Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Drieman
Graphic novel
: Drieman, Uitgeverij Bries, 120 blz., 27 euro, vanaf 5 maart [Wide Vercnocke]


Met Drieman maakte Wide Vercnocke zijn beste boek tot nu toe. In zijn herkenbare magisch-realistische stijl duikt hij in zijn familiegeschiedenis.

 

"Toen grootmoeder Vercnocke in 2015 overleed, begon Bout te graven in het familiearchief in een poging te achterhalen wat Ferdinand Vercnocke precies gedaan had. En terwijl de vader onderzoek deed naar het oorlogsverleden, probeerde de zoon er een boek over te maken. Vijf jaar lang worstelde hij ermee, tot hij besefte dat het boek net over die zoektocht moest gaan. Al die tijd was er intens contact tussen vader en zoon, waarbij ze niet alleen geconfronteerd werden met het verleden, maar ook met zichzelf en hun relatie tot elkaar."

 

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200227_04868080 (plus-artikel)

 

Drieman.thumb.jpg.185744aa4537be08dd251e7d23f8718f.jpg

Link naar reactie
23 minuten geleden, kurisu74 zei:

Komt deze werkelijk uit op 1 april in het Nederlands? Ik hoor er precies niet veel over, lijkt me nochtans wel interessant.

 

image.thumb.png.6ac38a1d0d29be0760ea26cae58b12f7.png

Is toch geen aprilgrap. Is al te reserveren op bv .stripweb, staat aangekondigd bij de poort, staat op de SSZ als te verschijnen....

Link naar reactie
30 minuten geleden, bammar zei:

Is toch geen aprilgrap. Is al te reserveren op bv .stripweb, staat aangekondigd bij de poort, staat op de SSZ als te verschijnen....

OK bedankt, ik kon de twee andere Glénat albums die ik wil in april (Heliopolis 4 en Vorstenbloed 4) wel voorbestellen op Standaard Boekhandel, maar deze vond ik niet.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

April 2020: Angel Wings deel 6, limited, king-size edition. Oplage: 230 exemplaren.

 

Verdere kenmerken:

- hardcover met linnen rug

- formaat:: 31 x 44 cm.

- papier: 170 grams

- aantal pagina's: 120

- interviews met Romain Hugault en Yann

- 1 gesigneerde ex-libris

- porto binnen EU: € 10,=

 

aw6 se3.png

AW6, SE 3a.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 20/4/2020 om 09:42, Hardcover zei:

Voor degene die het wachten op het volgende deel van De Havik beu zijn: trilogie De Belofte van de Schildpad:

 

la-Prom-To1.png

 

Ah,  in 1642 ook al sprake van botox-lippen....?!

(Bron: https://www.planetebd.com/bd/bamboo/la-promesse-de-la-tortue/-/41452.html)

 

 

De Havik # 10 zal in juni (zw/w) en september (kleur) in het Frans verschijnen.

 

Hoewel op de site van FNAC staat dat het 6 Januari 2021 gaat worden....🙄🙄🙄

 

L-Epervier-T10-Edition-NB.jpg

 

Zit wel weer een eeuwigheid tussen idd: mei 2016 verscheen deel 9....🙄

Link naar reactie

Bericht van 8 januari 2020 op Facebook/Patrice Pellerin:

 

" Heel mooi jaar allemaal!

Een woordje om me te verontschuldigen dat ik u zonder antwoorden heb achtergelaten ondanks uw vele verzoeken, en ook voor de vertraging op dit deel 10.

Om deze T10 te schrijven en te tekenen, moest ik inderdaad parallel werken aan het scenario maar ook aan de documentatie, en de personages van de volgende twee albums. Dat duurde heel lang.
Er waren ook enkele gezondheidspitten, gelukkig achter mij, een grote zachte klap na zoveel jaren gewijd aan deze serie?! Naast veel bijbehorende werken, tentoonstellingen, conferenties of signeersessie die niet versneld zijn Dingen.

