Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

maar het komt wel he! kronieken van de zwarte maan is er nu toch ook? het duurt een eeuwigheid, maar het komt wel.

zowel de zwarte maan als langvergeten zijn reeksen die hoog in mijn vaandel wapperen!

 

Ik ben die reeks langvergeten ooit lang geleden beginnen kopen in HC. Toen vond ik die idd geweldig. Maar de nieuwe cyclus bleef zo lang uit dat ik al niet meer weet waar het over gaat. Dus ik koop de nieuwe delen in HC en als ze klaar is, zal dat ongeveer aan mijn pensioen zijn dus dat komt perfect uit :)

Link naar reactie

Ik ben die reeks langvergeten ooit lang geleden beginnen kopen in HC. Toen vond ik die idd geweldig. Maar de nieuwe cyclus bleef zo lang uit dat ik al niet meer weet waar het over gaat. Dus ik koop de nieuwe delen in HC en als ze klaar is, zal dat ongeveer aan mijn pensioen zijn dus dat komt perfect uit :)

 

edit

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

WhiteCrows_01_cover_SC.jpg

 Ook de avonturenwestern Promise wordt een trilogie. Mikaël (van wie bij Arboris het in het Frans inmiddels stopgezette White Crows gepland staat) en Thierry Lamy gieten er zelfs een horrorsausje over.

 

eventjes teruggezocht wat laatst over de reeks werd geschreven op de stripspeciaalzaak.

op een frans forum teruggevonden dat de (2) albums los te lezen zijn,

er is wel een rode draad doorheen het verhaal.

Link naar reactie

Ai , ai ,ik zie Arboris niet graag een nieuwe reeks opstarten.....

Daar sluit ik mij bij aan, versnelt enkele vervolgen uitgeven van bestaande reeksen uitgeven lijkt mij interessanter, nu zullen veel stripliefhebbers toch met de nodige voorbehoud kijken naar deze nieuwe reeksen.

Ik neem aan dat Arboris bij het aanschaffen van een reeks als White Crows niet wist dat dit later zou worden stopgezet. Zo op de cover te beoordelen, lijkt deze reeks wel bij hun fonds te passen. Jammer!

Link naar reactie

thnkx, is hier ook een pdf van te vinden?

 

pdf nog niet beschikbaar.  Normaal moet die binnenkort terug te vinden zijn op onderstaande link.

 

http://www.vanditmar.nl:8080/content.jsp?parentMenuId=474&contentId=479&menuId=503

 

Ik heb eens even een lijstje gemaakt en kom in oktober aan 21 titels en in november maar liefst aan 29 titels. Aaaahhhh, dat past totaal niet binnen het budget!!! En dan mis ik nog titels van Silvester, Saga en L.

Opvallend is verder dat er niets in december verschijnt, is dat een nieuwe strategie van de uitgeverijen?

 

Ik vermoed dat de planning voor december nog niet gekend is.

Link naar reactie

Ik heb eens even een lijstje gemaakt en kom in oktober aan 21 titels en in november maar liefst aan 29 titels. Aaaahhhh, dat past totaal niet binnen het budget!!! En dan mis ik nog titels van Silvester, Saga en L.

Opvallend is verder dat er niets in december verschijnt, is dat een nieuwe strategie van de uitgeverijen?

 

Bij mij is eht iets gematigder. Ik heb 4 titels in September, 4 in Oktober en 12 titels in November. Gelukkig had ik verder nog geen aankopen gepland staan voor November.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Nou daar ga ik geen tijd aan besteden hoor, Mijn SSZ heeft een tafel voor het nieuwe spul en daar pik ik gewoon uit wat ik nodig denk te hebben.

Ik doe dit om meerdere redenen, om ergens naar uit te kijken, nieuwsgierigheid en het helpt mij bij het maken van keuzes (wat koop ik nu, waar wacht ik mee .....)

Daarnaast is het een karaktertrek om niets aan het toeval over te laten. Tja, je bent wie je bent he!

Link naar reactie

Ik doe dit om meerdere redenen, om ergens naar uit te kijken, nieuwsgierigheid en het helpt mij bij het maken van keuzes (wat koop ik nu, waar wacht ik mee .....)

Daarnaast is het een karaktertrek om niets aan het toeval over te laten. Tja, je bent wie je bent he!

Bij mij om precies dezelfde redenen. Ik sta niet graag voor verassingen.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Waarom houden jullie dat allemaal bij ? Ik ga gewoon eens per maand naar mijn ssz en koop de nieuwe spullen die ik wens. Ik ga toch niet kijken wat er in december uit gaat komen........

 

Nee, maar je leest op de SSZ-site toch ook de aankondigingen die Kontiki daar zo naarstig mededeelt. Zo weet je dat Marvano met een potentieel interessant boek komt, en dat Bravo een nieuwe Robbedoes volgens euh... Bravo maakt.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

SamBracken3NL-219x300.jpgVolgens de laatste tijd erg up to date site van Arboris is deze naar de drukker, dus binnenkort,

Begin deze week hebben we voor BSM Jarbinet geïnterviewd.  Hij vertelde dat hij het nog altijd betreurde dat er nooit een vierde album van Sam Bracken is verschenen.  De Franse uitgever Glénat trok er na dit derde deel definitief de stekker uit. Jammer, want het verhaal is niet afgerond.  Het scenario voor deel 4 is er maar het tekenen ervan is nooit gebeurd...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...