Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 31/10/2021 om 22:17, djkeos zei:

Hoorde vandaag op de Stripdagen in Rijswijk dat Arboris wat titels (door diverse oorzaken) naar 2022 heeft verzet:

 

Al nieuws over een vertaling van Tanguy & Laverdure Classic #4?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Vanaf 19 november j.l.: boxset voor Buck Danny Classic deel 7 & 8 (2-luik), incl. 10x ex-libris:

 

BDC7-8-boxset-2021.jpg

 

(ASIN‏ : ‎ B096TWBD15)

*********************************************

 

De uitgever heeft inmiddels de fouten uit de 1e cover versie gehaald:

 

BD-Origines-deel-1-FR-rear.jpg

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ik weet niet of dit het juiste topic is en misschien is het een domme vraag, maar ik kwam dit online tegen: Nachtwacht 1 - Display 09/30 ex. Paperback 209 euro verschijnt eind november. Zou iemand me kunnen vertellen wat er dan zo speciaal is aan deze versie 🤔. Het betreft zelfs geen hardcover. Waarom kost een paperback dan zoveel geld? Gelimiteerd tot 30 ja dat is niet veel, maar wat dIsplay dan betekend dat weet ik niet. Online is er ook weinig over te vinden.

Link naar reactie
7 minuten geleden, AspenCR7 zei:

Ik weet niet of dit het juiste topic is en misschien is het een domme vraag, maar ik kwam dit online tegen: Nachtwacht 1 - Display 09/30 ex. Paperback 209 euro verschijnt eind november. Zou iemand me kunnen vertellen wat er dan zo speciaal is aan deze versie 🤔. Het betreft zelfs geen hardcover. Waarom kost een paperback dan zoveel geld? Gelimiteerd tot 30 ja dat is niet veel, maar wat dIsplay dan betekend dat weet ik niet. Online is er ook weinig over te vinden.

Dit betekent: een doos met display van de nachtwacht nr.9 met 30 exemplaren in aan de prijs van € 209 voor de 30 stuks.

 

Link naar reactie
Op 6/10/2021 om 08:57, Waldorf zei:

 

Dat zal in de Koreaanse oorlog spelen, dacht ik? Fraai plaatje van die boxcar. De Belgische luchtmacht heeft die ook nog gehad.

Ja, 3e en laatste 2-luik ook met de Sabre:

-concept:

AW7-preview-11a.jpg

- uiteindelijk:

AW7-preview-11b.jpg

© R. Hugault, okt. 2021

 

Inmiddels ook als poster verkrijgbaar (97x146 cm.), "Sabres over Korea"...

 

AW7-poster.png

 

...alsmede deze merchandise:

 

mug-sabre-det.jpg

 

Met deze mug leest het a.s. "MiG Madness" album natuurlijk nog beter, laat staan gezeten onder die "Sabres over Korea" poster!

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
5 uren geleden, Lichtman zei:

Weet er misschien iemand wanneer er nog een volgende deel van "Het Rijk" (Boiscommun-Runberg) zal uitkomen? De eerste delen hiervan heb ik wreed graag gelezen.

Ik denk dat dit bedoeld was als tweeluik.

Nu, dat wil niks zeggen natuurlijk.

De adoptie was oorspronkelijk bedoeld als tweeluik, endaar komt na enkele jaren nu toch nog een tweeluik van uit.

Shi zou oorspronkelijk ook maar een vierluik zijn, en daar komt nu toch nog een vijfde deel van in wat minstens een tweeluik zal zijn.

 

Hopen maar dus...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
7 uren geleden, Lichtman zei:

Weet er misschien iemand wanneer er nog een volgende deel van "Het Rijk" (Boiscommun-Runberg) zal uitkomen? De eerste delen hiervan heb ik wreed graag gelezen.

Mij staat bij dat deze vraag al eens voorbij is gekomen hier op het forum. Toen was het antwoord nee, deze reeks zou stopgezet zijn. 

Super wreed, want dit was inderdaad een hele goede reeks. 

Link naar reactie
2 uren geleden, De Hollander zei:

Sorry, van de 5???

Uit hoeveel delen moet deze strip dan gaan bestaan???

