Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

8 uren geleden, Dickerdack zei:

Er is de laatste jaren veel geklaagd over bepaalde recente covers van Thorgal, maar dit is toch met afstand de meest afschuwelijke van allemaal! Jammer dat een tekenaar als Rosinski met deze retro- jaren - 70 flowerpowerprent zijn zwanenzang inzet...

Als die cover een weergave is van wat er staat te gebeuren. Dan begin ik mij enigzins zorgen te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat vinden we van de cover van Centaurus 4? 

Gezien Leo betrokken is, eerder intrigerend dan afschuwelijk 😊

image.png.008521c2f031e4974d3240453d05e455.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Strip waar ik erg hard naar uitkijk: Wonderball 5 (einde van de serie, en als ik FR reviews mag geloven, een waardig einde). Ik heb blind gekocht na deel 1, dus kan nu lekker hele reeks lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, De Hollander zei:

Als die cover een weergave is van wat er staat te gebeuren. Dan begin ik mij enigzins zorgen te maken.

Thorgal gaat met pensioen en gaat alleen nog het onkruid in de tuin te lijf. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Layla

Layla is een one-shot van Mika en het scenariodebuut van Jérémy (Barracuda, Ridders van Heliopolis). Het verhaal is een fantasierijk liefdessprookje van bijna honderd pagina’s. Moord verraad, oorlog en vernietiging zetten een koninkrijk in vuur en vlam.

Synopsis

Ooit was Nosgrey de luisterrijke hoofdstad van het koninkrijk van Flyne Yord. Nu is het een stad in verval. Hier woont Grenoye, bijgenaamd de Kikker, samen met zijn moeder die verteerd is door verdriet nadat haar man haar in de steek liet. De jongeman heeft maar één doel in zijn luizenleven: de beeldschone Layla terugvinden die hij op een dag tegen het lijf liep in het Scharlaken Moeras. Maar Grenoye is niet de enige die betoverd is door de mysterieuze vrouw. Niemand minder dan koning Ragnar Falx is bezeten van Layla… en van de rode edelsteen die ze om de hals draagt.

Hardcover | 96 pagina’s | Microbe | Verwacht november 2018

Layla-1-gravin-scarlaken-moeras-9789085585473.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 8/29/2018 at 1:37 PM, Kool Thing said:

Laatste deel nomaliter

Yay! Nieuw deel!

Aww! Toch niet het laatste deel. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎29‎/‎08‎/‎2018 om 10:30, lukoste zei:

Wat vinden we van de cover van Centaurus 4? 

Gezien Leo betrokken is, eerder intrigerend dan afschuwelijk 😊

image.png.008521c2f031e4974d3240453d05e455.png

kijk ik heel hard naar uit. cover is er wel ééntje waar je niet zo maar over kijkt. lijkt me fascinerend

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Aerogi zei:

kijk ik heel hard naar uit. cover is er wel ééntje waar je niet zo maar over kijkt. lijkt me fascinerend

Yep, een witte cover werkt altijd en valt altijd op tegenover de kleurenbombast van de andere strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is er iemand die weet wanneer de laatste Kobijn albums verschijnen?

Een hele tijd geleden kwamen er vanuit de uitgeverij berichten dat de publicatie nabij was. Regelmatig werd de publicatie vooruitgeschoven, met steeds diezelfde mededeling.

En nu laten ze al maanden niets meer van zich horen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Martin zei:

Is er iemand die weet wanneer de laatste Kobijn albums verschijnen?

Een hele tijd geleden kwamen er vanuit de uitgeverij berichten dat de publicatie nabij was. Regelmatig werd de publicatie vooruitgeschoven, met steeds diezelfde mededeling.

En nu laten ze al maanden niets meer van zich horen...

Is opnieuw uitgesteld vanwege tegenvallende voorbestellingen. Voor onbepaalde tijd. Zie SSZ.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Van Ditmar Strips zei:

Speciale editie harde kaft Blake en Mortimer met beperkte oplage

9789462106369.jpg

Franstalig of Nederlandstalig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, Simon zei:

Franstalig of Nederlandstalig?

Hij verschijnt Nederlandstalig en Franstalig in hardcover, met prent en dossier en een gelimiteerde oplage en dus deze cover getekend door Teun Berserik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, Tweetie zei:

Is opnieuw uitgesteld vanwege tegenvallende voorbestellingen. Voor onbepaalde tijd. Zie SSZ.

Waar kan ik voorbestellen? Vind dit niet meteen terug op de website van Silvester...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...