Ga naar inhoud

Stripfestival Terneuzen - 5 November 2016


Recommended Posts

Het duurt nog meer dan een jaar, maar we zijn veel te enthousiast om dit verborgen te houden. Op 5 november 2016 krijgt Terneuzen zijn eigen stripfestival!

 

Het komende jaar zullen wij bekend gaan maken wat je kunt verwachten van dit evenement. De eerste tekenaars die zullen langskomen zijn ook al bekend. Terneuzenaren Alexander Neels (Bertus) en Ashwin Visser (Sir Rouge) zijn deze dag aanwezig om te signeren.

 

Hierbij de officiële website.

Link naar reactie

Alvast weer een lokale - maar zeer gewaardeerde - gast:

 

We mogen met Iris Compiet een illustratrice van formaat verwelkomen. Met haar fantasierijke tekeningen en schilderijen werd zij al snel een graag gevraagd medewerkster voor diverse boeken over de hele wereld. Daarnaast maakt ze ook prachtig eigen werk. En dan komt ze ook nog uit Terneuzen!

Ben jij ook zo onder de indruk van het werk van Iris? Stem dan op Heksenkind bij de Hebban Fantasy Awards 2015.

 

iriscompiet_heksenkind1.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Een nieuwe tekenaar is bekend. 

 

Metalfans kennen Gunther Theys al vele jaren als bijvoorbeeld de frontman van de legendarische band Ancient Rites. Maar dat hij ook als striptekenaar zijn mannetje staat, zal hij laten zien op Stripfestival Terneuzen, waar hij het tweede deel uit de Van Roy en Crazy Sid reeks zal signeren.

 

Daarnaast zijn we nu ook te bereiken op stripfestivalterneuzen.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Alvast weer een lokale - maar zeer gewaardeerde - gast:

 

We mogen met Iris Compiet een illustratrice van formaat verwelkomen. Met haar fantasierijke tekeningen en schilderijen werd zij al snel een graag gevraagd medewerkster voor diverse boeken over de hele wereld. Daarnaast maakt ze ook prachtig eigen werk. En dan komt ze ook nog uit Terneuzen!

Ben jij ook zo onder de indruk van het werk van Iris? Stem dan op Heksenkind bij de Hebban Fantasy Awards 2015.

 

 

Dat is leuk!! Ik zie haar te weinig!

Ik heb het genoteerd in mijn agenda en hoop tijd te hebben!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Wederom een Reper toegevoegd en dat is niemand minder dan Kristof Berte (the artist formerly known as Bashdrive). Wij zijn fan!

 

Monsterlijk goed: Kristof Berte!

 

700x400_kristofberte.jpg?w=700

Aanstormend talent Kristof Berte brengt later dit jaar zijn Lise Op Monstereiland uit bij het gerenommeerde Strip2000. Grijp op Stripfestival Terneuzen de kans om hem aan het werk te zien, want dat is absoluut de moeite waard!

Link naar reactie

Het is de eerste keer dat iemand mij 'aanstormend' noemt (persoonlijk beschouw ik mezelf eerder als 'langzaamaan slenterend'), maar tis wel een mooi compliment :)

 

"Lise op Monstereiland" zal nog niet beschikbaar zijn, maar ik voorzie prints, origineel werk en teken op eenvoudig verzoek allerhande dédi's op losse bladen en schetsboeken.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Doomsday: 5 11 16

 

700x400_marioboon.jpg?w=700

 

Mario Boon werkt al vele jaren in de wereld van strips, maar hij is de laatste jaren vooral bezig met zijn post-apocalyptische reeks Doomsday. Daarnaast illustreerde deze creatieve duizendpoot kinderboeken, diverse stripboeken en was hij zelfs betrokken bij de ontwikkeling van Texas Strangers bij de Amerikaanse uitgeverij Image. Op 5 november zal Mario zijn werk signeren op Stripfestival Terneuzen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Voor de beursliefhebbers zal dit geen verrassend nieuws zijn, maar wij zijn er erg trots op.

 

Romano stormt Terneuzen binnen

 

700x400_romano1.jpg?w=700

 

Hij is misschien wel de populairste striptekenaar van Nederland en dus mag Romano Molenaar niet ontbreken op Stripfestival Terneuzen. De auteur van (onder andere) Storm en J.Rom was ook actief voor de Amerikaanse grootheden DC en Marvel. Voor ieder wat wils, dus de rij bij Romano zal weer lang zijn!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...