Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
hego

Vers Aangekondigd

Recommended Posts

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar?

Ik vrees het ergste, ik denk dat enkel "de cyclus van cyan" nog gaat komen.

Jammer, dat zou beteken dat er geen 3e deel van "driften" komt, die serie beviel mij heel goed!

Die zal er ook in het Frans (voorlopig) niet meer komen, want Defali is in ruzie met 12bis ('Bende amateurs' naar eigen zeggen). En zolang de rechten bij 12bis zitten, weigert hij om de reeks voort te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die zal er ook in het Frans (voorlopig) niet meer komen, want Defali is in ruzie met 12bis ('Bende amateurs' naar eigen zeggen). En zolang de rechten bij 12bis zitten, weigert hij om de reeks voort te zetten.

Ik weet bij dit soort nieuws nooit wat ik moet denken. Is de uitgeverij nu echt een hompentent of is dit zo'n auteur met een gigantisch ego die vind dat hij niet naar waarde wordt gewaardeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wiens schuld het is, er wordt weer eens iets niet afgemaakt. Hetgeen betekent dat wij als lezers cq kopers weer eens de lul zijn!!! Balen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgende maand in de previews, dus binnen een maand of drie in de winkel (ik zal het dan ook nog wel eens herhalen) :)

de SC van Neil Young's Greendale.

Ik heb de HC al een heeeele tijd geleden gelezen, en ik vond dat een heel goeie strip. ;)

greendale-1-copy-620x953.jpg

gd_ogn_019-copy.jpg

gd_ogn_096-copy.jpg

gd_ogn_094-copy.jpg

14643_900x1350.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hawel kijk, ik ben nog eens gaan kijken wat ik er op de ouwe reep over schreef :

Neil Young’s Greendale HC (Vertigo * Joshua Dysart – Cliff Chiang)
Prachtige strip is dit, poëtisch, magisch, drama, fun, small town America, de natuur, enz., met heel mooie tekeningen.
Ik heb de cd, maar ik heb nooit de teksten gelezen van de nummers op deze cd. Het zijn tien nummers, die elk een kortverhaal vertellen over inwoners van het fictieve stadje Greendale in het noorden van California.
Eén van deze personages is Sun Green, een meisje van 18, dat, net als de vrouwen in haar familie die voor haar kwamen, begint te ondervinden dat ze een speciale band heeft met de natuur en magie.
Wat volgt is een prachtig verhaal over haar leven en dat van haar familie in dat kleine stadje, over de mysteries i.v.m. de vrouwen in haar familie, en met kritiek op de oliebaronnen, op de oorlog in Irak die Bush volop aan’t voorbereiden is, enz. Maar Dysart verliest nooit het verhaal uit het oog gelukkig.
Prachtstrip, vind ik dit dus, en nu spreek ik even NIET als Neil Young fan. ;)

Tekeningen, zie deze bladzijde : http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=11171&start=690

of http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=26609

1276097721.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

de negen van het godshuis begot... nooit gedacht dat die ooit nog ging uitkomen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Medusa vermeld geen strips voor juni op de site.Klopt dat?

Ma Link, of een anagram van Milan K.,  zit teveel op het forum hier :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...