Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

25 okt. a.s.: de 1e 100 kopers van Buck Danny #57 "Operatie Vektor" bij boekhandelketen FNAC krijgen gratis deze ex-libris (30x 42 cm.ūüėě

BD57-ex-libris.jpg

© Gil Formosa, 10/10/2019

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 21/9/2019 om 16:40, esteban² zei:

Mag ik aanvullen dat ik daar zelf op 't eerste zicht eerst een jongen in zag?  Een DiCaprio-achtig type van 20 jaar geleden.  Overigens nog steeds een compliment, het is een mooie persoon, welk geslacht dan ook.  Knap werkje.

Dat kan wel kloppen. Looks vermoedelijk tbv deze situatie (preview):

mattheo.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minuten geleden, Hardcover zei:

Dat kan wel kloppen. Looks vermoedelijk tbv deze situatie (preview):

mattheo.jpg

Arme meid. Daar trapt toch niemand in... Misschien een tip voor Gibrat. Het is vast nog niet te laat om 't aan te passen...

801456.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.thumb.png.efda958976cf91d557c4b3aa06566cc2.png

Sabels en Galjoenen, deel 10.  Deze strips zijn mij eerlijk gezegd ontgaan.  Wel benieuwd geworden hiernaar.  Deze vertaling staat op de planning bij Arboris.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, esteban² zei:

Sabels en Galjoenen, deel 10.  Deze strips zijn mij eerlijk gezegd ontgaan.  Wel benieuwd geworden hiernaar.  Deze vertaling staat op de planning bij Arboris.

En dit al sinds héél lang.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is een leuke reeks, maar ik denk dat ik de eerste delen gekocht heb toen ik nog een korte broek droeg. En ondertussen ben ik er 42. Deel tien is er nog steeds niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, Waldorf zei:

Het is een leuke reeks, maar ik denk dat ik de eerste delen gekocht heb toen ik nog een korte broek droeg. En ondertussen ben ik er 42. Deel tien is er nog steeds niet. 

Hmmm. Deel 1 kwam uit in 2001 in het Frans.  Deel 12 in 2016. Eigenlijk een traag maar vrij normaal ritme. Maar jammer genoeg compleet verneukt door Arboris.

Je hebt wel vrij lang gewacht met lange broeken.

Ik zie nu net dat er in 2002 al een toneelopvoering is geweest. Daarvan is later een gratis bijlage gemaakt en verdeeld met de albums.

Couv_102412.thumb.jpg.427eaacc0b6c1604a31b33941ecd8e07.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben alleen maar méér benieuwd geworden eigenlijk. :) Fingers crossed voor dat tiende deel dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is één van de favoriete reeksen van mijn vrouw zelfs, al leest die nu voor de rest niet zoveel strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, esteban² zei:

Aanrader, ook al is deel 10 er nog steeds niet. Benieuwd wie er gaat winnen trouwens: Arboris of JRR Martin met Winds of Winter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 minuten geleden, Tanuki zei:

Aanrader, ook al is deel 10 er nog steeds niet. Benieuwd wie er gaat winnen trouwens: Arboris of JRR Martin met Winds of Winter.

Hier had een like knop moeten staan met zo'n smiley :) Ik denk dat het een fotofinish gaat worden. Alhoewel JRR ons meer kan verrassen, en de franstaligen hier al liggen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deel 9 van de Franstalige Félix-integrale is aangekondigd.  Hierna nog 2 delen en de reeks is compleet.

123678454_Flix9.thumb.JPG.83f704ea6d239b57adb585a003e23dfc.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...