Hoe dan ook, ik ben momenteel in de laatste rechte lijn, en als alles verloopt zoals gepland, zal er in juni een zwart-witte editie zijn voor de meest ongeduldig en het kleurenalbum in september 2020. U wordt geïnformeerd over de precieze data zodra ze bekend zijn.

Ik dank u bij voorbaat voor uw begrip en uw grote geduld...

Vriendelijke groeten "

Patrice Pellerin

Link naar reactie
11 minuten geleden, olli zei:

Wanneer gaan de grote uitgeverijen hun door de Corona uitgestelde titels wel uitbrengen? Mijn ssz zei dat in de 1e week van mei die gaan uitkomen. Ik hoop dat dat klopt..... Kan niet wachten. Wat een ...tijd.

Dat begint nu toch wel weer redelijk, met Standaard? Bij Ballon Media (ook Dupuis, Lombard, etc) zitten ze met het probleem dat hun verdeler in deze Corona-wereld niet wil/kan verdelen. Dus komen al hun titels niet naar de winkels. Maar de rest komt langzaam op gang, hoor.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
4 uren geleden, Hardcover zei:

@djkeos. Bedankt voor de info!

 

PS

Is ook al datum van January Jones deel 11 bekend?

Voorpublicatie is net afgerond in Eppo dus ik verwacht in Breda, 10 & 11 oktober dit jaar.

 

Overigens, ik hoorde bij mij SSZ vandaag dat morgen, donderdag 23 april, Comanche # 3: De sheriffs verschijnt....

Link naar reactie

- Miss Jones:  Ai, da's dan 1 album in de 2 jaar.

Hopelijk eerder in SSZ's verkrijgbaar. Evenementen als "Breda" zullen dit en komend jaar vermoedelijk gecanceld worden.

 

-  Comanche: zag #3 op Stribweb.be.  Ik bezit alleen Comanche #2 en wil daarvan af.  Als je nog iemand weet, is in nieuwstaat... 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
17 uren geleden, eriktex zei:

Dat begint nu toch wel weer redelijk, met Standaard? Bij Ballon Media (ook Dupuis, Lombard, etc) zitten ze met het probleem dat hun verdeler in deze Corona-wereld niet wil/kan verdelen. Dus komen al hun titels niet naar de winkels. Maar de rest komt langzaam op gang, hoor.

Da's raar, want Standaard en Ballon zijn nu één bedrijf. Maar ik hoorde inderdaad ook zoiets.

Link naar reactie
14 uren geleden, Hardcover zei:

- Miss Jones:  Ai, da's dan 1 album in de 2 jaar.

Hopelijk eerder in SSZ's verkrijgbaar. Evenementen als "Breda" zullen dit en komend jaar vermoedelijk gecanceld worden.

Dat is wel heel zwartgallig. Zouden we echt tot en met herfst 2021 in huis worden opgesloten?  

Link naar reactie
16 minuten geleden, Tweetie zei:

Dat is wel heel zwartgallig. Zouden we echt tot en met herfst 2021 in huis worden opgesloten?  

Dat gaat niemand pikken en dat weten ze. 

 

De kwetsbaren (risicogroepen) zullen we moeten beschermen (afschermen) maar laat in vredesnaam alle gezonde en fitte mensen de maatschappij draaiende houden.

Link naar reactie
38 minuten geleden, Tweetie zei:

Dat is wel heel zwartgallig. Zouden we echt tot en met herfst 2021 in huis worden opgesloten?  

Dat laatste niet, maar voordat alles weer beetje het oude is zitten we in 2022, Frau Merkel gaf dit vanmorgen nog al aan in haar parlement  en ook de evenementenbranche verwacht ook nog weinig opdrachten voor komend jaar. Of Olympische Spelen in 2021 wel kan door-gaan twijfelen de organisatoren inmiddels ook. Las al: geen vaccin, dan ook geen Spelen.

Tja, en dagelijks nog steeds meer dan 100 coronadoden; is op maandbasis nog steeds meer dan 3.000...

De gezonde mensen zullen de maatschappij draaiende moeten houden, maar alles zal voorlopig nog vrij basic blijven. 

