Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

4 uren geleden, Ambreville zei:

Weinig, of hoe zit dat andere jaren?

 

Ja, heb ook de indruk dat het nog minder is dan gewoonlijk in het luwe zomer- en herfstseizoen.

De opsomming voor Dargaud, Casterman en Glénat is zelfs allemaal op één pagina samengevoegd bij ssz.be ipv het gebruikelijke aparte overzicht.

 

Een groot deel zal weer opgepropt zitten in de nov- en decembermaanden.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
5 uren geleden, linthout zei:

Dat staat er wel nog. Kijk eens naar de pagina's die ze al tonen.

SSZ: De special wordt een lijvig magazine van 240 pagina's (in het Frans gaat het om 400 pagina's die in softcover en hardcover verschijnt). De verkoopprijs is vastgelegd op 35 euro.

Dus in het nederlands 240 pagina's.

Link naar reactie
17 uren geleden, eriktex zei:

Begin volgend jaar bij HUM!:

 

bram-stoker-dracula-edition-prestige.thumb.jpg.1ed526947a8ba5078afa91cb7151f38b.jpg

 

Er zijn in Frankrijk nogal wat covervarianten, welke vinden jullie de mooiste?

 

9782344054611-001-T.thumb.jpeg.49cb14fca6b9e0d563db3a4012b46449.jpeg

 

 

 

 

Tof!

 

Met immens grote voorsprong die fantastische eerste twee. Goud oogt iets luxueuzer, maar rood op zwart springt er wel uit en past bijzonder goed bij 't horror-gehalte, zeker in 't geval van de oppervampier. En blinkend rood, folie-look oogt ook duur. :)

 

De cover met de doodskop vind ik persoonlijk iets te eenvoudig en nogal doordeweeks. 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
4 minuten geleden, kurisu74 zei:

Een hele hoop Daedelus aankondigingen maar geen Kinderen van de Wind.

 

Waarschijnlijk een te kleine, onbelangrijke reeks. Gelukkig zijn er strips over chocolademaken aangekondigd.

 

I feel your pain.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 uur geleden, kurisu74 zei:

Een hele hoop Daedelus aankondigingen maar geen Kinderen van de Wind.

 

Waarschijnlijk een te kleine, onbelangrijke reeks. Gelukkig zijn er strips over chocolademaken aangekondigd.

'Les passagiers du vent 9' is pas verschenen bij Delcourt op 23 november 2022. Het zou snel zijn om deze nu al in het Nederlands bewerkt te hebben. 

Gelukkig zijn er velen die chocolade en verhalen van Corbeyran smaken en dus tevreden zijn met de chovoladestrip.   

Link naar reactie
21 uren geleden, hemweg zei:

SSZ: De special wordt een lijvig magazine van 240 pagina's (in het Frans gaat het om 400 pagina's die in softcover en hardcover verschijnt). De verkoopprijs is vastgelegd op 35 euro.

Dus in het nederlands 240 pagina's.

Ja, ik heb er een mail over gekregen. Ze hebben het aangepast, verschijnt wel degelijk in het Nederlands! Gelukkig wel!

 

Link naar reactie
Op 24/6/2023 om 22:25, eriktex zei:

Begin volgend jaar bij HUM!:

 

 

 

Er zijn in Frankrijk nogal wat covervarianten, welke vinden jullie de mooiste?

 

9782344054611-001-T.thumb.jpeg.49cb14fca6b9e0d563db3a4012b46449.jpeg

 

 

 

Uitvoering/formaat van het album zal gelijk zijn als onze editie van Muertos - ook zo'n prachtig verhaal in zwart/wit - dus met linnen rug/goudopdruk:

 

 

 

Super goed nieuws. Ikzelf zou voor de 2de versie opteren.

 

Let wel, Glénat heeft vorige jaar wel een nieuwe definitieve editie (die met het doodshoofd in het rood) uitgebracht met 224 pagina's ipv de 200 pagina's.

 

Ik hoop dan ook dat Hum ook de definitieve versie zal uitgeven 🙂

 

Link naar reactie
9 minutes ago, shakeitupguy said:

 

Super goed nieuws. Ikzelf zou voor de 2de versie opteren.

 

Let wel, Glénat heeft vorige jaar wel een nieuwe definitieve editie (die met het doodshoofd in het rood) uitgebracht met 224 pagina's ipv de 200 pagina's.

 

Ik hoop dan ook dat Hum ook de definitieve versie zal uitgeven 🙂

 

 

dubbel checken dat ze het path op citrix aanpassen voor UAT, want dat zal veranderen

 

Uat testing is a bitch

 

 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Lestat zei:

Ik vraag me ook af hoe sommige aanvullingen van reeksen gebeuren bij Daedalus. Pak bij De Wijsheid van de Mythes: de Ilias was één van de eerste om te lanceren met direct uitbrengen van deel 1 en 2, maar het afsluitend deel is nog altijd niet aangekondigd.

De reden waarom ik steeds vaker afhaak bij deze uitgeverij. 
Teveel irritatie.

Link naar reactie
5 uren geleden, shakeitupguy zei:

 

Super goed nieuws. Ikzelf zou voor de 2de versie opteren.

 

Let wel, Glénat heeft vorige jaar wel een nieuwe definitieve editie (die met het doodshoofd in het rood) uitgebracht met 224 pagina's ipv de 200 pagina's.

 

Ik hoop dan ook dat Hum ook de definitieve versie zal uitgeven 🙂

 

 

Ja, "edition prestige definitive".

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...