Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 30/11/2023 om 13:26, Chorasan zei:

Begin volgend jaar zowel "De wind in de wilgen" als het in het Nederlands nooit afgeronde "De wind in de woestijn"  bij Silvester (net gezien op hun facebookpagina). Ben ik heel blij mee...

 

 

FB_IMG_1701347084400.jpg

Tof. Ik koop bijna nooit iets van Silvester meer maar die 2 ontbrekende niet eerder vertaalde deeltjes zal ik wel aanschaffen.

 

Correctie : lees dat het een integrale zal zijn. Bon, dat is weer minder. Ik zal die 2 delen wel in Frans aanschaffen.

 

Maar voor wie de strip nog niet heeft is die natuurlijk een MUST om aan te schaffen. 

Link naar reactie
3 uren geleden, shakeitupguy zei:

Tof. Ik koop bijna nooit iets van Silvester meer maar die 2 ontbrekende niet eerder vertaalde deeltjes zal ik wel aanschaffen.

 

Correctie : lees dat het een integrale zal zijn. Bon, dat is weer minder. Ik zal die 2 delen wel in Frans aanschaffen.

Idem hier. Ik heb niet op een vertaling gewacht. Ik heb de twee ontbrekende delen al hele tijd in Frans in mijn collectie. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Volgend jaar in Frankrijk iig:

 

"Hier een kleine afsluiting van de cover van de volgende Tanguy Classic (volume 6) om samen met jullie het einde van de tekening van de 46 planken te vieren. Nu is het aan Ketty Formaggio om de kleuring af te ronden.

Dank aan Patrice Buendia voor dit album dat in meer dan één opzicht een avontuur is, je zult het zien."

 

 

406019961_359683976472390_8555325038459172858_n.jpg

Link naar reactie

Die vleugels brengen ook mij helemaal in de war, daar klopt toch niets van? 🥲 De ene is veel te lang (of de andere te kort) en staat ook helemaal verkeerd tegenover de andere.

 

Integrales van De Wind in de Wilgen en De Wind in de Woestijn is misschien wel iets wat ik op het Kerstlijstje kan plaatsen. (ik mag daar alleen leuke dingen op zetten, dat zijn de orders) Ooit eens een album meegenomen uit de bib, waar ik toen moeilijk door geraakte. Maar dat is haast twee decennia geleden. De tekeningen zijn sowieso om van te smullen.

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 uren geleden, esteban² zei:

Die vleugels brengen ook mij helemaal in de war, daar klopt toch niets van? 🥲 De ene is veel te lang (of de andere te kort) en staat ook helemaal verkeerd tegenover de andere.

Als de toppen van die vleugels hoger zijn dan de inplanting op de romp kan dat eventueel wel.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 11/30/2023 at 1:26 PM, Chorasan said:

Begin volgend jaar zowel "De wind in de wilgen" als het in het Nederlands nooit afgeronde "De wind in de woestijn"  bij Silvester (net gezien op hun facebookpagina). Ben ik heel blij mee...

 

 

FB_IMG_1701347084400.jpg

 

Wordt dit als 1 verhaal gereleased of over meerdere delen. Wind in de Wilgen blijft een van mijn favoriete jeugdboeken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...