Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Goede zaak dat Douwe Dabbert weer opnieuw opgepakt wordt door de uitgevers. 

 

Maar eigenlijk raar dat deze serie niet continu is bijgedrukt. Een van de beste Nederlandse publieksstrips. Sanoma heeft z'n hele Nederlandse stripfonds langzaam dood laten bloeden. Gelukkig lijkt het alsof Rob van Bavel langzaamaan de zaak weer opbouwt. 

Link naar reactie

die andere ziet er ook erg goed uit qua tekeningen.

Dat belooft!

 

Vandaag bracht de postbode een prachtig origineeltje helemaal uit Australië, en wat mij betreft ziet dat tekenwerk er héél goed uit. Tof dat Colin onze aanstaande uitgave zo ondersteund! Gaan we iets leuks mee doen...

 

10613137786_588ed80d27_b.jpg

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

512vRfFShLL._.jpg

Ik hoop wel dat , dat niet de offciele cover is. Dat is nml een combinatie van de Black Op 4 en Black Op 6 cover. Sowieso weet ik niet wat te denken van een tweede seizoen van Black Op. Ik vond het een erg sterke reeks maar het verhaal is volgens mij wel ten einde. Aan de andere kant Desberg wist het belachelijk goeie eerste seizoen van Empire USA op te volgen met een nog beter tweede seizoen dus misschien moet ik gewoon afwachten en vertrouwen hebben in Desberg. (hoewel hij dat wel een beetje beschaamd heeft met I.R.$ Team)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...