Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

Wat een heel belangrijke boodschap is trouwens.

Een zelftest klinkt voor mij alsof je het zelf kunt testen.

Maar dat is het niet. Je stuurt het op en je krijgt een week later een brief.

Alleen: als jullie vijftigplussers willen bereiken is de stripwinkel niet de juiste plaats.

De meeste mensen die een stripwinkel bezoeken zijn jonger en veel jonger.

Hebben jullie ook plannen om bij de juiste doelgroep terecht te komen?

Ik heb ook ergens gelezen dat de hele opbrengst naar onderzoek gaat.

Een zeer goed initiatief dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Denk je dat echt?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Natuurlijk denk ik dat echt! Denk jij dat de gemiddelde bezoeker van een stripwinkel ouder is dan vijftig dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, linthout zei:

Wat een heel belangrijke boodschap is trouwens.

Een zelftest klinkt voor mij alsof je het zelf kunt testen.

Maar dat is het niet. Je stuurt het op en je krijgt een week later een brief.

Alleen: als jullie vijftigplussers willen bereiken is de stripwinkel niet de juiste plaats.

Hebben jullie ook plannen om bij de juiste doelgroep terecht te komen?

Ik heb ook ergens gelezen dat de hele opbrengst naar onderzoek gaat.

Een zeer goed initiatief dus.

De Fec-o-test is die zelftest. Die geeft je een indicatie na 3 dagen of er occult bloed in je stoelgang zit. Als die "positief" is dan ga je best naar de dokter. Een beetje te vergelijken met een zwangerschapstest.

Wel, als je de strip niet voor jezelf koopt, dan voor je vader, kameraad, broer, nonkel, tante... kans is groot dat je toch iemand in de doelgroep kent :)

En Luc Colemont doet zo'n 150-200 lezingen per jaar en daar komt de doelgroep dik op af. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/2/2019 om 12:04, marioboon zei:

Oh ja, en als je Europees parlementslid bent, krijg je 'm gratis in het Engels.

Ja, want dat zijn sukkelaars ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Tanuki zei:

Ja, want dat zijn sukkelaars ;)

Noem het niet-subtiel lobbyen 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij stom toeval kwam ik de nieuwe cover tegen van het nieuwste deel in de reeks "De jonge jaren van Thorgal" met als titel: De blauwe tand.

Het album ligt op 3 april in de winkels in soft- en hardcover.

Korte beschrijving:

Aaricia wordt opgevist door een Arabisch schip en heeft geen keuze: ze moet naar het Land van de Denen… waar de bemanning hoopt de verschrikkelijke Harald met de blauwe tand aan te treffen. Gandalf besluit manschappen te sturen om zijn dochter te zoeken. Zij worden vergezeld door Thorgal. Het wordt allesbehalve een plezierreisje. Verraad, schipbreuk, gevangenschap… Thorgal heeft al zijn kracht en zijn gewiekstheid nodig om zijn geliefde terug te vinden.

ISBN SC 9789064212567 € 7,95 BE / € 8,20 NL

ISBN HC 9789064212840 € 15,95 BE / € 16,40 NL

9782803672882.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 hours ago, Van Ditmar Strips said:

Bij stom toeval kwam ik de nieuwe cover tegen van het nieuwste deel in de reeks "De jonge jaren van Thorgal" met als titel: De blauwe tand.

Het album ligt op 3 april in de winkels in soft- en hardcover.

Korte beschrijving:

Aaricia wordt opgevist door een Arabisch schip en heeft geen keuze: ze moet naar het Land van de Denen… waar de bemanning hoopt de verschrikkelijke Harald met de blauwe tand aan te treffen. Gandalf besluit manschappen te sturen om zijn dochter te zoeken. Zij worden vergezeld door Thorgal. Het wordt allesbehalve een plezierreisje. Verraad, schipbreuk, gevangenschap… Thorgal heeft al zijn kracht en zijn gewiekstheid nodig om zijn geliefde terug te vinden.

ISBN SC 9789064212567 € 7,95 BE / € 8,20 NL

ISBN HC 9789064212840 € 15,95 BE / € 16,40 NL

9782803672882.jpg

Cover is precies van Surhzenko. Is dus het voorlaatste deel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Yep. Dezelfde wereld.

FB vertaald uit het spaans

It's official, so I'm pleased to announce that the next title I'll post as a cartoonist will be the 1th of magicians We expand our universe of the lands of Arran. I feel very proud of the team result. The characters are charismatic, within a rich world, and a script that touches the heart, with many surprises, like the ones that have us used to Jean-Luc Istin. Thanks to nanjan for her work to color and editions Soleil for her trust in me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 hours ago, Ambreville said:

Yep. Dezelfde wereld.

FB vertaald uit het spaans

Ik lees dat wel allemaal graag maar het begint wat teveel te worden., zeker omdat daar al vlug 6 delen in het Frans per reeks per jaar verschijnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, shakeitupguy zei:

Ik lees dat wel allemaal graag maar het begint wat teveel te worden., zeker omdat daar al vlug 6 delen in het Frans per reeks per jaar verschijnen. 

2

Het is zelfs zo erg dat ik met diepe droefenis de eerste 2 delen van Orks en Goblins in SC heb gekocht. Ik was er het hart van in, maar het begint allemaal ferm veel plek in te nemen en ik heb er stilaan te kort. Ik had ook gehoord in De Poort dat deze er ook nog eens zat aan te komen, dus ja... Als er daar in totaal 20 delen per jaar van verschijnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14/2/2019 om 22:02, Kool Thing zei:

Een nieuwe ptiluc bij Dupuis

1584EE9C-9E10-486E-BC86-2AE4B3204720.jpeg

Leuk ... lang geleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Chia zei:

is dat een kopie van maus?

Neen. Ptiluc maakte in de jaren '80 en '90 Pacush Blues, een reeks over ratten op een vuilnisbelt. Erg donkere humor.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...