Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 24/6/2023 om 22:25, eriktex zei:

Begin volgend jaar bij HUM!:

 

bram-stoker-dracula-edition-prestige.thumb.jpg.1ed526947a8ba5078afa91cb7151f38b.jpg

 

Er zijn in Frankrijk nogal wat covervarianten, welke vinden jullie de mooiste?

 

9782344054611-001-T.thumb.jpeg.49cb14fca6b9e0d563db3a4012b46449.jpeg

 

880x1200.thumb.jpg.e04df7f690784766396cf4ac97b710e7.jpg

 

bram-stoker-dracula-par-georges-bess-edition-definitive-vf.thumb.jpg.5f46ef0d6021b615232900aaf7bd5238.jpg

 

Uitvoering/formaat van het album zal gelijk zijn als onze editie van Muertos - ook zo'n prachtig verhaal in zwart/wit - dus met linnen rug/goudopdruk:

 

MuertosCover_light.thumb.jpg.8ac6cdea982bb3fa251ebee1c924b827.jpg

 

Ik ga voor optie 1, George Bess leunt hier zwaar op de typische 70 'er jaren barokstijl a la

Druillet.

Link naar reactie
Op 1/7/2023 om 23:51, eriktex zei:

Neen, er is hommeles tussen de Duitse uitgever en de rechthebbenden van Blueberry. Volgens mij is het aangekondigde Duitse album (nog?) niet verschenen.

Er is alleen een gelimiteerde verzamelaars editie van ruim 40 exemplaren verschenen.

 

Daarna ging de erven Charlier dwarsliggen meen ik af te lezen op dit forum: https://www.comicforum.de/showthread.php?189633-Die-Frau-mit-dem-Silberstern-Gesamtausgabe

Link naar reactie
Op 24/6/2023 om 18:51, sjaakie zei:

https://www.stripspeciaalzaak.be/te-verschijnen/kuifje-special-77-jaar

Begrijp ik nu dat de 77 jaar Kuifje special vertaald wordt? Samen met een nieuwe het Narrenschip prima nieuws.

 

De inhoud van de Kuifje Special staat op de site van SSZ. Vooral Julie, Klaartje en Cecile door Bastien Vives maakt me nieuwsgierig. :ph34r:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

ik dacht dat Manara eerst een verhaal zou doen voor Frank Miller (Sin CIty) maar blijkbaar komt toch eerst deze

 

afbeelding.thumb.png.d73fe926fd5ace5b141620b8e675fddf.png

 

 

Quote

Het 72 pagina's tellende album verschijnt op 28 juli bij de Nederlandse literaire uitgever Prometheus in softcover en kost 24,99 euro.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

afbeelding.thumb.png.51783f9a3969ccaff9c9f6a568031448.png

 

 

benieuwd... het eerste deel was magnifiek. Maar wel tragisch. Ik hoop op een happy ending!!

 

 

Quote

Goed nieuws, de Franse versie is alvast gepland op 17 oktober! Het was extra lang wachten omdat het album ook extra dik is, maar liefst 50 pagina's meer, een album van 208 pagina's

dan nog wachten op een -voor mij- leesbare versie. En de recensies/reviews afwachten voor dat happy ending, wellicht

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

En de recensies/reviews afwachten voor dat happy ending, wellicht

 

 

Bedoel je dat de recensie het einde moet verklappen en dat je het boek enkel koopt als het goed afloopt? :huh:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 7/6/2023 at 1:31 PM, Waldorf said:

 

Bedoel je dat de recensie het einde moet verklappen en dat je het boek enkel koopt als het goed afloopt? :huh:

 

On 7/6/2023 at 1:38 PM, Richard Boom-vavavoom said:

yup.
Al vind ik het genoeg als ik weet dat het een happy ending heeft.

Blijft het grimmig en is het eigenlijk een geweldig maar triest boek, dan wil ik hem niet.
#escapisme

Anders zet ik het journaal wel aan

 

ik ben om. Heb net toch BEEST #1 gekocht, gelezen en nu... naarstig wachten op #2

 

 

Ondertussen zag ik bij DDB/Darsil mezelf terug :) voor November

 

image.thumb.png.a3aa8ef4eccde8d990968749a42c857a.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
26 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

366005279_767940652000988_7494733909650608783_n.thumb.jpg.c425eff2a4c4d5f1dcf9071ce4fbd56a.jpg

 

Dark Dragon Books gaat deze volledig nieuw uitgeven. En dus nu eindelijk na al die jaren compleet!!!

 

 

Een van de weinige reeksen die ik terug in floppy neem.  Nu kan ik ze eindelijk nog eens herlezen vanaf deel 1. Raar dat die serie grafisch zo'n invloed had, maar na minder dan een jaar al gestopt was.

 

 

 

Link naar reactie

Ik wacht op de Amerikaanse bundeling met het laatste deel erbij.

 

Wel pas de JP-deeltjes herlezen. Toen viel me op dat de tekeningen en world building nog altijd fenomenaal zijn, maar de verhaallijnen soms wel erg gehaast werden om toch maar zo snel mogelijk af te ronden (al is dat dus niet gelukt). Tussen de onthulling van de grote slechterik tot zijn nederlaag zitten maar enkele pagina's.

 

Ergens hoop ik dat dit nummer zo enorm aanslaat dat men het met deze tekenaar toch opnieuw gaat proberen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...