Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Waarom nog vertalen als de reeks niet afgerond is ?

Typisch Arboris weer.En ook gezien dat ze de serie Kran volledig gaan uitgeven in hc.

Das nu ook weer niet nodig ,want het is een bijzonder zwakke serie.

Rare jongens daar bij Arboris....

inderdaad is dat wel wat vreemd, zelf zal ik basis van deze informatie nooit overgaan tot het kopen van Deze strip. Destijds Reign deel 3 ook maar niet meer gekocht, kwestie van verlies beperken.

Waarom gaan zij niet versneld door met Het land van langvergeten? Dat is wel af, naar ik begreep!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Misschien zijn er hier nog geïnteresseerden, ik quote even de info van facebook

 

 

 

Shamisa Debroey en Uitgeverij Oog & Blik stellen de graphic novel 'Verdwaald' voor. Een debuut en een kanjer. 

Kom een drankje drinken en genieten van het feest in stripspeciaalzaak Epic: Your Comicstore. Vanaf 20u iedereen welkom om een gesigneerd boek te verkrijgen. En een lach met klam polleke van de auteur. 

------
20u tot 24u
Epic - Nederkouter 55, 9000 Gent
------

Eerst muziek en cava, daarna Video of Cloud in my Coffee

Muziek: DJ MIKLSHAKKKEEE

------

Een fijn introductiepraatje door Randall Casaer

---------

 

 

1170717_10151557934840841_806167570_n.jp

Link naar reactie

Is dat de moeite, Universal War?

Gaat wellicht over oorlog voeren tussen verschillende planeten ???? Meestal hou ik niet van oorlogstrips;

maar dit ziet er  beter uit...Ik geloof dat ik gisteren ergens twee boxen gezien heb met die strips...

 

 

dit is ook beter. sf van een hoge plank. De eerste cyclus, universal war one ( 6 nl delen, 2 marvel delen) vond ik alleszins zeer de moeite!

Link naar reactie

 

 

Is dat de moeite, Universal War?

Gaat wellicht over oorlog voeren tussen verschillende planeten ???? Meestal hou ik niet van oorlogstrips;

maar dit ziet er beter uit...Ik geloof dat ik gisteren ergens twee boxen gezien heb met die strips...

 

 

dit is ook beter. sf van een hoge plank. De eerste cyclus, universal war one ( 6 nl delen, 2 marvel delen) vond ik alleszins zeer de moeite!

 

 

 

UW1 : Wel tussen verschillende planeten, Willy, maar binnen ons zonnestelsel. ;)

 

Tussen mensen dus. Geen grijze Aliens met grote hoofden, of groene mannekes met zes armen.

Zeer goede reeks.

 

Edit : hmpf, vier zinnen zonder werkwoord, dat is geen goed nederlands.

Link naar reactie

@ Martin: als je in januari nog iets van 14,50 in de knip hebt komt het wel goed...

 

@ Willie: wij kozen eerst twee verhalen uit de "Albo Speciale" reeks. Dat zijn ondertussen iets van 28 (jaarlijkse) albums met telkens een andere tekenaar. De laatste rebel is van Colin Wilson (Blueberry meets Tex...) en Dodemansrit is van Fabio Civitelli...die is in de lage landen wellicht onbekend, maar het is echt een Italiaanse topper.

 

Ik zal de covers hier binnenkort wel even plaatsen.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...