Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

Op 28/2/2019 om 13:59, Kool Thing zei:

Ha, voor mij was Variaties net een afhaker. Het was de zoveelste rattenvariatie. Crescendo, Descrendo en Zeeziek vond ik de toppers. Dorre Gewesten mogen ze direct heruitgeven van me ( liefst beter gedrukt en heringekleurd ) én een integrale van Amalou koop ik blindelings. Zo mooi die reeksen. 

Grappig. Ik herinner me nog hoe ontgoocheld ik was van Zeeziek, vooral door de wat misleidende quote op de achterkaft van André Franquin. Om één of andere reden verwachtte ik een soort Guust in rattenvorm te lezen.  Bij Variaties kon ik Ptiluc voor het eerst waarderen omwille van zijn eigen kwaliteiten ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond zojuist de cover van het derde deel van Libertalia. De Nederlandse is nog niet aangekondigd maar gaat zeker komen, de Franse editie ligt op 10 april in de winkels.

Libertalia03.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Van Ditmar Strips zei:

Ik vond zojuist de cover van het derde deel van Libertalia. De Nederlandse is nog niet aangekondigd maar gaat zeker komen, de Franse editie ligt op 10 april in de winkels.

Libertalia03.jpg

Ik heb er ook zo eentje. Maar dan zonder letters, groter en geschilderd ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel wat nieuwe titels bekend van Standaard Uitgeverij

Suske en Wiske

349. Het Lekkere Labo (alternatieve titel 'Luilekkerbeklab') 3 september 2019

350. Nacht van de Narwal 3 december 2019

Suske en Wiske classics:

25. De mottenvanger 1 oktober 2019

26. Bibbergoud 1 oktober 2019

27. De bronzen sleutel 1 oktober 2019

28. Jeromba de Griek 1 oktober 2019

Kronieken van Amoras 5. (datum onbekend)

De Kiekeboes:

153. Achteraf Bekeken 3 september 2019

154. Iemand moet het doen 3 december 2019

F.C de Kampioenen:

104. Vrouwen aan de Macht 3 september 2019

105. Patatten en Saucissen 3 december 2019

De Rode Ridder:

263. De Vervloekte Talisman 3 september 2019

264. Een zachte dood 3 december 2019

Integrale 04 (datum onbekend)

Integrale 05 (datum onbekend)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de Keith Burns fans.

9873CF48-C566-4A7C-AB22-1CD7C3BE29FC.thumb.jpeg.bee2cf6bd06f1ab55bd9cea60d49ac73.jpeg

btw. Er komt een expo van originelen aan bij Comic Art Factory.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op de Facebook pagina van Daedalus staat dat ze bezig zijn met het afsluitende deel van de Zang van de Vampiers te letteren.

Zomer 2019...

Yippie-ka-yee!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Casemate #124: publiek mag ditmaal (voor 22 maart) bepalen met welke van de 4 covers: 

mkg3v5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Tweetie zei:

Het Sturmgewehr lijkt erg op een Kalashnikov..... 

De kalasjnikov is dan ook een vervolg op de sturmgewehr...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zal Daedalus deel 7 van "De 7 Wonderen" nog op de markt brengen? 6 boekjes in deze reeks is een beetje stom...

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, lukoste zei:

Zal Daedalus deel 7 van "De 7 Wonderen" nog op de markt brengen? 6 boekjes in deze reeks is een beetje stom...

Dat zal wel komen. Daedalus maakt doorgaans zijn reeksen wel af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/3/2019 om 08:19, Ambreville zei:

Voor de Keith Burns fans.

9873CF48-C566-4A7C-AB22-1CD7C3BE29FC.thumb.jpeg.bee2cf6bd06f1ab55bd9cea60d49ac73.jpeg

btw. Er komt een expo van originelen aan bij Comic Art Factory.

Besteld!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/3/2019 om 14:36, Chorasan zei:

Op de Facebook pagina van Daedalus staat dat ze bezig zijn met het afsluitende deel van de Zang van de Vampiers te letteren.

Zomer 2019...

Yippie-ka-yee!

echt het einde deze keer? Of komt er nog een cyclus? want ze hebben me al eens liggen gehad met die 3e cyclus... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
59 minuten geleden, Aerogi zei:

echt het einde deze keer? Of komt er nog een cyclus? want ze hebben me al eens liggen gehad met die 3e cyclus... 

Ik geloof dat er nog een 4de komt. Als ik me nog goed herinner heeft Kontiki dat hier ooit eens gepost.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In het frans is het echt een einde. Een volgend verhaal zou toch al stevig post-apocalyptisch moeten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Chorasan zei:

Ik geloof dat er nog een 4de komt. Als ik me nog goed herinner heeft Kontiki dat hier ooit eens gepost.

Dit staat bij deel 18 op de site van Delcourt : "Une fois encore, entrez dans le Mythe avec ce dix-huitième tome de Corbeyran et Richard Guérineau qui concluent magistralement la série devenue en vingt ans un véritable monument de la bande dessinée fantastique. " Vertaling: Nog een keer binnenkomen in de mythe met dit 18de deel door Corbeyran en Gyérineau, die deze serie, die in 20 jaar een waar monument van de fantastische strip is geworden, magistraal afsluiten.

Het is dus duidelijk de afsluiter van de reeks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, bammar zei:

Dit staat bij deel 18 op de site van Delcourt : "Une fois encore, entrez dans le Mythe avec ce dix-huitième tome de Corbeyran et Richard Guérineau qui concluent magistralement la série devenue en vingt ans un véritable monument de la bande dessinée fantastique. " Vertaling: Nog een keer binnenkomen in de mythe met dit 18de deel door Corbeyran en Gyérineau, die deze serie, die in 20 jaar een waar monument van de fantastische strip is geworden, magistraal afsluiten.

Het is dus duidelijk de afsluiter van de reeks.

Mooi, dan kan ik ruim van te voren beginnen met het herlezen van de reeks. Ik kijk hier al langere tijd naar uit. Dit is echt wel een hele mooie serie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
48 minuten geleden, De Hollander zei:

Mooi, dan kan ik ruim van te voren beginnen met het herlezen van de reeks. Ik kijk hier al langere tijd naar uit. Dit is echt wel een hele mooie serie.

Er zijn twee spin-off reeksen vertaald. Deze nog niet denk ik?

image.thumb.png.455adcbb700b3120cefd9d2a726bf2f4.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Ambreville zei:

Er zijn twee spin-off reeksen vertaald. Deze nog niet denk ik?

image.thumb.png.455adcbb700b3120cefd9d2a726bf2f4.png

Nee, totaal nieuw voor mij. Zal nov wel komen denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Robertkees zei:

Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?

Ik heb deze besteld op bookdepository. Verschijnt ergens in april.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...