Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

Gast ikigami

Ik kan op m'n eigen vraag antwoorden met een bericht op Mangaheuvel:

Meer Ikigami

06-01-2013 door Koen

We beginnen het jaar met goed nieuws want Kana bevestigde dat ze doorgaan met Ikigami. Het 7de volume zal nog dit voorjaar in de winkels liggen en normaal wordt de reeks tot en met het laatste, tiende volume gepubliceerd in het Nederlands. Over de andere reeksen werd nog geen beslissing genomen. Tussen de lijnen lezen wij dat Kana alvast de intentie heeft om door te gaan met NL manga maar dat het lot van hun catalogus eerder in handen van de Japanse rechthebbenden ligt dan dat ze het in eigen handen hebben. Op Mangaheuvel lees je sowieso heet van de naald de nieuwstee ontwikkelingen rond Kana’s beslissingen.

Dus, ja: Ikigami keert terug!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Akiyama-san

Liar Game en Ikigami zijn twee heel erg verschillende strips.

Liar Game legt sterker de nadruk op de redeneringen, het lijkt een alternatief voor Death Note.

Ikigami gaat meer over emoties.

Misschien is dat ook de reden dat de tekeningen zo verschillen: die zijn in Ikigami veel realistischer getekend dan in Liar Game, waarschijnlijk omdat het in Ikigami nodig is om de emoties van de personages beter en gevarieerder uit te beelden.

In Liar Game moet je vooral meeredeneren. Het emotionele aspect is daardoor minder belangrijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bah Death Note, constant zo'n geleuter over hoe ze moeten redeneren om de redenering van de tegenstrever te kunnen counteren. Maar wacht, wat als die tegenstrever dat zelf ook doet? Enz...

Goed voor een paar afleveringen, maar uitgemolken dat dat werd...!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op dit album zit ik toch ook wel te wachten moet ik toegeven ! Ik geef toe dat deze reeks nogal sterk ruikt naar 'Léo'-invloeden maar ik vind daar op zich niets mis mee. Laat maar komen dus dit derde album.

post-69-0-34096000-1358943269_thumb.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen