Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

H (De Draad Van Hermann)

Recommended Posts

1 uur terug, bouncer zei:

image.thumb.png.9624659707673c82f3ae8b143f57b5ba.png

Eigenaardig (ver)gezicht door Hermann

Zag deze dedicace ook op Marktplaats langskomen, maar sloeg ff over....

Moet wel een apart verzoek zijn geweest aan Hermann (neem althans aan dat hij dit niet uit zichzelf tekende).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stripkameraden vertellen me vaak over een beursganger die op voor dédi's uitzonderlijk pikant referentiemateriaal aan de tekenaars presenteert... Zou het de Freddy zijn???? ... :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Morgen naar de grote "baas " in Fantasia, helaas zijn de signeerplekken al vergeven.

Toch even een kijkje nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik ga die straks op de trein lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hermann signeersessie Fantasia - Amstelveen 10 maart

Had eerlijk gezegd een brompot verwacht, maar is een alleraardigste communicatieve man die

ontspannen en met grapjes zijn tekeningen maakte.

Ik meende wel een lichte voorkeur voor vrouwelijke fans te hebben bespied, maar dat kun je de alweer

80 jarige Hermann toch moeilijk kwalijk nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kijk, dat is nog eens leuk wakker worden hier in nieuw zeeland. Een what's appje van mijn vriend richard die naar de signeer sessie is geweest van Hermann bij rob van stripwinkel fantasia. Een mooie tekening van een vrouwelijk personage in de luxe, hij die doodt. 

Richard nogmaals bedankt en het blijft (naar mijn bescheiden mening) toch een groot tekenaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen