Ga naar inhoud

Betty & Dodge


wout81

Recommended Posts

ik heb me ook de luxe aangeschaft met tekening maar ik vind het wel bizar dat de ene pagina gewoon zwart wit is en de andere precies in grijstinten is ingekleurd.  is dat de bedoeling of een drukfout? is dat bij jullie ook zo?

 

Bij mij ook het geval...... prachtige uitgave maar mij viel het ook op.

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Zag ik dat nu goed in de folder van Valkenswaard 2014? Een nieuwe Betty & Dodge bij BD Must? Het lijkt toch echt deel 8 in luxe uitvoering te zijn! Yes, joepie en meer van dat....maar waarom is deel 7 nog niet gekleurd en in reguliere editie verschenen?

 

Goed nieuws hoe je het wendt of keert. :cheerf2: :cheerf2:  :cheerf2:

 

image.jpg

 

Het is bovenstaande cover maar dan geheel in roodtinten, zoals deel 7 in blauwtinten was.

Link naar reactie

Aanvankelijk waren softcovers effectief ook beloofd, maar BD Must vond de distributie via Pinceel te duur en verkoopt sindsdien enkel strips op festivals en via de eigen webshop die eerstdaags trouwens online komt of helemaal vernieuwd wordt. Omdat de verkoop via internet kleiner is dan via stripwinkels, ook al blijft de oplage steevast beperkt tot zoveel exemplaren (500 voor de huidige reeksen van Cori de scheepsjongen, De Witte Ruiter, Bob De Moor en binnenkort Jari), denkt het alles via dergelijke kanalen te kunnen verkopen. Aangezien er geen verkoop meer is via stripspeciaalzaken valt dit ook buiten de aankondigings- en nieuwspolitiek van onze eigen website. De uitgever ken ik ondertussen wel zeer goed.

Link naar reactie

een tijdje terug plaatste Thomas dit bericht op facebook:

 

 

begin volgend jaar wordt de hele reeks heruitgegeven door bd-must in hc, 8albums en een artbook. Als je de volledige reeks in hetzelfde formaat wil, that's the way to go:))

 

misschien / hopelijk zijn deze in kleur.

bij voorkeur los te kopen, voor de mensen die enkel geïnteresseerd zijn in nr7 en 8 en het artbook (vrees hier een beetje voor)

en hopelijk normale HC prijs, ergens tussen de 15€ en 19€?

Link naar reactie

Is album 7 nog verkrijgbaar? Kan ik die ergens online bestellen?

 

Dank voor de info!

 

In Valkenswaard lagen er vanmiddag nog een klein aantal bij Must BD.

 

Weet niet of het marketing is, maar volgens de bordjes zijn ze morgen nog 39 euro en daarna 49. Op de website staat hij ook, maar daar kost hij 59 euro: http://www.bdmust.nl/catalogus/strips/betty-dodge/t7-de-nevels-van-venetie 

 

Wil je er een hebben, schakel dan een kennis in om hem vanuit Valkenswaard mee te nemen.  

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 8 years later...
Op 24/9/2023 om 18:52, cinco zei:

Met de release van het 2de deel is het eerste tweeluik Saboteuses van Jean-Claude Van Rijckeghem en Thomas Du Caju ondertussen compleet.

Degenen die indertijd Betty & Dodge konden smaken, gaan dit ook wel willen lezen.

 

saboteuses-saboteuses-01-naald.thumb.webp.5c56cc96d0d4279c0207f7508724dd8e.webp

 

saboteuses-saboteuses-02-mol.thumb.jpg.6929e81714a36d5c56fbb77eaf2abc85.jpg

Deel 3 is in de lente van 2024 te verwachten. De oorlogsreeks van het Vlaamse duo Thomas Du Caju en Jean-Claude Van Rijckeghem zal een zesdelige reeks worden, opgedeeld in drie tweeluiken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...