Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

13 minuten geleden, De Hollander zei:

Is dit niet al eerder verschenen? 

Deels, jaren geleden bij Sherpa. Twee albums waren dat, dus iets van 80 platen. Totaal zijn het echter rond de 140-150 platen. Integraal. En op hetzelfde formaat als de Torpedo-boeken, past dus mooi naast elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

30 okt. a.s.:  Western oneshot "Tot de Laatste" (72 pagina's):

Tot-de-Laatste-2019.jpg

(ISBN: 978-2-8189-6700-3)

Ditto, special edition, met 80 pagina's: 

Tot-de-Laatste-pagxzzzx-se.jpg

(ISBN: 978-2-8189-6795-9)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Hardcover zei:

30 okt. a.s.:  Western oneshot "Tot de Laatste" (72 pagina's):

Tot-de-Laatste-2019.jpg

(ISBN: 978-2-8189-6700-3)

Ditto, special edition, met 80 pagina's: 

Tot-de-Laatste-pagxzzzx-se.jpg

(ISBN: 978-2-8189-6795-9)

Volgend jaar in het  Nederlands bij Saga

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/9/2019 om 09:54, Hardcover zei:

31 oktober a.s.:

T-L-BD45-2019.jpg

(1e deel van 2-luik)

Nou nou, dat betekent dat Arboris naast classic # 3 (Vuurgevecht in de Alpen, verschijnt oktober 2019) ook nog de reguliere delen 31 (Zanddiamanten) en 32 (Het woestijnzwaard) en binnenkort dus 33 (Terug naar het Ooievaar squadron) nog op de planning heeft staan....hoge productie dus in Frankrijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

@djkeos. Dat lijkt wel op de striprelease situatie in Duitsland, waar men structureel overwegend 3 tot 4 albums achterloopt op Frankrijk (en het steeds onzeker blijft of het volgende album wel wordt uitgegeven). 

(Eén album per jaar vind ik niet echt een hoge productie. Zie echter wel steeds meer series 1 album per jaar niet meer halen (Atom Agency, China Li, Lonesome, etc.. Release Angel Wings loopt ook steeds meer uit.)

Ondertussen komt Arboris wel met de pilotenstrip Missions Kimono/Code Kimono van de Franse J.-M. Charlier biograaf JYB (Jean-Yves Broard). In Frankrijk inmiddels een reeks van 20 delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Uitgeverij @Bonte gaat integrale uitgaves (4 delen) van WOLF door Steven Dupré uitgeven! 😮 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het in kleur is. En dat de scans(?) van iets betere kwaliteit zijn dan de Sarah & Robin integrale.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, esteban² zei:

Uitgeverij @Bonte gaat integrale uitgaves (4 delen) van WOLF door Steven Dupré uitgeven! 😮 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het in kleur is. En dat de scans(?) van iets betere kwaliteit zijn dan de Sarah & Robin integrale.

Ze zijn allemaal ongekleurd verschenen behalve 2 titels bij Talent in mottige kleuren, het wordt dus opnieuw puur z/w. Wel in m'n standaard groter formaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik merk dat je graag wil vertellen hoe't komt dat je 'n deel van de rechtengelden krijgt, dus:

Hoe komt dat? :lol: 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat een mensenkennis!!!! 🙂

Ik meen me te herinneren dat ik een rolletje speel in die strip...Ofwel gaat

het over mij...Er is zoiets...Weet niet goed meer wat...Eigenlijk wou ik Bonte uit zijn tent lokken met mijn opmerking...Is maar een grapje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Bonte zei:

Ze zijn allemaal ongekleurd verschenen behalve 2 titels bij Talent in mottige kleuren, het wordt dus opnieuw puur z/w. Wel in m'n standaard groter formaat.

Is dat het formaat van de Flikkerzicht bundels?

Ik had geen idee van de kleur.  Ik heb ooit maar één Wolf in handen gehad en dat was in kleur, vandaar dat ik dacht dat dit voor de hele reeks het geval was.  Eindelijk deze Dupré avonturen lezen, daar kijk ik naar uit. Het is er nooit van gekomen deze reeks in huis te halen.  Wel pogingen gedaan, maar ik was nooit de hoogste bieder.  Prima nieuws dus.

Is deel 1 iets voor 2020 of zal het langer duren?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi initiatief.  Ik heb de reeks wel in de kast staan maar vond het altijd jammer dat die op zo'n klein formaat werd uitgegeven door wijlen uitgeverij Bee Dee (en Saga).

Was destijds ook nog behoorlijk prijzig voor zo'n klein formaat, zwart-wit soft cover.

Zal er ook een achtergronddossier in de bundels staan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, esteban² zei:

Is dat het formaat van de Flikkerzicht bundels?

Ik had geen idee van de kleur.  Ik heb ooit maar één Wolf in handen gehad en dat was in kleur, vandaar dat ik dacht dat dit voor de hele reeks het geval was.  Eindelijk deze Dupré avonturen lezen, daar kijk ik naar uit. Het is er nooit van gekomen deze reeks in huis te halen.  Wel pogingen gedaan, maar ik was nooit de hoogste bieder.  Prima nieuws dus.

Is deel 1 iets voor 2020 of zal het langer duren?

Die ingekleurde boeken zijn ook helemaal niet mooi, je moet ze nog eens opendoen. Het formaat is inderdaad zoals de Flikkerzicht bundels.

Er is geen strakke planning maar het zal geen jaren duren, ik hoop in 2020 de meeste boeken al klaar te hebben. Alles wordt momenteel ingescand.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...