Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

afbeelding.png.813006a2d6aa3379f90506da44fcd5da.png

 

https://www.casterman.com/Bande-dessinee/Catalogue/le-chateau-des-animaux-les-albums/le-chateau-des-animaux-3-la-nuit-des-justes

 

geen idee of dit in het Nederlands wordt uitgegeven, maar WOW dit is goed spul! Heb net de eerste HC van Ablaze (USA uitgeverij) gelezen en dit is GOED!!!
Fijn om te lezen dat er meer zit aan te komen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
26 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

afbeelding.png.813006a2d6aa3379f90506da44fcd5da.png

 

https://www.casterman.com/Bande-dessinee/Catalogue/le-chateau-des-animaux-les-albums/le-chateau-des-animaux-3-la-nuit-des-justes

 

geen idee of dit in het Nederlands wordt uitgegeven, maar WOW dit is goed spul! Heb net de eerste HC van Ablaze (USA uitgeverij) gelezen en dit is GOED!!!
Fijn om te lezen dat er meer zit aan te komen!

Deel 3 verschijnt woensdag 7/12/2022 in het Nederlands(De beestenburcht)

Link naar reactie
26 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

afbeelding.png.813006a2d6aa3379f90506da44fcd5da.png

 

https://www.casterman.com/Bande-dessinee/Catalogue/le-chateau-des-animaux-les-albums/le-chateau-des-animaux-3-la-nuit-des-justes

geen idee of dit in het Nederlands wordt uitgegeven, maar WOW dit is goed spul! 

 

 

Ik denk dat er in het Nederlands weinig albums zijn waar collectief zo reikhalzend wordt naar uitgekeken door deze community. Welkom BTW. :lol:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
3 minutes ago, bammar said:

Deel 3 verschijnt woensdag 7/12/2022 in het Nederlands(De beestenburcht)

mmm misschien dat ik die dan toch in het NL haal.

Ik lees net dat het uiteindelijk 4 delen worden.
Dat wordt nog lang wachten voor het in mijn fav formaat komt, denk ik

2 minutes ago, Waldorf said:

 

 

Ik denk dat er in het Nederlands weinig albums zijn waar collectief zo reikhalzend wordt naar uitgekeken door deze community. :lol:

 totaal gemist :)

 

Quote

Welkom BTW. 

 

to the dark side?  :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Woensdag verschijnen heel wat potentiële toppers. Ik pik er enkele uit die reeds in het FR zijn verschenen en rankschik ze volgens hun score op bdgest

 

-De Killer Staatszaken 4, 4.9/5*

-Beestenburcht 3, 4.86/5

-Airborne 44 10, 4.8/5*

-Een godverdomse klootzak 3, 4.25/5

-Corto Maltese 16, 4.07/5

-A Christmas Carol, 4/5*

-Laatste weekend van januari, 3.76/5

-Krasse Knarren 7, 3.76/5

-Buck Danny classic 9, 3.67/5

-Neptunus 2, 3.56/5

-Noir Burlesque 2, 3.35/5

 

*opgelet: laag aantal stemmen

Link naar reactie
Op 2/12/2022 om 10:46, Richard Boom-vavavoom zei:

afbeelding.png.813006a2d6aa3379f90506da44fcd5da.png

 

https://www.casterman.com/Bande-dessinee/Catalogue/le-chateau-des-animaux-les-albums/le-chateau-des-animaux-3-la-nuit-des-justes

 

geen idee of dit in het Nederlands wordt uitgegeven, maar WOW dit is goed spul! Heb net de eerste HC van Ablaze (USA uitgeverij) gelezen en dit is GOED!!!
Fijn om te lezen dat er meer zit aan te komen!

Die Animal Castle van Ablaze heb ik voor de winkel ingekocht. Heb ik zo'n spijt van. Wat een abominatie in vergelijking met de Nederlandstalige editie. En de luxe s/n editie is helemaal een schande. Hetzelfde boekje met een gekopieerd zwart wit inlegvelletje voor 'slechts' 100 piek... Nooit meer.

 

Link naar reactie
36 minutes ago, shakeitupguy said:

Is nochtans een reeks die me niet kan bekoren.

nee? Okay, dat kan natuurlijk. Mij pakte hij flink

1 minute ago, Neat Stuff said:

Die Animal Castle van Ablaze heb ik voor de winkel ingekocht. Heb ik zo'n spijt van. Wat een abominatie in vergelijking met de Nederlandstalige editie. En de luxe s/n editie is helemaal een schande. Hetzelfde boekje met een gekopieerd zwart wit inlegvelletje voor 'slechts' 100 piek... Nooit meer.

 

Abominatie zelfs? Dan ga ik toch die NL-versie eens proberen te vinden!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, lukoste zei:

Woensdag verschijnen heel wat potentiële toppers. Ik pik er enkele uit die reeds in het FR zijn verschenen en rankschik ze volgens hun score op bdgest

 

-De Killer Staatszaken 4, 4.9/5*

-Beestenburcht 3, 4.86/5

-Airborne 44 10, 4.8/5*

-Een godverdomse klootzak 3, 4.25/5

-Corto Maltese 16, 4.07/5

-A Christmas Carol, 4/5*

-Laatste weekend van januari, 3.76/5

-Krasse Knarren 7, 3.76/5

-Buck Danny classic 9, 3.67/5

-Neptunus 2, 3.56/5

-Noir Burlesque 2, 3.35/5

 

*opgelet: laag aantal stemmen

 

