Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

In M'n SSZ lag'n strip waarvan de korte inhoud is "FBI laat hollywood speciale films maken" of zoiets.

Aangezien ik aan'n aankoopstop begonnen ben (gisteren), heb ik het laten liggen en niet onthouden. Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd of iemand 't kent en of't eerste deel (van de 2) goed is?

 

Ik denk dat je "De hand van de Duivel" bedoelt, zie de recensie op stripspeciaalzaak.be

Link naar reactie

heb gelezen dat de strip L'or sous la neige  van J.M. Stalner , zal vertaalt worden door Daedalus , waw vind die echt knap , die geeft ook een nieuwe strip uit over Belle et Sebastien , waar er nu een nieuwe film van draait in de cinema ( in frankrijk en denk in Wallonie ook ) dat was een televisie reeks in de jaren '70 denk ik .

Stalner had mooie kleine origineeltjes mee van dat , die verkocht dat voor een goed doel te steunen 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Op de blog van Romain Hugault kondigt de tekenaar van Edelweiss en De Nachtuil zijn volgende trilogie op scenario van Yann aan met deze tekening. In het Frans voorzien voor oktober, Silvester zal wel volgen. Ik heb de indruk dat Hugault goed verkoopt.

 

fondecran2014.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Via Facebook/Van Ditmar Strips, de heruitgaven incl. extra pagina's:

 

Franka 14 Catawiki 07 februari VanDitmar 12 februari

Franka 15 Catawiki 07 maart VanDitmar 12 maart

Franka 16 Catawiki 04 april VanDitmar 09 april

Franka 17 Catawiki 02 mei VanDitmar 07 mei

 

Dit stuk hoort er ook nog bij:

 

 

Op 12 februari ligt de geheel herziene editie van Franka deel 14 "Het Portugese Goudschip" in soft- en hardcover in de winkels. Henk Kuijpers heeft het hele album herzien en is met extra tekenwerk maar liefst 6 pagina's dikker geworden dan de vorige editie en mag nu ook gezien worden als de definitieve editie. Ook is deze nieuwe editie voorzien van een prachtige nieuwe cover.

 

De echte Franka verzamelaars kunnen echter een week eerder al de speciale Catawiki Editie kopen die slechts één dag te koop zal zijn namelijk via de website van Catawiki op 7 februari. noteer die datum alvast in je agenda. Precies een maand later zal ook deel 15 gaan verschijnen met ook een Catawiki Editie

post-220-0-52712200-1390420168_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...