Zelf ben ik destijds gestopt bij de eerste cyclus, nadat ik vernam dat men 15 delen voorzag. Dat vond ik te eindeloos. Wat is nu het voornemen?

22. Cycus 4 van deel 14-17 en cyclus 5 deel 18-22.

Link naar reactie
On 12/1/2021 at 9:57 AM, Ambreville said:

Net aangekondig. Bij Daedalus meen ik.

o echt? Helemaal gemist!!

On 12/1/2021 at 10:16 AM, bammar said:

Deel 1& 2 verschijnen op 18/3/2022 in SC bij Diedeldus(jeugdfonds van Daedalus)

Super!! ik hou het in de gaten!

wacht... dit is een kiddie-serie?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

o echt? Helemaal gemist!!

Super!! ik hou het in de gaten!

wacht... dit is een kiddie-serie?

Een gloednieuwe jeugdreeks – al 13 delen verschenen in het Frans! Een reeks vol avontuur en actie met een bovennatuurlijk kantje: Angelo is een dhizi, wat betekent dat hij van gedaante kan veranderen! Het hoofdpersonage van de reeks, Angelo Tomassini, wordt in elk deel een beetje ouder: je volgt het personage op verschillende momenten in zijn leven.

 

Link naar reactie

Uit de Eppo update van 4 december 2021:

 

ZIJ KOMT - ZIJ KOMT!
Op gepaste wijze knallen we eind deze maand het jaar uit! In Eppo 26 keert namelijk January Jones terug in het nieuwe avontuur In de geest van Omar. Eric Heuvel werkt momenteel hard aan de eerste pagina’s van dit spannende verhaal en de cover voor Eppo waarin de eerste aflevering van start gaat.

In de komende nieuwsbrieven volgen we de vorderingen van ruwe schets, tot uitgewerkte potloodtekening, tot geïnkte versie tot de definitieve versie. Dus ook hiervoor geldt: wordt vervolgd, maar eerst gaan we natuurlijk Sinterklaas en Kerst vieren!

 

 

 

 

unnamed (1).jpg

Link naar reactie

In Frankrijk al op 5 januari 2022, voor de vertaling meldt Stripweb:

 

"wordt verwacht tweede helft 2022

Het is een tijd van vreugde voor de familie Bass. Het feest is in volle gang. De middag is zoet, de herinneringen zijn wijdverbreid ... Maar het verhaal dat iedereen wil horen is dat van maarschalk Bass, toen hij onder de vreselijke bevelen van meester Bryce stond. Het is het verhaal van de dag dat alles veranderde, toen River Bass de man werd die we kennen."

 

 

9782413041672_cg.jpg

Link naar reactie
11 uren geleden, kbellon zei:

Een Lost-je doen. Laten we hopen van niet.

 

Ik merk online dat dat vaak wordt gedacht, maar zo was het toch niet geëindigd in Lost.

Maar ja, een serie die realistisch begint en dan uiteindelijk verzeilt in tijdreizen, parallelle werelden en dimensies tussen leven en dood... tja.

 

En toch nog steeds de moeite om te herbekijken, vind ik.

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, cinco zei:

 

Ik merk online dat dat vaak wordt gedacht, maar zo was het toch niet geëindigd in Lost.

Maar ja, een serie die realistisch begint en dan uiteindelijk verzeilt in tijdreizen, parallelle werelden en dimensies tussen leven en dood... tja.

 

En toch nog steeds de moeite om te herbekijken, vind ik.

 

 

Ik weet het, maar...

 

Spoiler

Het eindigt in 2 verschillende tijdlijnen, waarbij in 1 van de 2 ze dood zijn en allemaal elkaar weer tegenkomen.

Het is inderdaad niet hetzelfde als een droom, maar het voelt bijna  hetzelfde ;) 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, cinco zei:

 

Ik merk online dat dat vaak wordt gedacht, maar zo was het toch niet geëindigd in Lost.

Maar ja, een serie die realistisch begint en dan uiteindelijk verzeilt in tijdreizen, parallelle werelden en dimensies tussen leven en dood... tja.

 

En toch nog steeds de moeite om te herbekijken, vind ik.

 

 

Prachtige serie, Lost. En effectief géén “het was een droom” einde.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...