Zes van de elf ga ik halen. Samen met dat boek over Jimi Hendrix van Mezzo. Dat Noir Burleque nog achter een Buck Danny vehikel komt is wel pijnlijk. Misschien moet ik er voorlopig vijf van de elf halen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
2 hours ago, lukoste said:

Woensdag verschijnen heel wat potentiële toppers. Ik pik er enkele uit die reeds in het FR zijn verschenen en rankschik ze volgens hun score op bdgest

 

-De Killer Staatszaken 4, 4.9/5*

-Beestenburcht 3, 4.86/5

-Airborne 44 10, 4.8/5*

-Een godverdomse klootzak 3, 4.25/5

-Corto Maltese 16, 4.07/5

-A Christmas Carol, 4/5*

-Laatste weekend van januari, 3.76/5

-Krasse Knarren 7, 3.76/5

-Buck Danny classic 9, 3.67/5

-Neptunus 2, 3.56/5

-Noir Burlesque 2, 3.35/5

 

*opgelet: laag aantal stemmen

 

 

-Beestenburcht 3, 4.86/5

-A Christmas Carol, 4/5*

-Krasse Knarren 7, 3.76/5
-Neptunus 2, 3.56/5

-Noir Burlesque 2, 3.35/5

 

Ik ben al zeker van 5/6.

 

Deze heb ik al in het Frans, met dédi erin. Ik twijfel nog of ik die in het Nederlands niet gewoon ga skippen.

-Airborne 44 10, 4.8/5*

-Een godverdomse klootzak 3, 4.25/5

-Corto Maltese 16, 4.07/5

 

 

 

Link naar reactie
Op 5/12/2022 om 08:38, lukoste zei:

Woensdag verschijnen heel wat potentiële toppers. Ik pik er enkele uit die reeds in het FR zijn verschenen en rankschik ze volgens hun score op bdgest

 

-De Killer Staatszaken 4, 4.9/5*

-Beestenburcht 3, 4.86/5

-Airborne 44 10, 4.8/5*

-Een godverdomse klootzak 3, 4.25/5

-Corto Maltese 16, 4.07/5

-A Christmas Carol, 4/5*

-Laatste weekend van januari, 3.76/5

-Krasse Knarren 7, 3.76/5

-Buck Danny classic 9, 3.67/5

-Neptunus 2, 3.56/5

-Noir Burlesque 2, 3.35/5

 

*opgelet: laag aantal stemmen

Klopt het van Godverdomse klootzak 3? Mijn stripwinkel zegt dat deze nog niet uit is en is uitgesteld. Datum niet bekend?

Link naar reactie
Op 8/9/2022 om 11:30, Red Arrow zei:

Dat vind ik niet helemaal eerlijk. Het zijn allebei psychologische thrillers, maar voor de rest hebben ze volgens mij weinig gemeen? Ik heb destijds het eerste deel gelezen in het Nederlands, maar dat is ondertussen al lang geleden.

 

Ze hebben wel gemeenschappelijk dat er veel wordt geredeneerd en met logica wordt gespeeld.

"Psychologische thrillers" omschrijft ze niet echt. Trouwens, elke thriller moet het eigenlijk hebben van "psychologie", want de personages moeten bang zijn, en dat is een psychologisch verschijnsel.

Link naar reactie
Op 7/12/2022 om 08:31, Waldorf zei:

Bij De Poort hebben ze me laten weten dat Een godverdomse klootzak er volgende week zal zijn. Ook Het laatste weekend van januari is een week uitgesteld.

Ik heb die gewoon vrijdag in de Standaard Boekhandel gekocht in Roeselare. Volgens mij gewoon meegekomen woensdag met o.a. De Beestenburcht 3, De Blauwbloezen, die nieuwe Lucky Luke, de nieuwe Robbedoes en die Marsupilami van Flix. Er lag ook een ferme stapel Cliftons die volgens mijn winkelmandje van de Poort al niet meer te krijgen zou zijn.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
10 uren geleden, Chorasan zei:

Ik heb die gewoon vrijdag in de Standaard Boekhandel gekocht in Roeselare. Volgens mij gewoon meegekomen woensdag met o.a. De Beestenburcht 3, De Blauwbloezen, die nieuwe Lucky Luke, de nieuwe Robbedoes en die Marsupilami van Flix. Er lag ook een ferme stapel Cliftons die volgens mijn winkelmandje van de Poort al niet meer te krijgen zou zijn.

"Het laatste weekend van januari" en "Een godverdomse klootzak(HC)" waren woensdag niet bij de decemberlevering standaard-ballon aan de SSZen. Maar zijn vrijdag nageleverd.  

Link naar reactie
15 minuten geleden, Ambreville zei:

Nieuwe Trollen en Dolores deel 5 in Maart, Lanfeust einde jaar. 

Sillage ook ergens begin van het jaar.

 

Meer moet het voor mij niet zijn volgend jaar. Kan ik eens wat achterstand inhalen.

 

Daar hebben de meesten(Nederlandstalige lezers) hier niets aan. En is ook niet de bedoeling van deze rubriek. Ofwel aparte rubriek maken voor @Ambreville 'Vers aangekondigd in het Frans' 

Link naar reactie
On 12/5/2022 at 9:54 AM, Neat Stuff said:

Die Animal Castle van Ablaze heb ik voor de winkel ingekocht. Heb ik zo'n spijt van. Wat een abominatie in vergelijking met de Nederlandstalige editie.

ik heb van ABLAZE dan ook de CIMMERIAN gelezen, de afgelopen dagen. Die is dan weer prima te verteren. De tekst is prima te lezen in ieder geval.

 

Wat is voor jou dan "abominatie" eigenlijk?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...