Verwacht de komende tijd geen echte groepsactiviteiten. Collateral damage is al toename smetvrees...

 

On topic: wanneer komt het laatste deel van De Jonge Jaren van Thorgal uit?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
15 uren geleden, Hardcover zei:

- Miss Jones:  Ai, da's dan 1 album in de 2 jaar.

Hopelijk eerder in SSZ's verkrijgbaar. Evenementen als "Breda" zullen dit en komend jaar vermoedelijk gecanceld worden.

 

-  Comanche: zag #3 op Stribweb.be.  Ik bezit alleen Comanche #2 en wil daarvan af.  Als je nog iemand weet, is in nieuwstaat... 

Op Catawiki zijn er genoeg gegadigden die er naar op zoek zijn: https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/comanche/6311511-het-brandmerk-van-dobbs

Link naar reactie
On 4/22/2020 at 12:14 AM, djkeos said:

De Havik # 10 zal in juni (zw/w) en september (kleur) in het Frans verschijnen.

 

Hoewel op de site van FNAC staat dat het 6 Januari 2021 gaat worden....🙄🙄🙄

 

L-Epervier-T10-Edition-NB.jpg

 

Zit wel weer een eeuwigheid tussen idd: mei 2016 verscheen deel 9....🙄

Is t eigenlijk bekend hoeveel delen er in totaal zullen uitkomen? 

 

Dit lijkt me n geweldige reeks voor een integrale uitgave

Link naar reactie
20 minuten geleden, sanderg zei:

Is t eigenlijk bekend hoeveel delen er in totaal zullen uitkomen? 

 

Dit lijkt me n geweldige reeks voor een integrale uitgave

Ik heb gelezen dat deel 11 deze cyclus zou afsluiten, dan moet je wel gaan denken aan 2024/2025 🙄 🙄

 

Eerste bundeling verscheen vorig jaar (verhalen 1 t/m 6) https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/havik-de/7509567-eerste-cyclus

Link naar reactie
7 uren geleden, sanderg zei:

Ha top! Bedankt voor de snelle en heldere respons!

Ik bezit deze bundeling Geweldig. En met extra plus voor mij: zonder dossier!😊

Zie van de 2e cyclus ook graag weer zo'n bundel, maar vrees in dit tempo pas na 2030...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 23/4/2020 om 14:23, djkeos zei:

Op Catawiki zijn er genoeg gegadigden die er naar op zoek zijn: https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/comanche/6311511-het-brandmerk-van-dobbs

Klopt. Ik moet 't album daar nog steeds te koop aanbieden. Heb al wel jaren een account, maar volgens mij komt er meer bij kijken als je ook verkoper wilt zijn.

eBay.nl  ook overwogen, maar volgens mij daar minder bezoekers. 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
10 hours ago, Hardcover said:

Klopt. Ik moet 't album daar nog steeds te koop aanbieden. Heb al wel jaren een account, maar volgens mij komt er meer bij kijken als je ook koper wilt zijn.

eBay.nl  ook overwogen, maar volgens mij daar minder bezoekers. 

Tjonge! ik wist niet dat die zo gezocht was!- heb m ook nog staan... misschien maar s van de hand doen dan..

Link naar reactie
4 uren geleden, Simon zei:

Het is wel de luxe die gezocht is. De gewone is nog vrij beschikbaar. 

Zowel de luxe als de reguliere bundeling wordt niet aangeboden op Catawiki.

 

Via Catawiki verkopen gaat mijns inziens het vlotst: potentiële kopers krijgen bericht als er een exemplaar beschikbaar komt.

 

Bij eBay betaal je voor je advertentie per maand en deze is ook steeds moeilijker terug te vinden.

Link naar reactie
1 uur geleden, djkeos zei:

Via Catawiki verkopen gaat mijns inziens het vlotst: potentiële kopers krijgen bericht als er een exemplaar beschikbaar komt.

Ondanks hun "Stripe Services Agreement" en "Stripe Connected Account Agreement" !? Eerst dat maar bestuderen.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...