Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

6 minuten geleden, Vittorio zei:

Was er niet ooit een draadje hier over die rare gele achtergronden? Hier heeft elke pagina telkens 1 geel behangetje.

Ja, maar toen ging het over luchten. Beetje vreemd om dat geel te gebruiken voor een interieur waar zo te zien niets van geel in voor komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens mij dient dat geel voor een dramatisch effect of om te beklemtonen. Misshcien ook voor domweg wat afwisseling.

Kijk eens naar de kleuren op de 1e p's van Bleuberry: die dienen alleen maar als vulling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Vittorio zei:

Dit zijn de twee andere voorlopige pagina's

1799184066_Screenshot2020-08-12at15_23_32.png.5eb6725bfeff77a627f883bbe7f53075.png1916171567_Screenshot2020-08-12at15_24_45.png.ddb17b819963a166868f695a8a0f951f.png

Was er niet ooit een draadje hier over die rare gele achtergronden? Hier heeft elke pagina telkens 1 geel behangetje. 

Die felgele kleurtjes geven deze platen nog wat glans. Rood in een plaat fleurt de zaak ook wat op.. Al dat militaristische gedoe met die doffe blauwe en groene pakjes is zo saai, maar sommige lieden vinden het mooi en spannend. Ik heb mijn verplichte diensttijd al jaren achter de rug. Gelukkig !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/8/2020 om 15:37, Vittorio zei:

Dit zijn de twee andere voorlopige pagina's

Het kan nog erger: albumcovers met rare, gele achtergrond:

BD-Kortverhaal-2-1-coll-082020.jpg

Eerst goed inkleuren, maar dan voor de hardcoververzamelaars alsnog de boel verzieken/vergelen...

Buck-Danny-Histoires-courtes-NL-1-2-SC-c

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...