Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

28/12/2019: info Roman Hugault (via BDgest), na afronden Angel Wings #6 over 2-luik Angel Wings #7 + #8, etc., quote: 

 

"... en effet, après 6 ans d’Angel Wings, je prépare un nouveau Pin-up Wings (le cinquième) pour me détendre les crayons, sortie en mai 2020. À coté de cela, je bosse en parallèle sur un livre pour l’instant tenu secret, sortie pour novembre/décembre.
Je commence également, mais sans date précise un Angel Wings 7, premier d’un diptyque sur la guerre de Corée (P-80/F9F Panther/Tigercat)".

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Heeft iemand al TROLTROL gezien?

Ik ontdek het juist via deze vlog waarin tekenaar/creator RALF VAN DER HOEVEN eea uitlegt en met wie hij het samen heeft opgezet.

 

 

Het is een 100 !!!! pg boekwerk, en dat voor 15 euro!
Online te bestellen op http://www.troltrol.be/#Publicaties

 

boek1_cover.thumb.jpg.584a1bec00824a3fdd83d5a66fbbb01b.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
23 minuten geleden, boomvavavoom zei:

ik lees op de Stripspeciaalzaak dat er een vervolg is op Tijdvogel/.... :  "Op Zoek naar de Tijdvogel"

 

maar.... is het wat? Heeft iemand deze al gelezen?

 

Dit gaat over de prequel "Voor de zoektocht"

Ik vind deze reeks de moeite waard

 

https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/albumreeksen/155397-voor-de-zoektocht?scope=10289&filters[6751]=10289

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Op 18/12/2019 om 11:24, esteban² zei:

image.thumb.png.6c8446381adf38d3bd66a90f1715a3d2.png

 

Uitgeverij HUM! zal Inspecteur Bayard album per album vertalen.  Wat een geweldig nieuws!  Het was één van mijn grote favorieten uit het S&W Weekblad en ik was verzot op de tekenstijl.  Toen ik daar in de laatste jaren naar vroeg, werd de kans als onbestaande afgedaan.  Nochtans, dacht ik zo, de populariteit van SCHWARTZ in beschouwing genomen, moet het toch een publiek kunnen vinden?  Enfin, hij komt er dus aan vanaf 2020.  Al zou het blijkbaar niet meer Inspecteur Sleutels gaan heten ...

 

Is er iemand die een overzicht of index heeft van welke verhaaltjes er reeds in S&W magazine hebben gestaan? Of is dat ergens gemakkelijk on-line te vinden ?

 

Volgens Catawiki waren er in 1994 16 verhaaltjes, in 1995 8 en in 1996 nog 2.

 

Maar ik zou graag de titels van die verhaaltjes weten...

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
33 minuten geleden, eriktex zei:

 

Is er iemand die een overzicht of index heeft van welke verhaaltjes er reeds in S&W magazine hebben gestaan? Of is dat ergens gemakkelijk on-line te vinden ?

 

Volgens Catawiki waren er in 1994 16 verhaaltjes, in 1995 8 en in 1996 nog 2.

 

Maar ik zou graag de titels van die verhaaltjes weten...

 

image.png.92b5af9229e8a842d03a3a764ba24409.png

Dit is (normaal gezien) het correcte overzicht (suskeenwiske.ophetwww.net)

 

Het horloge -1994, no. 5

De autodiefstal - 1994, no. 6

De gardesoldaat van Napoleon - 1994, no. 11

Opgepast voor de haai! - 1994, no. 15

Pas op voor de ster! - 1994, no. 18

De verdwenen berg - 1994, no. 22

Paniek in de studio - 1994, no. 25

Fatale duik - 1994, no. 27

Ontmaskerd! - 1994, no. 28

De knuffel - 1994, no. 31

Misstap in de opera - 1994, no. 37

De uitdaging - 1994, no. 39

Geen bloemen voor Sleutels - 1994, no. 43

Grootmama is gestolen! - 1994, no. 46

Het Sloffermysterie - 1994, no. 47

Het wapen van de misdaad - 1995, no. 2

Wat een tent! - 1995, no. 5

De verkeerde weg - 1995, no. 10

Een goede vangst - 1995, no. 21

Opgelet! Pas geverfd! - 1995, no. 37

Een krasse zaak - 1995, no. 42

Groeten uit Pseudonië - 1995, no. 49

De vakantie van Lili - 1996, no. 3-13


image.png.8ba2b83ac8ab548c8d11bcbd888f20b1.png
 

Deze verhalen werden onder "Inspecteur Sleutels" en "Speel zelf voor detective" gepresenteerd.

Graag gedaan.  Ik sta te popelen om deze eindelijk in album-vorm te hebben! :D :geduld:

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Sasmira (4 delen) zal nu blijkbaar worden uitgegeven door Dragon Books. In 2 HC van telkens 29,95 euro. Langs de ene kant content dat ik eindelijk delen 3 en 4 zal kunnen lezen, langs de andere kant opnieuw een reeks die dan op niks zal trekken in mijn verzameling, tenzij ik beide hardcovers aanschaf, maar 60 euro neertellen lijkt me dan wel prijzig voor in principe 2 albums die ik wil hebben. 

 

Waarom worden die niet gewoon in SC uitgegeven? 

 

 

Link naar reactie
Op 9/2/2020 om 08:18, lukoste zei:

Een softcover!? Deze 4 of die 8 stuks van Uitgeverij L?

Nooit gelezen. Is dat de moeite?

Die van Uitgeverij L hebben een dossier.

 

is het de moeite? Nu ja, het is erg sixties. De meeste Nederlandse stripliefhebbers hebben dit wel in de een of andere vorm. Voor een Belg is het een goede introductie tot het werk van Don Lawrence.

Link naar reactie
1 uur terug, belgiumdog zei:

ja , klopt , er steekt laatste deel in die box (deel 4 dus) dus zekers geen Silvester toestanden / blijf het wel raar vinden dat het voor onze Franse vrienden kan en niet voor in het Nederlands ( Glenat ook tot )

Omdat ze in Frankrijk de box beschouwen als een leuk extraatje waar je klanten mee kan laten terugkomen voor de volgende serie van Vesper, terwijl de box in het Nederlands een extra melkkoe is.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...