post-69-0-41888500-1459010405_thumb.jpg

post-69-0-75364100-1459010405_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

@Simon : bedankt voor je feedback. Het is idd heel raar dat einde. Alsof de uitgever had gezegd dat hij er na x-aantal pagina's moest mee ophouden. Dat zou toch scenario-matig moeten geregeld kunnen worden om dat einde niet zo plots te maken. Allez, zo denk ik erover.

Makyo heeft slechts de eerste helft van de oorspronkelijke roman verstript. Dezelfde integrale van het tweeluik is recent in het Frans verschenen. We kunnen nu hopen dat een volgend tweeluik, met het vervolg van het boek, er snel komt. Ik vond het een fout van Génat dat deze informatie gewoon niet in de strip staat vermeld. Nu word je inderdaad abrupt uit het verhaal gerukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je recensie over jonge wolven vind ik zeer goed! Ik heb exact dezelfde mening, mooi verhaal maar de stekker gaat er te plots uit.

Ja , ik heb geen spijt dat ik het gekocht heb , al versch.recensie's gelezen over die  bepaalde striop, vind het echt zeer goed en mooi getekend , boeiend ook , maar het laaste stuk , blijft mooi getekend , maar zoals aangehaald , plots over en out !! ppfff  zal vervolg wel zekers kopen en hopelijk beterschap dan voor het einde 

vind je recensie's wel leuk om lezen ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

vind je recensie's wel leuk om lezen ook.

Bedankt ik doe mijn best

Deel dit bericht

Link naar bericht

Twee intrigerende strips gesavoureerd vandaag : 'Tara' en 'Onzichtbare echo's'... Het ontdekken meer dan waard ! Net verschenen bij Uitgeverij Strip2000/Gorilla/Syndikaat.

​Meer weten ? Eén adres : mijn blog "Veto stript" bezoeken en lezen maar !

post-69-0-64164300-1459343432_thumb.jpg

post-69-0-98559200-1459343432_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Links? 

Als je je blog site nu in de handtekening van je Reep-profiel zet, heeft dat vast ook een positieve invloed op het aantal doorkliks. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sinds ik Het Lijk en de Bank heb gelezen, ben ik liefhebber geworden van het tekenwerk van Sandoval en Onzichtbare Echo's staat op mijn verlanglijstje! Tara moet ik nog lezen, daar ga ik binnenkort een volg over maken. Ik ben wel nieuwsgierig geworden, na het lezen van je recensie! Ik heb trouwens ook een interview gedaan met Rik en Marc over Tara :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inderdaad, Strip Vlogger. Het Lijk en de Bank kon me op het eerste zicht helemaal niet bekoren. Tot ik jouw video over dat stripalbum zag.

En nu is het een van mijn drie favoriete albums van 2016.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Links? 

Als je je blog site nu in de handtekening van je Reep-profiel zet, heeft dat vast ook een positieve invloed op het aantal doorkliks. 

Bedankt voor de tip, Tweetie. Is inmiddels gebeurd. Ik ben al jaren actief op de Reep maar kende het bestaan van die 'handtekening' in mijn profiel helemaal niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de liefhebbers van het recent verschenen 'Het lijk en de bank' heb ik goed nieuws. Sandovals nieuwste 'Nocturno' baadt in dezelfde lugubere en mysterieuze sfeer.

Niet meteen de makkelijkste strip maar heb er toch van genoten... en vooral meermaals opnieuw doorbladerd na een eerste lezing. Wat een bijzondere stripmaker is die Mexicaan toch !!

​Meer weten ? Ga naar blog via het linkje hieronder !

post-69-0-33889400-1460825026_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

En dan te bedenken dat dit deel 1 is, ben benieuwd hoe het afloopt. Tony Sandoval vindt ik nu al de ontdekking van 2016.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zit gewoon op en pc maar zie geen blauw/link of link??

Misschien heb je de signatures uitgeschakeld?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien heb je de signatures uitgeschakeld?

Tjee, ja idd. Moest wel even zoeken naar die instelling.... Maar nu gaat er weer een wereld voor mij open!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tjee, ja idd. Moest wel even zoeken naar die instelling.... Maar nu gaat er weer een wereld voor mij open!

Welkom!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...