Ga naar inhoud

Guust Flater


Tricken76

Recommended Posts

  • 1 year later...
Gast Kameraad Mauser
35 minutes ago, Chimichanga said:

Ik heb zin om bij alle platen op te noemen wat ik zo geweldig vind, maar daar heeft niemand iets aan want er zit hier toch geen één stripliefhebber die niet erkent dat Franquin een genie is.

Hela hola, à l'aise quoi...Den roi, jij en ik zijn alleszins al 3 stripliefhebbers die erkennen dat Franquin hors categorie was.

Link naar reactie

Zelf heb ik dat meer met Hommeles in Rommelgem maar ik vind zowiezo zijn laatste en eerste Robbedoesverhalen het mooist. De middenste ook wel maar iets te klassiek voor mij. De eerste zijn natuurlijk ook klassiek maar daar zijn de tekeningen levendiger of dynamischer, ik kan het niet zo goed uitleggen.

 

9782800145983_cg.jpg

 

sorry, klein beetje off-topic. :)

Link naar reactie
  • 3 months later...
3 minuten geleden, Paul_NL zei:

Dit topic maar weer even naar boven vissen.

De eerste 2 delen van wat nu Guust Chronologisch heet verschijnen 2 augustus. Daarna volgen er 2 per maand in een oplage van 3000 stuks (als ik het goed heb onthouden).

Verschijnt de box welke in Frankrijk verkocht is ook nog? Weet iemand dit?

 

Ze wachten tot alle albums verschenen zijn en nemen dan een beslissing, om er zeker van te zijn dat de box niet te klein is. :e007: 

 

Ik kan nergens iets over een box gevonden krijgen. Ik denk dat Ballo pas een beslissing over een box  wil nemen als ze weten hoe de verkoop loopt. Maar deze reeks van HCs heeft een veel hogere oplage dan andere HC reeksen die wel een box hebben. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...